اجتماعیاقتصادیپیشنهاد سردبیر

مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان: متوزیع سه هزار و ٥٧٥ بسته موادغذایی در بین نیازمندان گیلان

آوای سبز:حجت الاسلام ستار علیزاده امروز “یکشنبه” در دیدار با دکتر محمد رضا احمدی سنگری منتخب مردم رشت در مجلس یازدهم با اشاره به بهره مندی از ظرفیت وقف و بقاع متبرکه برای مقابله با بحران کرونا افزود: از آغاز بسیج همگانی مبارزه با شیوع ویروس کرونا ۱۴هزار و ۵۴۶ بسته سلامتی و ملزومات بهداشتی شامل مواد شوینده و ضد عفونی کننده در مناطق محروم گیلان توزیع شده است.

وی خاطر نشان کرد: با بسیج خادمان افتخاری و با بهره گیری از ظرفیت خیرین از ابتدای شیوع کرونا در گیلان، ۱۱۷ هزار ماسک در بقاع متبرکه با هزینه ٩٠ میلیون تومان تولید و توزیع شده است.

به نقل از ایرنا، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان در ادامه با بیان اینکه مردم به انقلاب اسلامی وفادار بوده و توقع بسیاری از مسئولان دارند، بیان کرد: مردم ما هوشیار بوده و پیام و انتظار خود را از مسئولان در پای صندوق های اخذ رای اعلام کردند.

دکتر محمدرضا احمدی سنگری نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب گفت: همه ما مدیون انقلاب و حاج قاسم ها هستیم.

وی با بیان اینکه برای قدردانی از مجاهدت های شهدا باید تمام توان و تلاش خود را برای خدمت به مردم، اسلام و انقلاب به کار گیریم، افزود : نمایندگان مردم در مجلس باید دو اصل وحدت و کار برای مردم را سرلوحه خود قرار دهند.

منتخب شهرستان رشت درمجلس یازدهم اظهار کرد: نمایندگان سلیقه های متفاوت دارند اما باید با خرد جمعی به گونه‌ای با وحدت، فعالیت داشته باشند که مردم طعم شیرین وحدت و کار را حس کنند.

احمدی با بیان اینکه مردم به منتخبان مجلس یازدهم به عنوان نمایندگان جبهه انقلاب رای دادند، خاطر نشان کرد: اگر عملکرد بدی داشته باشیم به پای اسلام و انقلاب نوشته می‌شود.

وی بیان کرد: مشکلات و موانع را احصا کنید تا نمایندگان صدای شما برای رساندن پیام به مسئولان باشند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا