پیشنهاد سردبیرتابلوتبلیغاتمصاحبه

كيفيت و رضايتمندي مشتري سرلوحه اصلي فرش پارسان تالش

پايگاه اطلاع‌رسانی آوای سبز آرام:

مجموعه فرش پارسان از معدود واحدهايي به شمار مي‌رود كه در زمينه‌هاي متنوعي خدمات به نحو احسن و مشتري‌پسند ارايه مي‌كند و از جمله واحدهاي معتبر و موفقي است كه مديريت كارآمد آن رضايتمندي مشتري را هدف اصلي خود تعيين نموده و رزومه آن نشان دهنده موفقيت در جلب رضايت مشتريان است.

محسن رنجبر و مهندس تورج رنجبر دو برادري كه مديريت مجموعه فرش پارسان را به عهده دارند، با تهیه فرش‌هايي با كيفيت و ظرافت بالا، جايگاه ويژه‌اي براي اين مجموعه تدارك ديده‌اند. ضمن اينكه علاوه بر تهیه و عرضه فرش؛ قاليشويي نيز بخش ديگر فعاليت‌هاي اين مجموعه را تشكيل مي‌دهد.

محسن رنجبر در مصاحبه با پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام اعلام كرد: فرش فروشي در واقع شغل آبا و اجدادي خاندان ما بوده است و پايه‌گذار فرش دستباف در تالش، زنده‌ياد پدرم (مباشر رنجبر) و عموي ما (بگعلی رنجبر) بوده‌اند.

وي سپس با بيان اينكه من و برادرم راه پدر و اجداد خود را ادامه داده‌ايم، خاطرنشان كرد: با سرمايه اندكي اين مجموعه را تأسيس و راه‌اندازي كرده‌ايم كه با توكل بر خدا و تلاش و همت و پشتكاري كه به خرج داده‌ايم توانستيم مجموعه را در سطحي كه اكنون قرار دارد؛ ارتقاء دهيم و مجهز به دستگاه‌هاي اتوماتيك است.

محسن رنجبر آنگاه با اعلام اينكه: «فرش‌هاي اين مجموعه تماماً از بهترين و معروف‌ترين برندها است كه از كاشان تهيه مي‌كنيم»؛ افزود: اين فرش‌ها از برندهاي معتبري همچون آسايش، آرمان و كورش است كه شهرت ملي و حتي بين‌المللي دارند.

وي در همين حال اظهار كرد: باتوجه به اينكه صنعت فرش در خاندان ما سابقه‌اي طولاني دارد و ما نيز از ابتدا در اين صنعت فعال بوده‌ايم، هنگام خريد فرش شخصاً به كاشان عزيمت نموده و از نزديك مواد اوليه به كار رفته در توليد و بافت فرش‌ها از قبيل جنس نخ، نوع و نحوه بافت، ماندگاري آن و اينكه بعد از شست و شو رنگ‌دهي نداشته باشد را دقيقاً مورد رسيدگي و ارزيابي قرار داده و سپس به خريد و حمل فرش‌ها به اين مجموعه اقدام مي‌كنيم.

اين فعال مجرب و كارآزموده صنعت فرش در ادامه با بيان اينكه: مشتريان ما را طيف گسترده‌اي از قشرهاي مختلف تالش و مناطق مختلف تشكيل مي‌دهند؛ گفت:‌ زنجيره‌ي مشتريان محترم اين مجموعه از رضوانشهر تا بندر مرزی آستارا گسترده است.

وي با بيان اينكه «فرش پارسان» يك مجموعه كامل و متنوع محسوب مي‌شود؛ تصريح كرد: مجموعه فرش پارسان؛ اولين مجموعه در سطح شهرستان به شمار مي‌رود كه فرش رولي كامل عرضه كند.

وي در همين حال رفوگري؛‌ شيرازه‌زني و ريشه‌زني را از ديگر خدمات مجموعه فرش پارسان عنوان كرد و گفت: در استان گيلان باتوجه به ميزان بالاي رطوبت، خطر پوسيدگي، فرش‌ها را تهديد مي‌كند. از سوي ديگر با توجه به نرخ تورم بالا و كاهش قدرت خريد عمومي، بسياري از خانواده‌ها در شرايط كنوني از توان مالي براي خريد فرش‌هاي نو – كه اكنون بسيار افزايش قيمت يافته – برخوردار نيستند؛ لذا فرش‌هايي كه دچار پوسيدگي و پارگي شده باشد؛ در اين مجموعه به نحو احسن رفوگري شده به طوري كه نقطه رفو شده قابل رويت نيست و همانند فرش نو جلوه مي‌كند.

محسن رنجبر در پاسخ به سوال پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز  آرام مبني بر ميزان اشتغالزايي در مجموعه فرش پارسان اظهار داشت: 6 نفر به صورت مستقيم در واحد قاليشويي اين مجموعه مشغول به كار هستند آقای خداشکور قلعه کفایی شریک ما هستند كه البته در ايام پيك كاري به خصوص نزديكي ايام نوروز اين تعداد به 15 نفر افزايش مي‌يابد!

وي همچنين اعلام كرد:‌فعاليت واحد قاليشويي، منحصر به شست و شوي قالي نبوده بلكه موكت؛ تشك خواب؛ پرده؛ مبل و… نيز در اين واحد به نحو احسن شست و شو و تحويل مشتريان عزيز مي‌شود.

وي با بيان اينكه؛ «از صفر تا صد خدمات مرتبط با فرش در اين مجموعه ارايه مي‌شود» اضافه كرد:

فرش‌ها از محل سكونت مشتريان توسط نيروهاي اين مجموعه دريافت و پس از شست و شو در محل سكونت به عزيزان، تحويل مي‌شود.

محسن رنجبر در پايان گفت: تبليغات ما بدين شكل است كه خطاب به مشتريان عزيز اعلام مي‌كنيم : ” فرش شما را تحويل گرفته و شست و شو نموده و تحويل مي‌دهيم.  چنانچه از كيفيت كار و خدمات رضايت داشتيد؛ مبلغ فاكتور را پرداخت نماييد.”

نشاني: گیلان _ تالش – جنب اداره برق

2300-423-0911

09113824958

09117002286

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا