اقتصادیپیشنهاد سردبیرتبلیغاتمصاحبه

صنایع مبلمان و چوبی عبدالله پور با حمایت دولت ظرفیت اشتغالزایی را ارتقا میدهد

سایت اطلاع‌رسانی آوای سبز آرام: واحد صنایع چوبی به مدیریت علی عبدالله‌پور از جمله واحدهای صنفی فعال در عرصه تولیدات و ساخت سرویس خواب و دیگر مصنوعات چوبی در آستانه اشرفیه محسوب می‌شود که به لحاظ کیفیت و تنوع محصولات از جایگاه خاصی در صنعت چوب شرق گیلان برخوردار است.
علی عبدالله‌پور مدیر این واحد در مصاحبه اختصاصی با سایت اطلاع‌رسانی آوای سبز آرام، ضمن اشاره به سابقه‌ی 12 ساله خود در صنعت چوب؛ خاطرنشان کرد:
عمده فعالیت این واحد در زمینه سرویس خواب و به طور کلی مصنوعات چوبی است.
وی همچنین از اشتغال 5 نفر به صورت مستقیم در واحد تحت مدیریت خود خبر داد و اضافه کرد که 25 نفر نیز به صورت غیرمستقیم با این واحد فعالیت و همکاری دارند.
مدیر صنایع چوبی عبدالله‌پور سپس با اشاره به اینکه مواد اولیه (چوب) را از شرکت‌های مختلف تهیه می‌کنیم؛ اظهار داشت: مشکل اصلی ما در تهیه و تأمین مواد اولیه، نوسان و افزایش قیمت‌ها در فاصله‌های زمانی بسیار کوتاه است ضمن اینکه خرید این مواد به صورت نقدی انجام می‌شود.
علی عبدالله‌پور همچنین مشکلات مالی را مورد اشاره قرار داد و گفت: تاکنون از حمایت دولتی و تسهیلات ویژه بانکی استفاده نکرده‌ایم و این در حالی است که از ابتدای آغاز به کار این واحد دو مرحله تقاضای دریافت تسهیلات را ارایه داده اما هر بار با عدم همکاری مسوولان مواجه شده‌ایم. چندی قبل برای سومین بار تقاضای خود را ارایه دادیم که تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.
این فعال مجرب و کارآزموده صنایع چوبی سپس با بیان اینکه در فروش محصولات، نهایت مساعدت را با مشتریان عزیز به عمل می‌آوریم؛ اعلام کرد:
برای عروس و دامادهای جوان تخفیف ویژه منظور می‌کنیم.
علی عبدالله‌پور در پایان با تأکید بر لزوم حمایت دولت از واحدهای تولیدی و خدماتی؛ خاطرنشان کرد: چنانچه مشکلات موجود به خصوص در زمینه نقدینگی با اختصاص تسهیلات وام بلندمدت با بهره پایین به این واحد مرتفع شود برای چندین نفر دیگر فرصت شغلی ایجاد خواهیم کرد.
نشانی:  گیلان ،آستانه اشرفیه – میدان امام رضا (ع) – پشت انبار آرد اختر – 01341143504 – 09125674387

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا