پیشنهاد سردبیرتبلیغاتمصاحبه

بیمه ایران پیشتاز در ارایه خدمات نوین بیمه‌ای

سایت اطلاع‌رسانی آوای سبز آرام:

بیمه ایران به عنوان قدیمی‌ترین بیمه در سطح کشور نامی مطمئن برای افکار عمومی محسوب می‌شود که در گسترش خدمات متنوع بیمه‌ای همواره پیشقدم بوده است و در شهرها و مناطق دور و نزدیک کشور نمایندگی‌های این بیمه مستقر و خدمات‌دهی می‌کنند.

دفتر بیمه ایران نمایندگی پیل‌تن کد: 9213 از جمله مراکز نمایندگی شرکت بیمه ایران است که در شهرستان املش به شهروندان خدمات ارایه می‌کند.

خانم شهره پیل‌تن مدیر این دفتر نمایندگی؛ در مصاحبه با سایت اطلاع‌رسانی آوای سبز آرام ضمن اشاره به اینکه از 20 سال قبل در حوزه بیمه مشغول فعالیت و خدمات‌دهی است، خاطرنشان کرد: بیمه ایران؛ در واقع شرکت بیمه مادر و پایه و اساس دیگر شرکت‌های بیمه به حساب می‌آید که در سال ۱۳۱۴ تاسیس شده و با تجربه‌ای ۸۷ ساله، خدمات متنوع بیمه‌ای را در سطح گسترده به نحو احسن ارایه می‌کند.

وی اضافه کرد: بیمه ایران در مقطعی نقش بیمه مرکزی را در سطح کشور به عهده داشت و دیگر شرکت‌های بیمه‌ای را هدایت و بر عملکرد و نحوه‌ی خدمات‌دهی آن شرکت‌ها نظارت می‌کرد، اما بعداً این شرکت به صورت خصوصی فعالیت خود را ادامه داد و در سطح کشور با راه‌اندازی نمایندگی‌ها و شعبات متعدد پیشتاز در ارایه خدمات متنوع و نوین بیمه‌ای شد.

مدیر دفتر نمایندگی بیمه ایران در املش (کد 9213) آنگاه با بیان اینکه فعالان شرکت بیمه ایران و دفاتر نمایندگی این شرکت در سطح کشور را افراد کارآزموده و مجرب تشکیل می‌دهند؛ اظهارکرد: فعالان و دست اندرکاران شرکت بیمه ایران جملگی در راستای اهداف این شرکت با احساس مسوولیت و تعهد بالا بهترین خدمات را به مردم شریف ارایه می‌کنند و به لحاظ تکریم ارباب رجوع و مشتری‌مداری نیز شرکت بیمه ایران زبانزد است.

وی  در همین زمینه خاطرنشان کرد: شرکت بیمه ایران طی سالهای طولانی فعالیت با ارایه خدمات به نحو احسن و مشتری مداری موفق به جلب اعتماد و رضايتمندي عموم مردم و مشتريان شده است.

خانم شهره پيل‌تن در ادامه با اعلام اينكه در حال حاضر چندين نفر به صورت مستقيم و غيرمستقيم با اين دفتر نمايندگي همكاري و فعاليت مي‌كنند: افزود هزينه‌هاي داير كرن راه‌اندازي و تجهيز دفتر نمايندگي را از منابع شخصي تأمين و پرداخت كرده‌ايم و تاكنون از حمايت ادارات دولتي و يا تسهيلات ويژه بانكي برخوردار نشده‌ايم.

وي در پاسخ به سوال سايت اطلاع‌رساني آرام كه از مشكلات پيش روي اين نمايندگي جويا شد؛ گفت: عمده مشكل ما كاهش سرعت اينترنت و بعضاً قطعي سيستم است كه در كار خدمات‌رساني گهگاه ايجاد اختلال مي‌كند.

شهره پيل‌تن همچنين با اشاره به اينكه بيمه ايران ارايه‌دهنده خدمات متنوع بيمه‌اي در سطحي گسترده است؛ اضافه كرد:

بيمه اموال (بيمه شخص ثالث خودرو، بيمه‌ بدنه، بيمه خانه و دارايي‌هاي افراد) بيمه اشخاص (فرد و خانواده و اعضاي تحت تكلف) بيمه مسئوليت (كه فرد مغازه، كارگاه، رستوران و كلاً محل كار خود را بيمه مي‌كند و مسئوليت افراد شاغل را به عهده مي‌گيرد) بيمه عمر، بيمه آتش‌سوزي، بيمه باغ و نظاير آن بخشي از خدمات گسترده بيمه ايران به شمار مي رود. گفتني است؛ عمده فعاليت دفتر نمايندگي بيمه ايران در املش (كد 9213) را صدور انواع بيمه‌نامه‌ها و خدمات مشاوره تشكيل مي‌دهد.

نشاني: گيلان – املش – بلوار آزادگان – روبروي دادگستري

تلفن: 01342724803 – 09127874837

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا