اجتماعیاقتصادیپیشنهاد سردبیرمطالب ویژه

رئیس کل دادگستری گیلان:دستگاه قضایی، اجازه افزایش سطح اراضی تحت پوشش طرح هادی در گیلان را نخواهد داد

آوای سبز: رئیس کل دادگستری گیلان، با اشاره به سوءاستفاده برخی افراد از ظرفیت های قانونی مانند طرح هادی برای دست اندازی به اراضی ملی، گفت: دستگاه قضایی اجازه افزایش سطح اراضی تحت پوشش طرح هادی در گیلان را نخواهد داد.

به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در حاشیه بازدید اعضای شورای حفظ حقوق بیت المال استان گیلان از اراضی ملی شهرستان رضوانشهر، اظهار کرد: شورای حفظ حقوق بیت المال استان گیلان، فعالانه بر عملکرد دستگاه های متولی در حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی نظارت دارد و در این راستا بازدیدهای متعددی را انجام خواهد داد.

وی ضمن تاکید بر لزوم برخورد جدی با متجاوزان به عرصه های ملی، عنوان کرد: ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های گیلان موظفند به محض مشاهده تصرف اراضی ملی، با آن برخورد کرده و بدون نیاز به تشکیل پرونده در محاکم قضایی، اقدام به رفع تصرف کنند.

رئیس کل دادگستری گیلان، با اشاره به سوءاستفاده برخی افراد از ظرفیت های قانونی مانند طرح هادی برای دست اندازی به اراضی ملی، گفت: دستگاه قضایی نه تنها اجازه افزایش سطح اراضی تحت پوشش طرح هادی در گیلان را نخواهد داد؛ بلکه در حدود فعلی آن در مناطق مختلف استان نیز بازنگری خواهد شد.

انتهای پیام/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا