اقتصادیمطالب ویژه

تولید کننده مبلمان ؛ با توجه به آب و هوای استان گیلان تولید می کنیم استقبال مشتریان ضمانت اجرایی کار ماست

آوای سبز: امروزه مبلمان عضوی جدا نشدنی در دکوراسیون منازل ، دفاتر کار ، هتل ها و رستوران ها می باشد .
یکی از مهم ترین المان هایی که نقش اساسی در آرامش افراد و زیبایی فضا دارد، مبلمان و انتخاب مناسب آن می باشد. از اینرو مبلمان مورد استفاده در اتاق نشیمن باید علاوه بر جذابیت، دوام و تناسب خاصی با محیط داشته باشد.
همچنین توجه داشته باشید که انتخاب مناسب ترین و بهترین مبلمان برای یک فضا باعث می شود شرایط آن فضا از نظر کاربرد و ظاهر مطلوب باشد.
رعایت اصل چیدمان مبلمان در دکوراسیون داخلی خانه تاثیر مهمی در بزرگ یا کوچک تر دیده شدن اتاق دارد. در ادامه گزارش ها نشریه آوای سبز به گفتگو با یکی از تولیدکنندگان انواع مبلمان و میز و سرویس خواب و ویترین و کمد ، آقای امیرحسین شیرخانی در شهرستان اسالم و تالش پرداخت ، شرح این گفتگو را در ادامه مشاهده می کنید ؛
آوای سبز: استقبال بی نظیر مشتریان استان گیلان از نمایشگاه مبلمان الماس شهر در شهرستان اسالم و تالش ما را برآن داشت تا با شما گفتگویی داشته باشیم، از اهداف و برنامه های خود جهت تولید انواع مبلمان و دکوراسیون داخلی بفرمایید؟
شیرخانی: در این شغل حدود ۲۰سال سابقه کاری دارم و صفر تاصد انواع مبل و انواع میز و غیره را تولید می کنیم و به علت نوع آب وهوای استان گیلان که سبب خورده شدن چوب توسط موریانه می شود، ما از چوب روسی یا بطور عامیانه چوب نراد استفاده می کنیم که کیفیت کار ما سبب مشتری مداری شده و این مشتریان هستند که با توجه به کیفیت کار، ما را حمایت می کنند و ارزش کسب و کار آزاد در رضایت مشتری از کار است و ضمانت اجرایی ما را در بر دارد و شرکت تولیدی ما در داخل کشور ایران عزیز چندین شعبه فروش هم دارد .

آوای سبز: از آنجایی که کار شما تولید به مصرف است از کیفیت و فضای تولید بفرمایید؟
شیرخانی: همانطور که عرض کردم مواد اولیه مورد استفاده ما چوب نراد، فوم سرد و پارچه هم در کارهای سفارشی به سلیقه مشتری میزنیم. تنوع کارما هم زیاد است و فضایی که الان محصولات در آن نمایش داده شده در واقع باید ۱۰برابر این باشد تا تنوع کار ما دیده شود. البته ما مزایده ای را برنده شده ایم که سعی داشتیم فضا را افزایش دهیم که دوماه است که از آن می گذرد ولی متاسفانه هنوز این مکان را به ما تحویل نداده اند.
آوای سبز: چرایی عدم تحویل مکان مزایده را بفرمایید؟
شیرخانی: مساله این است که درحال حاضر صنایع چوب اسالم دست کسی است که واحد مبل و پالتش را با پنج نفر می چرخاند، اگر واحد مبلش طبق صحبت هایی که کردیم دست ما بود در کف کار حدود ۱۰۰الی ۱۵۰نفر را مشغول به کار می کردیم. آنها مزایده ای را دو ماه پیش برگزار کردند و به ما اعلام کردند که برنده شده ایم و اینکه اگر خریدی دارید ،اگر برنامه ای دارید، اگر پرسنلی را می خواهید به کار ببرید این کار ها را انجام بدهید . ما هم آگهی زدیم و پرونده پرسنل بسته شد و حدود ۱۲۰نفر را آماده باش جهت کار نگه داشتیم و چندمیلیارد هم مواد اولیه خریدیم و خودمان را بابت این خرید بدهکار کردیم تا برای شروع کار با قدرت شروع کنیم. صنایع چوب رفتیم گفتند با چوکا هماهنگ می کنیم، آنها هم می گویند ربطی به ما ندارد و مربوط به صنایع چوب است و به هرحال شرایطی بوجود آورده اند که کارمان زمین مانده است و مکان را به ما تحویل نمی دهند.
آوای سبز: چه تقاضایی از مسئولین مربوطه استانی جهت رفع این مشکلات دارید؟
شیرخانی: ما از کسی درخواست کمک مالی نداریم فقط سنگی جلوی پای ما انداخته نشود، ما روی جرات هنر خودمان حساب باز کردیم ولی سنگ اندازی هایی که می شود ما را از خرید این حجم از مواد اولیه پشیمان کردند و می توانستیم پولمان را با سرمایه گذاری در بانک از سودش استفاده کنیم.
آوای سبز: در زمینه کاریتان چه میزان اشتغال زایی کرده اید؟
شیرخانی: برنامه من این بود که با راه اندازی کار در آن مکان طی کرده بودم که حداقل پانصد نفر پرسنل را مشغول به کار می کنم و آن مکان هم فضا و هم پتانسیل این حجم از کار را داشت و ما هم می خواستیم از جیب خرج کنیم تا چنین فضایی که قبلا وجود داشت را دوباره راه اندازی کنیم که متاسفانه تاکنون جز سنگ اندازی کاری برایمان نکردند.
آوای سبز: نشریه آوای سبز پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است و اگر سخن ناگفته ای باقی مانده است بفرمایید؟
شیرخانی: حرف ما این است که ما جایی را در مزایده برنده شده ایم و توقع داریم مسئولان مستاجر پرمدعی آنجا را با مدیریتشان بیرون کنند و تحویل ما دهند تا ما هم کارمان را شروع کنیم و درخواست ما قانونی است.
آوای سبز: میزان استقبال مردمی از نمایشگاه تان را بفرمایید؟
شیرخانی: به لطف خدا هم فروشمان خوب است و هم بازار کار دارم و کار را ضمانتی به مشتری می فروشم و از این بابت خیالم راحت است چون کیفی کار می کنیم و سر خرید محصولاتمان هم به اصطلاح سر و دست میشکنند. و اگر آن مکان را به ما تحویل می دادند قطبی را جهت صادرات به کشورهای همسایه به راه می انداختیم. ۹۹درصد کارگرهایی که آوردم بومی و اهل اسالم هستند و ما در این شهر کارآفرینی را در پیش گرفتیم که نتیجه مطلوب در پیش داشته و به لحاظ قیمت و کیفیت برتر از کارهای تهران است چرا که آنها از چوب سفید استفاده می کنند و فقط کاری را آماده می کنند که سودش را برداشت کنند ولی من بابت محصول تولیدی خود پاسخگو هستم و تضمینی کار انجام میدهیم.

آدرس ؛ گیلان / تالش / بخش اسالم /خیابان امام خمینی (ره)/تولید مبلمان و نمایشگاه الماس.
تلفن تماس ؛۰۱۳۴۴۲۸۳۴۰۰

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا