اجتماعیتابلوچند رسانه ایفرهنگیمطالب ویژه

انقلاب اسلامی ایران، جریانی بزرگ و هویت بخش بود

بهمن داراب زاده مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان در آیین جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی ایران، جریانی بزرگ و هویت بخش بود که استقلال و آزادی را برای مردم عزیز کشورمان به ارمغان آورد و عزت را به میهن مان که سالیان درازی در چنگ استعمار و استکبار اسیر بود و برای گرفتن ابتدایی ترین تصمیمات متکی به بیگانگان بود، اهدا کرد.
وی افزود: انقلاب بزرگ ایران اسلامی با تکیه بر سه اصل و محور، توکل بر خداوند متعال و مبانی اسلامی و قرآنی، رهبری دینی، الهی و حکیمانه امام راحل و حضور پررنگ مردم شکل گرفت و به ثمر نشست.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت:  انقلاب اسلامی ایران، علیرغم مشکلات متعددی چون؛ جنگ نظامی،  جنگ اقتصادی،  جنگ نرم و سایر تهدیدات،  توانست همچنان استوار، مقتدر و با صلابت به راه خودش ادامه دهد.
وی افزود: امروز، انقلاب اسلامی ایران به جایگاه رفیع و والای خود رسیده و می تواند بدون نیاز به بیگانگان به راه خود تا رسیدن به مرحله ظهور  ادامه بدهد.
داراب زاده گفت: صنعت برق کشور نیز، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به پیشرفت های شگرفی دست یافت و با تکیه بر دانش و  تخصص بومی توانست به خودکفایی دست یابد و نیازهای خود را در داخل کشور تامین کند.
وی افزود: این پیشرفت های در حالی صورت گرفته که با تحریم های ناجوانمردانه، از ورود ابتدایی ترین تکنولوژی به کشورمان جلوگیری شده و این افتخار بزرگی برای ملت شریف ایران است.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت:  امروز به مرحله ای از خودباوری رسیده ایم که شاهد دستاوردهای بسیار بزرگی در بسیاری از عرصه ها هستیم.
وی افزود: شرکت برق منطقه ای گیلان نیز به افتخارات بزرگی دست یافته و توانسته در راستای توسعه پایدار، پروژه‌های بزرگی را به مرحله بهره برداری برساند.
داراب زاده گفت: سه پروژه بزرگ و زیربنایی شرکت در دهه فجر در مدار قرار می گیرند و ۱۲ پروژه مهم دیگر نیز تا قبل از پیک بار سال آتی به بهره برداری خواهند رسید و آثارش را در رشد و آبادانی استان عزیزمان مشاهده خواهیم کرد.
گفتنی است که اهدا لوح سپاس به خانواده معزز شهدا و فرزندان شاهد، اجرای برنامه های طنز توسط گروهی از هنرمندان گیلانی، اجرای نواهای مجاز و برگزاری مسابقه طنز و اهدای جوایز از جمله برنامه های آیین جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا