اجتماعیمطالب ویژه

مدیر صنایع فلزي رحیمی: زیبایی و امنیت حرف اول را می زند و این در صنایع فلزی کار ماست

آوای سبز: پس از کشف فلز توسط بشر ، نقش این عنصر آنقدر شگفت انگیز شد که به نام صنعتی مهم و کاربردی زندگی بشر را متحول ساخت و آنقدر پیشرفت نمود که از نام یک صنعت به صنایع فلزی تغییر نام داد .
قالب های مختلفی که می توان از فلز ساخت کار برد های این صنعت را گسترش داده و  رشته ها ی مختلفی به وجود آورد.
صنايع فلزي در واقع علم بكار گيري فلز در صنايع و شيوه استفاده از آن در صنعت می باشد.
در آپارتمان ها و منازل مدرن زیبایی و ایمنی حرف اول را میزند.برای همین افراد به سراغ حفاظ می روند.اما در این بین مهم تر از همه حفاظ پنجره و حفاظ پشت درب ضدسرقت و حفاظ روی دیوار است تا بوسیله آن از ورود افراد غیرمجاز به داخل منزل یا محل خود جلوگیری نمایید.
نشریه سراسری آوای سبز با فلزکاری جوان، آقای مرتضی رحیمی مدیر صنایع فلزی رحیمی آستانه اشرفیه در خصوص این صنعت جذاب و مدرن به گفتگو نشست که در ادامه می خوانید.
آوای سبز: لطفا خودتان  را معرفی بفرمایید و اینکه چندسال است که در صنایع فلزی مشغول هستید؟
رحیمی: مرتضی رحیمی هستم و به مدت سیزده سال است که کار صنایع فلزی را در جاده کیاشهر ،آستانه اشرفیه انجام می دهم. اکثر کارهایی که با فولاد و آهن مرتبط است به کار ما هم مربوط می شود مثل ساخت درب ، پنجره وحفاظ روی دیوار ولی فروش اصلی ما گلنرده است.
آوای سبز: گلنرده چیست ؟
رحیمی: گل های فلزی که برای نرده راه پله ها و حتی حفاظ روی دیوار و پنجره و یا گل هایی که روی دروازه ها نصب می شود کار اصلی ماست که تولید و پخش عمده آن را به سراسر استان انجام می دهیم و برای اکثر آهن آلات های استانی بار توزیع می کنیم.
آوای سبز: مواد اولیه کار چگونه تامین می شود و از کجا می آید؟
رحیمی: مواد اولیه کار از شمش ، آهن و میله گرد است. به این صورت که میله گرد را وارد دستگاه کرده و سپس به صورت چهارپهلو در می آوریم و از آن برای تولید گل استفاده میکنیم.
آوای سبز:میزان اشتغال زایی شما بصورت مستقیم و غیرمستقیم چند نفر بوده است و بازار فروش شما در چه سطحی است؟
رحیمی: مستقیم شش نیرو و غیرمستقیم گاهی به ۱۰نفر هم می رسد. مشتریان ما از لاهیجان، رودسر، لنگرود، لشت نشا، رشت، خشکبیجار، زیباکنار، کیاشهر، رحیم آباد و تقریبا ازتمام نقاط استان به ما مراجعه می کنند.
آوای سبز: ناملايمات و مشکلات شغل شما چیست و اگر راه حلی برایش وجود دارد بفرمایید؟
رحیمی: مشکل اصلی ما نوسانات قیمت است زیرا مشتری با نوسانات قیمت احساس عدم امنیت برای خرید دارد و با بر طرف شدن این مشکل کار ما هم روند عادی خود را طی میکند.
آوای سبز: آیا طرحی برای توسعه کارگاهتان، تسهیلاتی یا کمکی برای طرحتان از سوی مسئولین نیاز دارید؟
رحیمی: به لطف خدا ما ساخت وتوزیع و فروشمان خوب است ولی اگر بتوانیم از تسهیلات صنعتی با کارمزد پایین بهرمند شویم میتوانیم محصولات خود را به تولید انبوه رسانده و در نتیجه با قیمت مناسبتری به مشتریان عرضه کنیم.
فروش انواع گلنرده ، حفاظ ،پروفیل ،فرفوژه و شاخ گوزنی
آدرس:گیلان، آستانه اشرفیه، کیلومتر ۲جاده کیاشهر، جنب چوب بری نجفی
تلفن: ۰۱۳۴۲۱۲۲۶۸۰
۰۹۱۱۲۴۴۵۵۳۲
۰۹۱۲۰۲۵۰۷۷

انتهای پیام/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا