پیشنهاد سردبیرورزشی

برگزاری مسابقات ورزشیِ بانوان اصحاب رسانه به مناسبت هفته ی بسیج

آوای سبز: مسابقات ورزشی بانوان اصحاب رسانه، با تعداد محدود و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، به مناسبت هفته ی بسیج و درآخرین روز این هفته، توسط بسیج رسانه گیلان و در سالن ورزشی 8 دی سپاه قدس گیلان برگزار شد.

این مسابقات در سه رشته ی ورزشی دارت، فوتبال دستی و تنیس روی میز، با توجه به شرایط کرونایی با تعداد محدود شرکت کننده برگزار شد، که داوری آن را خانم پروانه از داورانِ زبده ی ورزشی برعهده داشت و به نفرات اول و دومِ  هر رشته ی ورزشی لوح تقدیر و جوایزی اهدا شد.

در مراسم اهدای جوایز، که با حضور مسئول تربیت بدنی سپاه قدس گیلان، مسئول بسیج رسانه استان و مسئولان بسیج خواهران رسانه و ورزشکاران گیلان، برگزار شد، سرهنگ مهدی پارسا، مسئول بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه، روز یکشنبه ی هفته ی جاری، این مسابقات دربخش برادران نیز برگزار شده بود، اظهار کرد: با هدف ایجاد نشاط بین اصحاب رسانه و به مناسبت هفته ی بسیج این مسابقات ورزشی را برگزار کردیم.

وی افزود: ما کاملا به شرایط رعایت دستورالعمل های بهداشتی واقف بوده ایم و توجه کردیم و این مسابقات ورزشی را با رعایت کامل پروتکل ها، با تعداد محدود و در سالن ورزشی وسیع و با سقف به ارتقاع بیش از 12 متر برگزار کردیم.

 در این مسابقات، آسیه سهرابی پور و زهرا حقیقی، مقام های اول و دوم را در رشته ی دارت کسب کردند و مقام اول و دومِ رشته ی تنیس روی میز، از آنِ آسیه سهرابی پور و سمیرا محمدی شد و در رشته ی فوتبال دستی نیز سمیرا محمدی و زهرا حقیقی، رتبه های نخست را به دست آوردند.

انتهای پیام/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا