پیشنهاد سردبیرمصاحبه

مدیر جوان کارآفرین تولید فنس: مسئولین کمک کنند جوانان کارآفرین روستایی رشد کنند

به گزارش آوای سبز، محمد علیپور نخبه علمی و رتبه یک کشوری در سال ۱۴۰۰ در رشته ماشین های کشاورزی از دانشگاه شهریار بوده و مدیریت تولیدی فنس علیپور را در دست دارد و اشتغال زایی کرده است.
این نخبه علمی با اشاره به اینکه حدود دوسال شروع به کار کرده است گفت: از زمان کودکی در بازار فعالیت می کردم و عاشق کارآفرینی و خوداشتغالی و پیگیر برنامه های مستند کارآفرینی و به دنبال تبدیل شدن به کارآفرین برتر کشور شدن هستم.
علیپور با اشاره به مشکلات سر راه تولید ، افزود: مشکل اصلی ما گرفتن راحت تر تسهیلات بانکی است، پیگیر گرفتن وام شدم و شرایطی را که بانک ها مطرح می کنند را ندارم و شرایطش برایم فراهم نیست.
این نخبه علمی درخصوص یکی دیگر از چالش های شغلش گفت: ما در هفته چند بار افزايش قيمت داریم و مشتری امنیت خرید ندارد، و وقتی افزايش قيمت باشد با کمبود جنس روبرو می شویم و ثبات قیمت وجود ندارد.
وی با بیان اينکه سختی و چالش زیاد است اظهار کرد: محیط کارگاه فعلی ما ۲۵متر است و برای این کار کافی نیست. نیاز به جای بزرگتری داریم تا افراد بیشتری در کنار ما مشغول به کار شوند.من یک جوان ۲۰ ساله هستم و برنامه و چشم انداز کاری هم دارم ولی سرمایه ام کافی نیست برای به اجرا در آوردنش که امیدوارم با عنایت مسئولین بتوانم وام بگیرم و کار را گسترش دهم.

 

علیپور در توصیه به کارآفرینی بخصوص برای جوانان افزود: تصورات جوانان وقتی اسم خوداشتغالی می آید به سمت داشتن مکان بزرگ و کارخانه مجلل و پرسنل زیاد و قوی و غیره می رود، در صورتیکه اینطور نیست. چرا که اکثر کسب و کارهای بزرگ از کم شروع کردند.
جوان نخبه لاهیجانی خطاب به مسئولین و بخصوص استاندار استان گیلان آقای دکتر عباسی گفت: هوای ما جوانان کارآفرین روستایی را داشته باشید و با دست یاریگرتان به گسترش کار به ما کمک کنید تا از کارآفرینان برتر کشور شویم.

______________________________________________
کارگاه تولید فنس علیپور
استفاده از مفتول گالوانیزه
با دوام و مقاوم در برابر خوردگی و رطوبت
فروش به صورت مستقیم و بدون واسطه
با مدیریت: محمد علیپور
آدرس: لاهیجان، میدان گیل ، جاده رودبنه،  پیچ آب تیز، روستای متعلق محله

۰۹۳۰۷۹۳۷۷۸۰

انتهای پیام/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا