اقتصادیپیشنهاد سردبیرمصاحبه

مدیر رستوران مجید املش خواستار حمایت از سرمایه‌گذاران در صنعت گردشگری شد

پایگاه اطلاع‌رسانی آوای سبز آرام: شهرستان املش از جمله شهرهای شرق استان گیلان به شمار می‌رود که به لحاظ تاریخی، قدمتی طولانی دارد و همچون دیگر شهرها و مناطق گیلان سرسبز، سرشار از جاذبه‌های طبیعی خدادادی همچون کوه‌پایه‌های سرسبز و دل‌انگیز، جنگل و اماکن دیدنی به خصوص بازار هفتگی سنتی است که برای افراد کهنسال و میان‌سال حالتی نوستالژیک دارد.

املش علیرغم برخورداری از موهبت‌های زیبا و دل‌انگیز خدادادی و طبیعت سرسبز و بکر متأسفانه به لحاظ زیرساخت‌های صنعت گردشگری از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست.

در این شهرستان تاریخی که از بافت و مبلمان شهری ویژه‌ای نیز برخوردار است؛ برخی سرمایه‌گذاران به لحاظ عشق و علاقه‌ای که به شهر و دیار خود دارند، بعضاً به سرمایه‌گذاری در بخش‌هایی از صنعت توریسم اقدام کرده‌اند که یکی از این سرمایه‌گذاران علاقمند آقای مجید بیغاله است که با احداث رستوران مجید؛ تحولی در رستوران‌داری منطقه رقم زده است.

وی در مصاحبه با پایگاه اطلاع‌رسانی آوای سبز آرام با اشاره به اینکه از بیست سال قبل در حوزه رستوران‌داری مشغول فعالیت است؛ خاطرنشان کرد: برای آشنایی و تسلط بر زوایای مختلف صنعت رستوران‌داری به شهرهای مختلف کشور و نیز برخی کشورهای همسایه سفر کرده و در هر شهر چند ماهی به کار در رستوران‌ها مشغول شدم.

مجید بیغاله در همین زمینه از مناطق مختلف تهران مانند تهران پارس، فرحزاد، فرشته، افسریه، میدان امام حسین (ع) و… همچنین در سال 84 کشور امارات متحده عربی  ، که در هر یک از این مناطق و کشور منطقه خلیج فارس مدت زمان مشخصی از سه تا 5 الی 6 ماه به کار در رستوران‌های مختلف مشغول و کسب تجربه نموده است.

این مدیر مجرب و کارآزموده در صنعت رستوران‌داری سپس با اشاره به منوی غذایی رستوران تحت مدیریت خود گفت: منوی این رستوران طیف متنوعی از غذاهای سنتی، محلی گیلان و املش و انواع کباب‌ها مانند کباب گوساله کباب سلطانی، کباب وزیری، کباب بختیاری، چنجه، جوجه کباب و همچنین خورشت‌های قورمه سبزی، قیمه، میرزاقاسمی، باقلی خورشت و… را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه، «برای طبخ انواع غذاها از مواد اولیه درجه یک به صورت گرم و تازه استفاده می‌کنیم؛ افزود: این رستوران از دو سال قبل تأسیس و راه‌اندازی شده که در حال حاضر 5 تا 6 نفر به عنوان سالن‌کار آشپز و کمک آشپز، پیک غذابر به درب منازل و محل کار شهروندان محترم و… در این رستوران مشغول به کار هستند.

وی افزود: به یاری خدا ظرف چند ماه آینده طبقه بالای این رستوران نیز تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت که بدین ترتیب؛ برای سه تا 4 نفر دیگر فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

مجید بیغاله در ادامه اعلام کرد: کیفیت و مشتری‌مداری سرلوحه کاری این رستوران است. ما معتقدیم در کنار عرضه غذای سالم و با کیفیت به مشتریان و مهمانان عزیز؛ باید اصل مشتری‌مداری دقیقاً رعایت شود. در واقع سرو غذا – هر چقدر هم با کیفیت و لذیذ باشد تنهایی کافی نیست بلکه نحوه برخورد شایسته و محترمانه با مشتریان؛ از فاکتورهای اصلی موفقیت در هر کسب و کار و به خصوص در صنعت رستوران‌داری محسوب می‌شود.

این مدیر فعال و مجرب در حوزه رستوران‌داری آنگاه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با چه مشکلاتی در روند سرویس‌دهی و اداره رستوران مواجه هستید؛ خاطرنشان کرد: خوشبختانه با مشکل خاصی روبه‌رو نیستیم چرا که تمرکز اصلی ما بر اداره امور رستوران به نحو احسن، طبخ غذا با کیفیت عالی؛ رعایت دقیق بهداشت محیط و پرسنل و نیز سرویس‌دهی به بهترین شکل به مهمانان و مشتریان عزیز است.

وی در همین زمینه اضافه کرد: هر مشکل احتمالی را با مدیریت صحیح مرتفع خواهیم نمود و اجازه نمی‌دهیم هیچ مسأله و مشکلی ما را از اهداف و چشم‌اندازی که در خدمت به همشهریان عزیز و مهمانان و مسافران ارجمند ترسیم کرده‌ایم، دور نماید.

مجید بیغاله سپس با بیان اینکه در این رستوران دو وعده ناهار و شام سرو می‌شود؛ از تحویل غذا به درب منازل توسط پیک‌های رستوران خبر داد و گفت: به یاری خدا فضایی آرام و دلنشین برای همشهریان و خانواده‌های محترم تدارک نموده‌ایم که غذای مورد علاقه خود را فارغ از دغدغه و با آسودگی خاطر میل نمایند و از غذا و دیزاین رستوران لذت ببرند.

مدیر رستوران مجید که همچنین به عنوان مربی فوتبال با مجتبی صفاری بازیکن مطرح ملوان انزلی مدرسه فوتبال را دایر و راه‌اندازی نموده، افزود: با آقای صفاری در زمینه نکات فنی و تکنیکی فوتبال مشورت و تبادل نظر می‌کنیم.

مجید بیغاله در پایان با تأکید بر جاذبه‌های گردشگری شهرستان املش؛ گفت: متأسفانه شهرستان املش در گذشته مورد بی‌مهری و بی‌توجهی مسئولان وقت قرار گرفته و زیرساخت‌های صنعت گردشگری در این شهرستان تکمیل و مهیا نشده؛ این در حالی است که سرمایه‌گذارانی تاکنون برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف شهرستان املش اعلام آمادگی نموده‌اند اما به علت عدم حمایت مسوولان وقت؛ سرمایه‌های خود را در شهرهای دیگر به کار گرفتند. امیدواریم در دولت آقای رییسی، زیرساخت‌های صنعت گردشگری املش مورد توجه و اقدام قرار بگیرد و املش به جایگاه درخور شأن و منزلت خود ارتقا یابد.

رستوران مجید

به مدیریت: مجید بیغاله

تحویل درب منزل

نهار و شام

آدرس:  گیلان ، املش، کمربندی، 100 متر بالاتر از مسکن مهر

رزرو: 09116482863

همراه: 09119442863

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا