اجتماعیپیشنهاد سردبیرمصاحبه

شركت آسا تجهيز گيتي نما پيشتاز ايده‌هاي نو در تبليغات

سايت اطلاع‌رساني آواي سبز آرام:

شركت آسا تجهيز گيتي نما، با ايده‌اي نو به مرحله‌ي تبليغات ورود كرده كه در سطح داخلي و بين‌المللي نظير ندارد. سيدالياس سبک پای آذري مديرعامل اين شركت در مصاحبه‌اي اختصاصي با سايت اطلاع‌رساني آواي سبز آرام به بيان خدمات شركت تحت مديريت خود پرداخت.

وي ابتدا با اشاره به اينكه از حدود 8 سال قبل مدیر مسئول کانون تبلیغاتی اُرُسی در زمينه امور تبليغاتي مشغول فعاليت است. خاطرنشان كرد: شركت آسا تجهيز گيتي‌نما در زمينه طراحي و ساخت المان‌هاي شهري، مجسمه، نيمكت تبليغاتي با تلويزيون شهري (بدون محدوديت سايز) زیر نظر سازمان پارک علم و فناوری بندر انزلی فعاليت مي‌كند.

سيدالياس سبک پای با بيان اينكه اين شركت در استان البرز تأسيس شد: از 24 عدد اختراع و نوآوري در زمينه طراحي سايت، اپليكيشن و طرح صنعتي و تبليغات مجسمه‌سازي كه به انجام رسانده، خبر داد و تصريح كرد: خدمات ارايه شده توسط شركت آسا تجهيز گيتي‌نما، ازجمله توليد المان‌هاي شهري و سازه‌هاي تبليغاتي و طراحي گرافيك و چاپ بيلبوردهاي تبليغاتي، اسكرول لايت باكس بوده كه نيمكت تبليغاتي بخش مهمي از فعاليت و خدمات اين مجموعه محسوب مي‌شود!

وي سپس به بيان جزئيات ايده‌هاي نوين اين شركت پرداخت و در اين خصوص اظهار كرد: نیمکت ها در سه نوع یک طرفه، دوطرفه و گرد تولید می شوند. ابعاد و استانداردهاي نيمكت‌ها براساس پارامترهاي مختلفي محاسبه مي‌شود. نيمكت يك طرفه ابعاد استاندارد تكيه‌گاه نيمكت شهري (۱۷۰ × ۴۵ × ۲۸۰) سانتي‌متر است كه اين فضا توسط دو ميله در بالا و پايين و دو تسمه فلزي در طرفين پيچ مي‌شود.

مديرعامل شركت آسا تجهيز گيتي نما در همين زمينه اضافه كرد. نيمكت داراي دوربين مدار بسته، اسپيكر، سنسور، ضدعفوني‌كننده پورت يو. اس. بي جهت شارژ گوشي همراه سرنشينان تلويزيون شهري 76 اينچي با وضوح تصاوير در شب و روز از كيفيت بسيار بالايي برخوردار است كه حافظه جانبي 32 گيگابايت بوده و برق نيمكت تبليغاتي از كليد كمپكت استفاده شده كه در مقابل برق گرفتگي يا آسيب‌هاي مختلف بر اثر جريان برق جلوگيري مي‌كند ضمن اينكه تلويزيون شهري قابليت پخش برنامه‌هاي تلويزيوني به صورت زنده را نيز دارد.(چند نمونه کلیپ را مشاهده نمائید )

سيدالياس سبک پای در ادامه همچنين با اشاره به اينكه 10 عدد آگهي در تلويزيون نيمكت تبليغاتي درج شده؛ افزود: تعرفه آگهي نسبت به محل نصب موقعيت محيطي شهري و تردد متغير است.

وي مراكز خريد يا تفريحي تجاري، عابر پياده، پارك‌ها، فرودگاه، ترمينال، شهرك صنعتي، نمايشگاه، ايستگاه اتوبوس و جايگاه‌هاي سوخت را از مكان‌هاي پرتردد و مناسب جهت نصب نیمکت ها بيان نمود.

مديرعامل شركت آسا تجهيز گيتي نما سپس از همكاري اين شركت با شهرداري‌هاي فرديس، مشكين‌دشت، تهران (منطقه…)، رضوانشهر و… خبر داد كه نمونه كار شركت در اين اماكن نصب شده است. و به زودی در منطقه آزاد انزلی ( کاسپین ) نصب خواهند شد.

وي از استقبال عمومي از طرح نوين تبليغاتي شركت آسا تجهيز گيتي نما خبر داد و افزود: هر اداره، نهاد و ارگاني كه تمايل به تبليغات نوين اين شركت داشته باشد، نمونه‌ها را به صورت مستند در اختيارشان قرار مي‌دهيم.

وي در پاسخ به سوال سايت اطلاع‌رساني آواي سبز آرام كه پرسيد آيا تاكنون از تسهيلات ويژه بانكي استفاده كرده‌ايد يا خير، گفت: تاكنون از چنين تسهيلاتي استفاده نكرده و تمامي هزينه‌هاي تجهيز و راه‌اندازي از منابع سرمايه‌گذاري شخصي تأمين و پرداخت شده اما قطعاً از اين پس با توجه به ضرورت توسعه فعاليت و خدمات اين شركت نياز به حمايت مسئولان و تسهيلات ارزان قيمت بانكي خواهيم داشت كه اميدواريم در اين خصوص مساعدت‌هاي لازم با ما به عمل آيد.

سيدالياس سبک پای كه دانش‌آموخته رشته عمران در مقطع كارشناسي است؛ همچنين خاطرنشان كرد: تا سال 94 در زمينه كارهاي عمراني كه منطبق با رشته تحصيلي‌ام بوده فعاليت داشتم كه البته مسئوليت كانون تبليغاتي را در تبريز به عهده داشتم اما بعداً از رشته عمران به سمت تبليغات و تولید طرح صنعتی تغيير مسير دادم.

خانم روشنک آزمون همسر سید الیاس سبک پای ِآذری مدیر شرکت در تایید و ادامه ی حرفهای همسرش  خواستار لطف و حمايت تمامی مسئولين برای گسترش این کار بود تا بتوانند در کشور خودشان علاوه‌ براینکه صدها نفر می‌توانند در این راستا، مشغول به کار شوند، خدمات گسترده ای برای کشورش در نظر دارند.

ایشان یاد آوری کردند  که در صورت صلاحدید مسئولین، شرکت بتوانند کار را با توسعه ی بیشتر در عرصه ی بین المللی، افتخاراتی را برای ایران تقدیم کنند.

آقای سید الیاس سبک پای ابراز اميدواري كرد: گام‌هاي بعدي شركت، در راستاي تحقق بخشيدن به ايده‌هاي نو و خلاقانه ديگر باشد كه در اين زمينه ايده‌ها و پيشنهاداتي ارايه داده‌ام و بدون شك حمايت مالي در قالب تسهيلات ارزان‌قيمت مي‌تواند در بخش‌هاي فني؛ رهگشاري اين مجموعه باشد كه در اين حوزه مطالعات و تحقيقاتي انجام داده و به نتايجي رسيده‌ايم.

وي همچنين در پاسخ به سوال ديگر كه اين شركت در تهران چه خدمات ديگري ارايه داده از نصب سازه تبليغاتي در ميدان آزادي پايتخت خبر داد كه در بازه زماني 6 ماهه به سرانجام رسيد.

سيدالياس سبک پای آنگاه با بيان اينكه به دليل شيوع ويروس كرونا، فعاليت‌هاي شركت در آن مقطع، كم‌رنگ و متوقف شد، افزود: خوشبختانه با مهار شدن اين ويروس مهلك ايده را به بهره‌برداري رسانديم و متعاقب آن تصميم گرفتيم فعاليت‌هاي شركت را در شمال كشور متمركز كنيم. از اينرو به استان گيلان عزيمت و مستقر شديم.

آدرس : گیلان ،بندرانزلی ،بلوارساحلی قو ،نبش خیابان دکتر شریعتی یکم ،مرکز رشد و پارک علم و فناوری ،شماره تماس ۰۹۰۲۵۹۰۲۰۱۲ مدیرعامل : سیدالیاس سبکبای آذری

آدرس کارگاه : کرج ،میدان جهان نما ،پلاک ۱۲۹ ،تلفن : ۰۹۱۲۰۵۶۲۱۰۵

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا