اجتماعیپیشنهاد سردبیر

كيفيت و تنوع غذاي در رستوران بزرگ وثوق ماسال شاندرمن حرف اول را مي‌زند

كيفيت و تنوع غذاي در رستوران بزرگ وثوق ماسال شاندرمن حرف اول را مي‌زند

استان سرسبز گيلان با جاذبه‌هاي طبيعي خدادادي مانند كوه – دريا و جنگل از ديرباز مورد توجه مسافران و گردشگران بوده كه از نقاط مختلف كشور و حتي از ديگر كشورها به اين استان سفر و از مواهب زيباي طبيعي آن ديدن نموده و خاطراتي خوش به همراه سوغات متنوع شهرهاي مختلف گيلان سرسبز را با خود به ارمغان مي‌بردند. اما گيلان در كنار زيبايي‌هاي دل‌انگيز خود، به لحاظ تنوع غذايي نيز همواره سرآمد ديگر استان‌هاي كشور بوده و به طوري كه چنين تنوعي به لحاظ كميت و همچنين كيفيت در كمتر نقطه‌اي در سطح كشور و ملك جهان، يافت مي‌شود.
براساس همين تنوع غذايي، رستوران‌ها و مراكز تهيه و عرضه غذا و اماكن پذيرايي متعددي جاي جاي استان گيلان از ديرباز تأسيس و راه‌اندازي شده كه هر يك با ابتكاري ويژه در منو و پخت و پز، سعي در جلب مشريان دارند.
در اين ميان رستوران بزرگ وثوق (ماسال شاندرمن) بدون شك به لحاظ تنوع چشمگير غذايي، كيفيت و طعم لذيد انواع غذاها و همچنين سرويس‌دهي به نحو احسن و قيمت مناسب، جزو رستوران‌هاي برتر استان گيلان محسوب مي‌شود.
محمد وثوقي مؤسس و مدير اين رستوران ازجمله فعالان سرشناس و خوشنام در عرصه غذايي شهرستان به شمار مي‌رود كه در مصاحبه اختصاصي با «پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام» به بيان خدمات اين مجموعه پرداخت.
وي با اشاره به اينكه «هدف اصلي از تأسيس و راه‌اندازي اين رستوران خدمات‌دهي به همشهريان عزيز و مسافران و گردشگران محترم و اشتغالزايي بوده؛ خاطرنشان كرد: همه سعي و تلاش ما معطوف آن است كه طيف متنوعي از انواع غذاهاي متناسب با سليقه و ذائقه غذايي متفاوت همشهريان و مسافران و مهمانان عزيز را تهيه و تدارك ببينيم.
محمد وثوقي در همين زمينه اعلام كرد كه 18 تا 20 نوع غذا اعم از غذاهاي ايراني (ملي) و محلي و بومي منوي اين رستوران را تشكيل مي‌هد كه «اكبر جوجه مخصوص»، چلوماهي قزل‌آلا، چلوكباب بختياري، چلوكباب برگ، چلوكباب سلطاني، چلوكباب چنجه (تماماً با گوشت گوسفندي) و همچنين خورشت‌هاي محلي پرطرفداري همچون باقلي‌ خورشت، ميرزاقاسمي، قورمه‌سبزي، قيمه، فسنجون (با گوشت بوقلمون)، چلوماهيچه و… بخشي از منوي متفاوت رستوران بزرگ وثوق ماسال – شاندرمن را تشكيل مي‌دهد.
وي در ادامه تصريح كرد: مواد اوليه موردنياز به‌خصوص مرغ – گوشت – ماهي و… را تماماً به صورت تازه از همين شهرستان و منطقه تهيه مي‌كنيم كه در رابطه با ماهي قزل‌آلا بايد اذعان نماييم در همين شهرستان پرورش مي‌شوند.
مدير رستوران بزرگ وثوق ماسال – شاندرمن آنگاه با اشاره به اينكه كيفيت و مشتري‌مداري در اين مجموعه حرف اول را مي‌زند، افزود: در كنار طبخ و سرو انواع غذاهاي متنوع سعي كرده‌ايم فضايي آرامش‌بخش با ديزاين هوشمندانه براي مشتريان عزيز تدارك ببينيم كه به دور از هياهوي شهري و فارغ از دغدغه‌هاي روزمره؛ غذاي مورد علاقه خود را ميل نمايند.
محمد وثوقي در همين حال خاطرنشان كرد: با راه‌اندازي و آغاز به كار اين مجموعه براي چندين نفر از جوانان مستعد و بومي منطقه به صورت مستقيم و غيرمستقيم فرصت شغلي ايجاد شده كه اكنون چندين خانوار از سفره‌اي كه با عنايت خداوند و اتكا به منافع سرمايه‌گذاري شخصي گسترانده شده، امرار معاش مي‌كنند.
وي در پاسخ به سوال «پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام» مبني بر اينكه مشتريان اين مجموعه را عموماً چه قشرهايي و از كدام مناطق تشكيل مي‌دهند، اظهار داشت: تقريباً نيمي از مشتريان اين رستوران از مسافران و گردشگران هستند كه از شهرها و استان‌هاي ديگر كشور به گيلان و اين منطقه سفر مي‌كنند و نيم ديگر را هم همشهريان عزيز تشكيل مي‌دهند.
وي در همين حال از آمادگي مجموعه تحت مديريت خود براي سرويس‌دهي به مراسم و مجالس مختلف خبر داد و گفت: با توجه به امكاناتي كه تدارك نموده‌ايم از ظرفيت پذيرايي و سرويس‌دهي به يك هزار تا يك هزار و پانصد نفر برخوردار هستيم.
محمد وثوقي سپس ضمن قدرداني از همكاري و تعامل مسئولان شهرستان و استان، ابراز اميدواري كرد: كارآفرينان جوان؛ مورد حمايت و پشتيباني بيشتري قرار بگيرند تا سرمايه‌گذاران ديگر به كارآفريني و اشتغال‌زايي تشويق شوند.
مدير رستوران بزرگ وثوق ماسال – شاندرمن در پايان با تشكر و قدرداني از مشتريان اضافه كرد: از عموم مردم شريف شهرستان – استان و كشور دعوت مي‌كنيم براي يك بار هم كه شده؛ غذاي اين رستوران را تست كنند كه در اين صورت به مشتري دائمي ما تبديل خواهند شد.

برنج ایرانی  – ظرفیت سالن  180 نفر – با کادری مجرب و سر آشپزانی با تجربه

اكبرجوجه مخصوص سرآشپز
2/1 مرغ كامل 95000 تومان چلو جوجه‌كباب
200 گرم 65000 تومان
چلو ماهي قزل‌آلا مخصوص
500 گرم 95000 تومان زرشك پلو با مرغ
4/1 مرغ كامل 65000 تومان
چلوكباب بختياري
280 گرم 95000 تومان چلو فسنجان باگوشت بوقلمون 65000 تومان
چلوكباب سلطاني
250 گرم 95000 تومان چلو باقالا قاتق و ماهي شور 45000 تومان
چلوكباب چنجه
220 گرم 85000 تومان چلو خورشت قيمه 45000 تومان
چلوكباب برگ
160 گرم فيله گوساله 85000 تومان چلو خورشت قورمه‌سبزي 45000 تومان
چلو لقمه نگين‌دار زعفراني
220 گرم 75000 تومان چلو ميرزا قاسمي 35000 تومان
چلوجوجه زعفراني بدون استخوان
250 گرم فيله مرغ 75000 تومان چلو كره 25000 تومان
چلوكباب كوبيده 2 سيخ
200 گرم 65000 تومان نوشابه، دوغ، ماست، زيتون و… قيمت روز
پيش‌غذاي داخل سالن، سوپ رايگان

جاده ماسال به شاندرمن، بعداز بيمارستان رسالت، جنب فروشگاه وثوق

09116133110

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا