اقتصادیپیشنهاد سردبیرتابلوتبلیغاتچند رسانه ایمصاحبهمطالب ویژه

نمايندگي بيمه تعاون در آستانه‌اشرفيه به مدیریت خانم مهندس نبات دوست پيشرو در ارايه خدمات بيمه‌اي

سايت اطلاع‌رساني آواي سبز آرام:

بيمه تعاون نمايندگي آستانه‌اشرفيه (كد 4280) از دفاتر فعال و شاخص اين بيمه در شرق استان گيلان محسوب مي‌شود كه به لحاظ خدمات‌دهي گسترده و تعامل و مساعدت با مشتريان در زمينه پرداخت حق بيمه و منظور نمودن تخفیفات ويژه به عنوان يك نمايندگي پيشرو شناخته مي‌شود.

مهندس هاينه نبات‌دوست مدير اين دفتر نمايندگي بيمه تعاون به عنوان نماينده برتر اين شركت معرفي شده است!

خانم مهندس هانيه نبات‌دوست در مصاحبه با آواي سبز آرام اعلام كرد: اين دفتر ارايه‌دهنده انواع مختلف و متنوع خدمات بيمه‌اي به اهالي شريف منطقه است كه بيمه تمام خطر مهندسي، بيمه عمر و سرمايه‌گذاري، بيمه اتومبيل (شخص ثالث و بدنه)، بيمه آتش‌سوزي، حوادث و… را شامل مي‌شود.

وي با بيان اينكه ارايه مشاوره و صدور انواع بيمه‌نامه‌ها زمينه اصلي فعاليت و خدمات  دفتر نمايندگي بيمه تعاون را تشكيل مي‌دهد؛ اضافه كرد: فعاليت‌ها و خدمات بيمه‌اي اعم از مهندسي، تجاري، صنعتي، باربري، زندگي عمر و… با تخفيفات ويژه به متقاضيان گرامي ارايه مي‌شود.

نماينده برتر بيمه تعاون در شرق استان گيلان همچنين خاطرنشان كرد؛ از آنجايي كه اهميت و جايگاه مهم  حساس بيمه براي عموم مردم چندان شناخته شده نيست؛ لذا وظيفه خود مي‌دانم كه در مراجعه اهالي محترم به دفتر، قبل از هر چيز مشاوره‌هاي لازم را به عزيزان ارايه نمايم و پس از اعتمادسازي؛ به عنوان وكيل بيمه‌اي؛ خدمات لازم را در حفاظت از مال و جان مشتريان گرامي با صدور انواع بيمه‌ها  ارايه نماييم.

وي در همين حال از تعامل با مشتريان در زمينه پرداخت حق بيمه خبر داد كه به صورت نقد و اقساط و يا با تخفيفات ويژه، اعمال مي‌شود.

وي گفت: ادارات، نهادها و مؤسسات دولتي و خصوصي به هر ميزان كه نيروهاي بيشتري جهت برخورداري از خدمات بيمه‌اي معرفي كنند، به همان نسبت از تخفیفات بيشتري برخوردار خواهند شد!

خانم مهندس هانيه نبات‌دوست كه دانش‌آموخته‌ رشته مهندسي عمران در مقطع كارشناسي و فارغ‌التحصيل سال 94 دانشگاه گيلان است،  و از سال 95 فعاليت خود را در صنعت بيمه آغاز كرده؛ سپس به اين نكته اشاره كرد كه تا قبل از محدوديت هاي اينترنتي خدمات عمدتاً به صورت آنلاين ارايه مي‌شد كه اكنون به صورت حضوري است. با توجه به اينكه كياشهر و شمار زيادي روستا از توابع آستانه‌اشرفيه بعد مسافت، هزينه آمد و شد و نيز شرايط نامساعد جوي؛ مشكلاتي براي متقاضيان رقم زده كه اميدواريم هر چه سريع‌تر مرتفع‌تر شود.

نماينده برتر بيمه تعاون در شرق گيلان آنگاه ضرورت تبليغات و اطلاع‌رساني گسترده‌تر در خصوص جايگاه حساس بيمه در زندگي و كار انسان را مورد تأكيد قرار داد و ابراز اميدواري كرد اصحاب رسانه اعم از سايت‌هاي فضاي مجازي و رسانه‌هاي مكتوب، در اطلاع‌رساني و تصوير افكار عمومي پيرامون انواع بيمه‌ها در مقياسي وسيع‌تر عمل نمايند.

گفتني است: خانم مهندس هانيه نبات‌دوست كارشناس مهندسي عمران؛ فعاليت خود را در سال 95 با صنعت بيمه آسيا در آستارا آغاز نمود و طي سال‌هاي 97 تا 98 در قسمت بيمه ايران مستقر در گمرك آستارا فعاليت و خدمات خود را در اين عرصه ادامه داد. وي از سال 99 با راه‌اندازي دفتر نمايندگي بيمه تعاون كد 4280 در آستانه‌اشرفيه؛ (كه زادگاه والدين او است) خدمات بيمه‌اي خود را در سطح چشمگيري توسعه داده و دفتر تحت‌ مديريت او تاكنون منشأ خدمات ارزشمندي به اهالي آستانه‌اشرفيه، بندركياشهر و روستاهاي تابعه بوده است.

نشاني: شرق استان گيلان – آستانه‌اشرفيه – ابتداي خيابان شهيد منتظري

تلفن: 09371386270 – 42121919 – 013

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا