اجتماعیپیشنهاد سردبیر

پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسبت ولادت زینب کبری(س) و روز پرستار

آوای سبز: رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، از تلاش و مجاهدت سفید پوشان ایثارگر تقدیر کرد.

پنجم جمادی الاول سالروز ولادت باسعادت بانوی قهرمان کربلا، حضرت زینب کبری(س)، که به درستی، به عنوان روز پرستار، در نظر گرفته شده است، فرصت مناسبی برای قدردانی از ایثارگران سفیدپوشی است که برای حفظ و ارتقای سلامت جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.

بی تردید در این شرایط حساس، هر قدمی که برای تامین، حفظ و ارتقای سلامت جامعه برداشته می شود بر ذهن بیدار و قاموس ماندگار تاریخ نگاشته خواهد شد و در این راستا تلاش و ازخودگذشتگی کادر پرستاری قابل تقدیر است.

با شیوع بیماری کرونا در کشور، سفیدپوشان ایثارگر همانند رزمندگان دفاع مقدس، لباس رزم بر تن کرده و با همه وجود در برابر این ویروس ایستادند و از جان مردم دفاع کردند.

استان گیلان، از اولین استان هایی بوده که در زمان شیوع ویروس کرونا دچار بحران جدی در طول مدت شیوع این بیماری شد و در این میان، کادر پرستاری فشار مضاعفی را متحمل شدند .در پی آن، بسیاری از پرستاران با تاسی از الگوی صبرو استقامت؛ حضرت زینب کبری(س)، با ایثار و با حداقل امکانات، به یاری بیماران شتافتند و در این مسیر، بسیاری از آنان به این ویروس مبتلا شدند و تعدادی از آنان نیز به خیل عظیم شهدای خدمت کشور پیوستند.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت بانوی کربلا، زینب کبری(س) و روز پرستار، یاد و خاطره شهدای پرستار را گرامی داشته، بر خود لازم می دانم از زحمات و تلاش های مستمر فرشتگان سفیدپوش که از زمان شیوع ویروس منحوس و مهاجم کرونا بدون هیچ چشم داشتی در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی حضور فعال و ایثارگرانه داشته اند و برای تامین، حفظ و ارتقای سلامت مردم عزیز استان گیلان کوشش نمودند، تشکر و قدردانی نموده، از درگاه ایزد منان، توفیق، بهروزی و سلامتی برای همگان مسالت دارم.

دکتر ارسلان سالاری، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

انتهای پیام/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا