پیشنهاد سردبیرتابلوتبلیغاتمصاحبه

مدير مجموعه سوپر گوشت و كبابي كيان تك تالش خواستار كاهش تعرفه‌هاي مالياتي و حامل‌هاي انرژي شد

پايگاه اطلاع‌رسانی آوای سبز آرام:

سوپرگوشت گيلان تك و كبابي كيان تك مجموعه واحدي در تهيه و توزيع گوشت تازه گوساله و گوسفند و نيز سرويس‌دهي نان داغ همراه با كباب داغ در تالش است كه از دو سال قبل راه‌اندازي شده و مورد استقبال شهروندان و مسافران و گردشگران قرار گرفته است.

بدون شك دليل اصلي استقبال مردم از اين مجموعه سرويس‌دهي به نحو احسن، كباب با گوشت كاملاً تازه و گرم و همچنين اخلاق‌مداري و مشتري‌مداري مديريت آن مي‌باشد. البته در اين مجموعه علاوه بر گوشت قرمز، مرغ گرم و تازه هم عرضه مي‌شود.

كيان فرج‌زاده مدير مجموعه سوپرگوشت و كباب كيان تك در مصاحبه با پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام گفت: در اين مجموعه كباب از گوشت تازه كشتار شده به همراه نان داغ و مخلفات به مشتريان عزيز سرويس‌دهي مي‌شود.

وي افزود: مشتريان اين مجموعه را طيف گسترده و متنوعي دربرمي‌گيرد كه از اهالي شريف تالش تا مسافران و گردشگراني كه به منطقه سفر مي‌كنند را شامل مي‌شود.

كيان فرج‌زاده با بيان اينكه گوشت گوساله و گوسفند بعد از ذبح شرعي در كشتارگاه صنعتي تالش به اين مجموعه حمل و به عمل‌آوري مي‌شود؛ خاطرنشان كرد: اين مجموعه با سرمايه‌گذاري شخصي تأسيس و راه‌اندازي شده كه براي 13 نفر به صورت مستقيم ايجاد اشتغال صورت گرفته و 20 تا 30 نفر هم به صورت جانبي و غيرمستقيم با ما همكاري و از اين رهگذر امرار معاش و ارتزاق مي‌كنند.

مدير مجموعه سوپرگوشت و كباب كيان تك آنگاه با اشاره به برخي مشكلات و موانع، اظهار داشت: مهم‌ترين و اصلي‌ترين مشكل ما دستوري بودن قيمت‌ها است. به طوري كه در نرخ مصوب حاشيه سود ما سه درصد اعلام شده اما اداره دارايي ميزان ماليات را ضريب 18 درصد تعيين مي‌كند!

وي با ابراز تأسف از عدم همكاري و تعامل ادارات و سازمان‌ها با واحدهاي كارآفرين، گفت: ادارات و نهادهاي ذيربط به جاي اينكه از فعالان بخش‌هاي كارآفرين حمايت به عمل آورند، متأسفانه بر ابعاد مشكلات مي‌افزايند و سليقه‌اي و عمدتاً برمبناي تراكنش دستگاه پوز و گردش مالي واحدهاي صنفي تعيين مي‌كند در حالي كه تراكنش و گردش مالي هزينه‌ها و خريدها را هم دربرمي‌گيرد كه مشمول ماليات نيست و طبق قانون ماليات بايد براساس درآمد واقعي صنوف و مشاغل تعيين و اخذ شود.

وي افزود: ادارات ديگر هم؛ به جز ايجاد مشكل كاري براي ما انجام نمي‌دهند. اداره برق، با صدور قبض‌هاي سنگين، برق مصرفي را به صورت تجاري محاسبه مي‌كند و هر دوره مبالغ سنگيني در حد 10 و 11 ميليون تومان بابت برق مصرفي از ما مطالبه و اخذ مي‌كند، اين در حالي است كه اين مجموعه؛ خدماتي است و محاسبه حامل‌هاي انرژي بايد به صورت خدماتي محاسبه شود.

كيان فرج‌زاده همچنين با بيان اينكه تعرفه حق بيمه نيز بسيار سنگين و بالا است؛ افزود: هرماه مبالغ كلاني بابت حق بيمه پرسنل به صورت نقدي و بدون حتي يك روز تأخير بايد به تأمين اجتماعي پرداخت كنيم. وي اضافه كرد: تعرفه‌هاي سنگين حق بيمه يكي از موانع پيش روي اشتغالزايي محسوب مي‌شود و چنانچه اين تعرفه (حق بيمه) كاهش يابد، واحدهاي صنفي مختلف؛ به ايجاد فرصت‌هاي شغلي بيشتر ترغيب و تشويق خواهند شد.

مدير مجموعه سوپرگوشت و كبابي كيان تك در پايان گفت: ما با سرمايه‌گذاري شخصي اين مجموعه را تأسيس و براي چند نفر ايجاد اشتغال كرده‌ايم اما تاكنون هيچ حمايتي از ما به عمل نيامده و مسوولان تاكنون حتي از يك بازديد ساده از اين مجموعه هم دريغ كرده‌اند.

نشاني: گیلان _ تالش – روبه‌روي ايستگاه رشت – جنب سوپرگوشت فر‌ج زاده 09113871284

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا