پیشنهاد سردبیرتبلیغات

صنایع سنگ یوونتوس در پره سر ۱۷ سال کارنامه درخشانی دارد

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام:
صنايع سنگ يوونتوس در پره‌سر عرضه‌كننده انواع مصالح ساختماني از قبيل سنگ و سراميك است كه كيفيت بالا و قيمت مناسب ويژگي‌هاي شاخص اين واحد را تشكيل مي‌دهد.
عزيزا… ميرزايي شكردشت مدير صنايع سنگ يوونتوس در مصاحبه اختصاصي با پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام با بيان اينكه از 17 سال قبل در اين عرصه مشغول فعاليت و خدمات‌دهي به مردم شريف منطقه و شهرهاي اطراف است؛ خاطر نشان كرد:
سنگ و سراميك را عمدتاً از شهرهاي اصفهان – يزد و شيراز (كه قطب مصالح ساختماني كشور محسوب مي‌شوند) تهيه مي‌كنيم.
وي افزود: مشتريان اين واحد طيف گسترده‌اي از آبكنار و كپورچال بندرانزلي تا كشلی را شامل مي‌شوند كه ما سعي مي‌كنيم تا حد امكان به عزيزان؛ به لحاظ قيمت‌ها تعامل و مساعدت داشته باشيم.
مدير صنايع سنگ يوونتوس در ادامه با بيان اينكه در اين واحد 15 نفر به صورت مستقيم و حدود 30 نفر به صورت غيرمستقيم مشغول كار هستند؛ اضافه كرد: پرسنل اين واحد تحت پوشش بيمه و مزاياي تأمين اجتماعي هستند.
وي با ابراز خشنودي از اينكه مشتريا

ن از كيفيت محصولات اين واحد رضايتمندي دارند، افزود: زمين اين واحد را در سال 87 خريداري كرده و تاكنون افزون بر 6 ميليارد تومان براي احداث، تجهيز و راه‌‌اندازي واحد سرمايه‌گذاري كرده‌ايم كه اين هزينه‌ها از منابع شخصي تأمين و پرداخت شده و تاكنون از هيچ حمايت دولتي و تسهيلات ويژه بانكي استفاده نكرده‌ايم.
عزيزا… ميرزايي اضافه كرد: عليرغم اينكه با سرمايه‌گذاري شخصي اين واحد را راه‌اندازي و براي چندين خانوار فرصت اشتغال ايجاد كرده‌ايم؛ از ادارات ذيربط به خصوص اداره دارايي می خواهم با ما همكاري و تعامل بیشتری به عمل آورد.
وي گفت: سال گذشته 80 ميليون تومان براي ما ماليات تعيين و اخذ كردند كه اين مبلغ تناسبي با درآمد اين واحد نداشت و فشار مالي سنگيني به ما تحميل نمود از مسئولان و مميزين اداره دارايي انتظار داريم با توجه به اينكه با سرمايه‌گذاري شخصي براي چندين خانوار روستایی اشتغالزايي كرده‌ايم؛ با كاهش تعرفه ماليات، از ما حمايت كنند تا براي ايجاد فرصت‌هاي شغلي بيشتر و ارتقاء سطح خدمات اين واحد، دلگرمي بيشتري داشته باشيم.
وي گفت: من مي‌توانستم همين سرمايه‌گذاري را در مركز استان و يا در استان ديگر؛ انجام دهم ولي اين سرمايه‌گذاري و اشتغالزايي را در شهر خودم انجام دادم تا مردم شريف و نجيب منطقه دسترسي سهل و آسان به مصالح ساختماني به قيمت مناسب داشته باشند و نيز چندين خانوار از سفره‌اي كه به بياري خدا پهن كرده‌ايم؛ ارتزاق و امرار معاش كنند.
عزيزا… ميرزايي همچنين تعرفه حق بيمه تأمين اجتماعي را بسيار زیاد دانست و گفت: زماني كه اين واحد را راه‌اندازي كردم؛ تعرفه حق بيمه دو پرسنل 200 هزار تومان در ماه بوده كه اكنون اين رقم به دو ميليون و 417 هزار تومان افزايش يافته كه بايد هر ماه سر موعد نقدي به تأمين اجتماعي پرداخت كنيم. از مسئولان تأمين اجتماعي تقاضا مي‌كنيم براي ترغيب و تشويق كارآفرينان به ايجاد فرصت‌هاي شغلي بيشتر، تعرفه حق بيمه را به عدد مناسب كاهش دهند.
مدير صنايع سنگ يوونتوس اضافه كرد: همانطور كه اشاره كردم تاكنون از هيچ حمايت دولتي برخوردار نشده‌ايم و توقعي هم از دولت خدمتگزار نداريم اما حداقل انتظار ما اينست كه ارگان‌هاي دولتي ذيربط مانند دارايي و تأمين اجتماعي با كاهش تعرفه‌هاي خود؛ با ما تعامل و همكاري داشته باشند.
نشاني: گیلان ،رضوانشهر ،پره سر _ پليمرار – روبروي شيخ سليمان – 09115516477

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا