اجتماعیپیشنهاد سردبیرمطالب ویژه

معاون اجتماعی دادگستری گیلان خبرداد؛ کاهش ۲۶ درصدی آمار طلاق در گیلان

آوای سبز: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان از کاهش ۲۶ درصدی آمار طلاق در گیلان خبر داد و گفت: در هشت ماهه سال جاری نسبت به مشابه هشت ماهه سال گذشته شاهد کاهش طلاق های توافقی و غیر توافقی در استان گیلان هستیم.

احمد آقایی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه براساس آمارهای موجود شرایط کرونایی باعث کاهش آسیب ها در گیلان شده است، اظهار کرد: در بسیاری از جرائم شاهد کاهش هستیم.

وی از کاهش ۲۶ درصدی آمار طلاق در گیلان خبر داد و گفت: در هشت ماهه سال جاری نسبت به مشابه هشت ماهه سال گذشته شاهد کاهش طلاق های توافقی و غیر توافقی در استان گیلان هستیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی و در حالی که بسیاری تصور داشتند به دلیل در خانه ماندن آستانه تحمل ها پایین خواهد آمد و شاهد افزایش پرونده های طلاق خواهیم بود؛ اما عکس این موضوع اتفاق افتاد و کاهش این آمار بسیار برای ما خوشایند است.

آقایی همچنین از کاهش هشت درصدی آمار استان گیلان در ضرب و جرح عمدی، طی هشت ماه گذشته سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، خبر داد و گفت: براساس آمارها شاهد کاهش ۱۱ درصدی خشونت در استان گیلان هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع براساس آمارها شاهد کاهش چهار درصدی کل جرائم در استان هستیم.

انتهای پیام

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا