پیشنهاد سردبیرتابلوتبلیغاتمصاحبه

رستوران شايان در كيفيت، تنوع و مشتري‌مداري پيشتاز است

پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام:
رستوران سنتي شايان، با بيش از دو دهه سابقه فعاليت و خدمات‌رساني؛ با تهيه و عرضه انواع غذاهاي اصيل محلي و ملي با كيفيت بالا و طعم و مزه عالي و همچنين با سرلوحه قرار دادن اصل مشتري‌مداري و اخلاق‌مداري از واحدهاي صنفي معتبر و موفق در شهر زيباي لاهيجان محسوب مي‌شود.
غلامرضا رمضان‌پور مؤسس و مدير رستوران شايان در مصاحبه اختصاصي با پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام گفت: از 22 سال قبل به فعاليت و ارائه خدمات در حوزه رستوران‌داري گفت ؛ اهل ششکل آستانه اشرفیه هستم و در لاهيجان اشتغال دارم و از 12 سال قبل در ميدان گيل مستقر رستوران شایان راه اندازی کرده ام.
وي با بيان اينكه رستوران شايان در حوزه غذاي بيرون‌بر و پذيرايي و سرويس‌هاي داخل رستوران خدمات‌دهي مي‌كند؛ افزود: روزانه 200 تا 250 پرس غذا طبخ و به مشتريان عزيز ارايه مي‌شود.


وي با بيان اينكه برنج مصرفي اين رستوران از نوع محلي (هاشمي) است، گفت: برنج هاشمي به لحاظ كيفيت پخت و طعم و مزه سرآمد ديگر ارقام برنج است كه نزد هموطنان كاملاً شناخته شده و طرفداران پروپا قرصي دارد.
اين فعال مجرب و كارآزموده در صنعت رستورانداري آنگاه اعلام كرد، منوي غذايي اين رستوران طيف متنوعي از انواع غذاهاي محلي و ملي و انواع كباب‌ها را مطابق با سليقه‌ها و ذائقه‌ مختلف و متنوع عموم هموطنان تشكيل مي‌دهد.
به گفته‌ي غلامرضا رمضان‌پور منوي غذايي متنوع اين رستوران را غذاهاي زير تشكيل مي‌دهد:
ماهي سفيد، قزل‌آلا، چلوكباب سلطاني، چلوكباب ترش مخصوص، چلوكته محلي، چلو جوجه ترش مخصوص شايان، چلوكباب وزيري، چلوكوبيده مخصوص، چلوكباب بختياري، چلو جوجه، كباب زعفراني، زرشك‌پلو با مرغ، انواع خورشت‌ها (از قبيل قورمه‌سبزي، قيمه، باقلي قاتق، ميرزاقاسمي) – زرشك پلو با مرغ سرخ كرده و سيب‌زميني به انضمام طيف متنوعي از انواع مخلفات از قبيل زيتون‌پرورده، ماست‌هاي موسير، بوراني، چكيده محلي و… نوشابه‌هاي قوطي، بطري، ايستك، دوغ خانواده محلي، كوزه‌اي و…
مدير رستوران شايان در ادامه با تأكيد به اينكه هدف ما جلب رضايت مشتريان عزيز با ارايه بهترين، لذيذترين و سالم‌ترين كيفيت غذايي است؛ افزود: مشتريان اين رستوران را همشهريان و هم‌استاني‌هاي عزيز، پرسنل اكثر شركت‌هاي مستقر در شهرك صنعتي، برخي ارگان‌ها، مسافران و گردشگران و… تشكيل مي‌دهند. وي در پاسخ به سوال پايگاه اطلاع‌‌رساني آواي سبز آرام كه از مشكلات و موانع پيش روي رستوران جويا شد، گفت:
شكر خدا با مشكل خاصي مواجه نيستيم، اما ماليات هاي سنگين فشار مالي به اين واحد صنفي خدماتي تحميل مي‌كند و اين در حالي است كه تاكنون از حمايت دولتي و تسهيلات ويژه بانكي استفاده نكرده و هزينه‌هاي احداث، تجهيز و راه‌اندازي رستوران از منابع سرمايه‌گذاري شخصي تأمين و پرداخت شده و براي 7 نفر به صورت مستقيم فرصت اشتغال ايجاد كرده‌ايم. لذا انتظار داريم اداره دارايي در كاهش تعرفه مالياتي ما را در ارايه خدمات هر چه بهتر و گسترده‌تر به هموطنان عزيز ياري كند.
نشاني: گیلان _ لاهيجان – ميدان گيل- ابتداي خيابان رسالت
42331415 – 42339257 – 09113454186

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا