پیشنهاد سردبیرتبلیغاتمصاحبهورزشی

باشگاه ورزشي فرهنگی قاسمی آستانه اشرفيه پيشتاز در كسب مقام‌هاي قهرماني در مسابقات بين‌المللي كاراته

پايگاه اطلاع‌رسانی آوای سبز آرام:
باشگاه ورزشي – رزمي قاسمی آستانه‌اشرفيه از معدود باشگاه‌هاي ورزشي در رشته هنرهاي رزمي محسوب مي‌شود كه علاوه بر مديريت، اعضاي خانواده وي نيز جملگي در اين رشته‌هاي ورزشي رزمي صاحب مقام و مدال‌آور مي‌باشند.
عليرضا قاسمي مدير باشگاه در مصاحبه اختصاصي با پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام خاطرنشان كرد: ورزش رزمي، به نوعي ورزش خانوادگي ما است كه مرحوم پدربزرگ و مرحوم پدرم حمزه هر يك در كشتي گيله‌مردي كه از ورزش‌هاي سنتي و پرطرفدار گيلان به حساب مي‌آيد، تبحر و مهارت بالايي داشته و در اكثر مسابقات محلي بر حريفان غلبه مي‌كردند.
وي سپس با بيان اينكه در اين باشگاه ورزش يا هنر رزمي كاراته به علاقمندان آموزش داده مي‌شود، گفت: من؛ خود داراي دان 6 كاراته و همسرم و پسر و دخترم داراي دان 5 كاراته هستیم.
عليرضا قاسمي آنگاه به بيان مقام‌هاي قهرماني كه فرزندان وي در مسابقات ملي و جهاني كسب كرده‌اند؛ افزود: دختر من كه داراي مدرك دكتراي تربيت‌بدني است هم‌ اكنون در سمت معاونت مديركل اداره ورزش و جوانان گیلان مشغول فعاليت است.
وي اضافه كرد: دختر من پيش از اين در مسابقات بين‌المللي كاراته در اكراين به مقام نايب قهرماني دست يافت و در مسابقات مشابه در سوريه؛ اردن و تركيه؛ هر باب مدال طلا گرفت.
مدير باشگاه ورزشي رزمي كاراته آستانه‌اشرفيه آنگاه كسب مقام‌هاي قهرماني پسر خود را مورد اشاره قرار داد و اظهار كرد: پسرم در مسابقات آسيايي كاراته جوانان كه در مالزي برگزار شد؛ مدال طلا و در مسابقات كاراته بزرگسالان چين نيز مدال طلا را از آن خود نمود. در مسابقات اتريش و مسابقات غرب آسيا عربستان و همچنين مسابقات كره جنوبي نيز به مقام‌هاي برتر دست يافت و مدال نقره گرفت. وي (پسرم) هم اكنون به عنوان پرسنل شهرداري در واحد آتش‌نشاني به شهروندان شريف خدمات‌دهي مي‌كند.
عليرضا قاسمي در پاسخ به سوال پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام كه پرسيد چه فاكتورهايي را در موفقيت‌هاي چشمگير خانوادگي در عرصه ورزش رزمي كاراته در سطح ملي و جهاني، مؤثر مي‌دانيد؟ گفت: بدون شك الطاف و عنايات خداوند و بعد هم عشق و علاقه به اين ورزش و تلاش و پشتكار در تمرينات اصولي و علمي به صورت مداوم از فاكتورهاي اصلي موفقيت در عرصه‌هاي ملي و جهاني است.
مدير باشگاه ورزشي رزمي آستانه‌اشرفيه كه قبلاً در يكي از ارگان‌هاي نظامي خدمت مي‌كرد و مدتي قبل به درجه بازنشستگي مفتخر شد، گفت:‌ در دوران جنگ تحميلي و زماني كه فقط 16 سال داشتم، داوطلبانه عازم جبهه‌هاي دفاع مقدس شدم. ابتدا در منجيل دوره‌ي فشرده آموزشي نظامي را فراگرفته و بعد در برخي علميات‌هاي از جمله عمليات بيت‌المقدس شركت داشتم.
وي در پايان اعلام كرد: ورزش بهترين و مؤثرترين عامل در پيشگيري از گرايش به سمت ناهنجاري‌ها و آسيب‌هاي اجتماعي محسوب مي‌شود و با ورزش سلامت جسم و روح آدمي تضمين مي‌شود ضمن اينكه ورزش از مفرح‌ترين و سالم‌ترين گزينه‌ها براي گذران اوقات فراغت است.
آدرس : گیلان ،آستانه اشرفیه ، میدان جمهوری ( میدان بندر کیاشهر) ،اول بلوار امینیان .شماره تلفن : ۰۹۱۱۹۴۱۰۷۱۹

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا