اقتصادیپیشنهاد سردبیر

نانوای پیشکسوت رشتی: نرخ نان نسبت به تورم جامعه همیشه پایین تر است

به گزارش آوای سبز، عابدین محمودی ، رزمنده سالهای دفاع مقدس که در این جنگ تحمیلی با نان اضافه و پرتی و نان خشک توانسته یک گروهان را در شرایط سخت غذایی نجات بدهد و از نظر سجایای اخلاقی از مردان نیک دوران و از نظر مرغوبیت پخت نان سنگک نانواییش جز نانوایی های برتر رشت به حساب می آید در گفتگو با آوای سبز گفت: از زمانی که تفنگ را زمین گذاشتم پاروی نانوایی را در دست گرفتم.

این نانوای خِبره رشتی با بیان اينکه من توفیق خدمت در دوران دفاع مقدس به مدت ۲۴ ماه را داشتم، ادامه داد: بعد از پایان دوره رزمندگی تاکنون حدود ۳۳سال است شغل بنده مدیریت نانوایی است و 23 سال است در خدمت ساکنان دیانتی ایستگاه دو شهرستان رشت هستم.


وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مشکل آرد نداریم اظهار کرد: مشکلات مربوط به قبل تر بود ولی اکنون به موقع آرد به دستمان می رسد.
محمودی افزود: مشکل ما در حال حاضر به علت سختی کار، نبود شاطر است، به همین دلیل خودم انجام می دهم ونانوایی ملک خودم است همچنین مشکل دیگر ما کارگر است و نرخ خوبی هم برای فروش نان داده نشده چرا که همه چیز گران می شود و این نرخ کفاف زندگی را نمی کند.
وی با اشاره به اینکه سپردن مسؤلیت آرد نان به افراد غیرمتخصص وبی تجربه در سالهای اخیر باعث شکست وعقب ماندگی نان ونانوا شده است، گفت: توصیه اینجانب به عنوان یک نانوای باتجربه به تمام مسئولين و سازمانهای آرد و نان واستانداران و فرمانداران این است که لطفاً یارانه نان را از جیب نانوا پرداخت نکنید وصبح فروردین نرخ نان را مثل بقیه اقلام که ۲۰درصد افزایش می یابد اعلام نمایید تا مشکل بی کیفیتی نان،  کوچک سازی نان وگماشتن کارگر ماهر ازبین برود. ولی در کل با برداشتن یارانه نان همه این مسائل ومشکلات حل خواهد شد.
انتهای پیام/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا