اجتماعیاقتصادیتابلومطالب ویژه

توسعه خدمات گردشگری با افزایش مجتمع‌های های تجاری

به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی عیسی فرهادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل به همراه معاونین خود از دو مجتمع تجاری جدید بازدید به عمل آورد.

مجتمع تجاری-گردشگری “هپی مارت”، یک پروژه چند وجهی در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع، در پنج طبقه و با زیربنای ۸۰۰۰ متر مربع است که دارای دو بخش عمده فضای فروشگاهی با زیربنای ۴۲۰۰ مترمربع و ۱۰۰۰ متر مربع سرای عرضه غذای ایرانی و بین المللی به عنوان بزرگترین بام رستوران استان گیلان است که فوت کورت مجموعه در سقف مجموعه با دید ۳۶۰ درجه‌ای جاذبه جدید گردشگری محسوب می شود.

مجتمع تجاری “ماهان مال” نیز در زمینی به مساحت ۲۸۰۰ متر مربع در پنج طبقه با زیر ینای ۱۱۰۰۰ متر مربع مشتمل ۵۵ غرفه تجاری و اداری است. تمرکز این مجموعه بر ارائه خدمات خرده فروشی،بازرگانی و اداری بوده که با توجه به گسترش فعالیت های تجاری و ترانزیتی منطقه و نیازهای رو به افزایش وجود چنین امکانات و خدماتی، مجوز احداث این مجتمع خدمات تجاری از سوی سازمان به بخش خصوصی صادر شده است.

هر دو مجتمع از معماری و تکنولوژی روز دنیا بهره می برند و با تمرکز بر جذب برندهای بزرگ پوشاک، تولید و صنعت،با قرار گرفتن در جوار پارکینگ های فاز تجارت و گردشگری، بر امکانات ارائه خدمات تجاری به بازرگانان داخلی و خارجی فعال در سطح منطقه و تنوع بخشی به خدمات گردشگری به گردشگران ورودی به استان و منطقه آزاد انزلی افزوده اند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا