پیشنهاد سردبیرتبلیغات

فرش پازیريك پيشتاز در كيفيت، ظرافت و تنوع

سایت اطلاع‌رسانی آوای سبز آرام:
شهر فرش پازیريك تالش از جمله واحدهاي فعال و شاخص در اين صنف به شمار مي‌رود كه شرايط و تسهيلات بسيار مناسب و كم‌نظيري جهت فروش انواع فرش به افراد شاغل و بازنشسته برقرار نموده كه به صورت كسر از حقوق است.
سبحان نصرتي‌نيا مدير واحد فرش پازیریک تالش در مصاحبه اختصاصي با پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام اعلام كرد: اين واحد طرف قرارداد ادارات و ارگان‌ها است كه انواع فرش را به كارمندان و كاركنان به صورت كسر از حقوق عرضه مي‌كند. بدين ترتيب فرهنگيان شاغل و بازنشسته و نيز مستمري‌بگيران تأمين اجتماعي با شرايط سهل و آساني مي‌توانند انواع فرش‌هاي موردنظر خود را تهيه و خريداري كنند.
وي با بيان اينكه از حدود 15 سال قبل در اين رسته‌ي شغلي مشغول فعاليت و ارايه خدمات به مردم شريف است خاطرنشان كرد: از اين مدت هفت سال به عنوان مدير فروش شركت تعاوني فرهنگيان تالش مشغول فعاليت بوده‌ام و همچنين مدتي نيز با چند شركت فرش با برندهاي معتبر در كاشان همكاري و فعاليت داشتم.
وي آنگاه اعلام كرد كه طي دو سال اخير با شركت معتبر شهر فرش پازیریک همكاري مي‌كنم كه از شركت‌هاي شاخص و بزرگ فرش محسوب مي‌شود و داراي يكصد و 5 شعبه در سراسر كشور است ضمن اينكه در عرصه صادرات نيز حضوري فعال در بازارهاي خارجي دارد.
سبحان نصرتي‌نيا در ادامه با اشاره به فرش‌هاي توليدي شهر فرش پازيریک افزود: اين شركت عرضه‌كننده فرش‌هاي باكيفيت 700 شانه برجسته؛ 700 شانه ساده؛ يك هزار و 200 شانه ساده و يك هزار و دويست شانه برجسته و نيز يك هزار و پانصد شانه جديد و زيبا با تراكم بالاي چهار هزار و 500 است.
وي اضافه كرد: از دو سال قبل نمايندگي اين شركت معتبر را در غرب استان گيلان، (تالش) دريافت كرده و به خدمات‌دهي به قشرهاي مختلف مردم شريف، خونگرم و متدين تالش و حومه و ديگر شهرهاي استان، مشغول هستيم.
سبحان نصرتي‌نيا سپس با اعلام اينكه شهر فرش پازیريك طرف قرارداد شمار زيادي از ادارات و ارگان‌هاي دولتي و موسسات عمومي و خصوصي است؛ تصريح كرد: فرهنگيان شاغل و بازنشسته، مستمري‌بگيران تأمين اجتماعي مي‌توانند بدون پيش‌پرداخت و بدون ضامن؛ از خدمات اين واحد بهره‌مند شوند و به خريد فرش به هر تعداد اقدام نمايند كه مبلغ آن ماهانه از حقوق‌شان كسر مي‌شود.
وي گفت: اين واحد همچنين طرف قرارداد با نيروهاي مسلح مي‌باشد كه با حكمت كارت خود مي‌توانند انواع فرش‌هاي درخواستي را با شرايط سهل و آسان و بدون پيش‌پرداخت، تهيه نمايند. وي در همين زمينه از شبكه بهداشت نام برد كه يكي ديگر از ارگان‌هاي طرف قرارداد فرش پازیريك است.
سبحان نصرتي‌نيا سپس اعلام كرد كه خدمات اين واحد همچنين شامل قشرهاي مختلف و عموم مردم مي‌شود كه مي‌توانند به صورت نقد و اقساط و با سپردن چك؛ از خدمات ما بهره‌مند شود.
وي در ادامه با اعلام اينكه واحد شهر فرش پازیريك تالش از ساعت 8:30 صبح الي يك عصر و بعدازظهرها نيز تا 10 و 11 شب يكسره آماده خدمات‌دهي به مردم شريف شهرستان و استان است، گفت: در حال حاضر يك فروشنده و يك حسابدار در اين واحد مشغول به كار هستند كه در ايام پيك كاري به خصوص تعطيلات نوروز، با توجه به حجم بالاي كار يك نيروي كار ديگر به اين واحد اضافه مي‌شود.
مدير واحد شهر فرش پازیريك با تاكيد بر اينكه همه سعي و تلاش ما معطوف ارايه بهترين خدمات به مردم شريف و رضايتمندي كامل مشتريان عزيز است.
وي در پاسخ به سوال پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام كه پرسيد چه فاكتورهايي برتري فرش پازیريك را از حيث كيفيت به نمايش مي‌گذارد؛ خاطرنشان كرد: فرش فلسفه خاص خود را دارد به طوري كه برخي فرش‌ها با نخ‌هاي پلي‌استر و اكريليك بافته مي‌شود كه اين امر (تلفيق نخ پلي‌استر و اكريليك) كيفيت فرش را كاهش مي‌دهد.
همچنين يك سري فروشگاه‌ها نيز فرش‌هاي با وزن سبك اما با قيمت گران به مشتري عرضه مي‌كنند، در حالي كه فرش پازیريك تماماً و فقط با نخ اكريليك بافته مي‌شود و وزن بالايي دارد. در واقع فرش پازیريك به لحاظ برتري كيفيت و درجه يك بودن؛ مورد تاييد كارشناسي، متخصصين فرش قرار گرفته است.
سبحان نصرتي‌نيا در پايان از عموم مردم فرهيخته استان گيلان دعوت كرد از محصولات متنوع فرش پازیريك ديدن نموده و از برتري كيفيت آن نسبت به برندهاي ديگر اطمينان حاصل نمايند.
نشاني: گیلان : تالش – روبه‌روي بيمارستان شهيد نوراني تالش (جديد)
09112831658 – 01344245224

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا