پیشنهاد سردبیرتابلوتبلیغاتچند رسانه ایمصاحبهمطالب ویژه

شيريني تبريز پيشتاز در كيفيت و خدمات‌رساني

پايگاه اطلاع‌رسانی آوای سبز آرام:
واحد شيريني تبريز در شهر مذهبي آستانه‌اشرفيه به واقع مجموعه‌اي مشتمل بر سه بخش است كه انواع شيريني‌هاي متنوع؛ فروش پيتزا و نان باگت را شامل مي‌شود.
حاج سيدحسن حيدرزاده مدير اين مجموعه در مصاحبه اختصاصي با پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام اظهار كرد:
اين مجموعه به منظور خدمات‌رساني بهينه به همشهريان عزيز و فرهيخته آستانه‌اي و حومه و همچنين مسافران و گردشگران محترمي كه به منطقه و اين شهر سفر مي‌كنند، داير و راه‌اندازي شده است.
وي با بيان اينكه بخش شيريني اين مجموعه طيف متنوعي از انواع شيريني‌هاي خشك و تر و كيك را شامل مي‌شود؛ خاطرنشان كرد: باقلواي شيرعسل بخش قنادي اين مجموعه از شهرت و محبوبيت بالايي برخوردار است به طوري كه علاوه بر همشهريان آستانه‌اي، شمار زيادي از اهالي شهرهاي مختلف استان و حتي مهماناني كه از نقاط دور و نزديك كشور به آستانه سفر مي‌كنند، از مشتريان پر و پا قرص باقلواي شيرعسل اين مجموعه محسوب مي‌شوند.
حاج سيدحسن حيدرزاده در ادامه اظهار داشت: واحد فروش پيتزا دومين بخش اين مجموعه به شمار مي‌رود كه مديريت آن را علي حيدرزاده (فرزندم) به عهده دارد.
وي تصريح كرد: پيتزاهاي اين مجموعه نيز در نوع خود از كيفيت و طعم و مزه عالي برخوردار است كه براي پخت و به عمل آوري آن، از بهترين و مرغوب‌ترين انواع مواد اوليه استفاده مي‌كنيم.
مدير مجموعه (شيريني تبريز) آنگاه واحد تهيه و عرضه نان باگت را سومين بخش از مجموعه تحت مديريت خود عنوان كرد و گفت: ويژگي شاخص و ممتاز محصولات هر سه واحد اين مجموعه كيفيت بالا است كه مشتريان عزيز با استقبال چشمگير خود، به اين واقعيت اذعان دارند.

وي گفت: غالباً هر كسي كه يك بار از شيريني و ديگر محصولات اين مجموعه استفاده كند، به مشتري دائمي ما تبديل مي‌شود. كما اينكه تاكنون تبليغات اين مجموعه حول محور كيفيت به وسيله مشتريان و به طريق زباني و چهره به چهره صورت گرفته. به عبارت ديگر مشترياني كه از محصولات اين مجموعه استفاده مي‌كنند با توجه به كيفيت و طعم و مزه عالي؛ به دوستان و آشنايان و اعضاي فاميل خود، شيريني تبريز را تبليغ مي‌كنند.
حاج سيدحسن حيدرزاده ادامه داد: در عين حال ما همواره آماده شنيدن نقطه نظرات، ديدگاه‌ها و انتقادهاي مشتريان عزيز هستيم كه اگر كوچكترين ايرادي در محصولات مشاهده نمودند، به ما منتقل كه سريعاً رفع ايراد نماييم. همچنين از پيشنهاد تمامي عزيزان در ارتقاء هر چه بيشتر سطح كمي و كيفي استقبال مي‌كنيم.
وي سپس خاطرنشان كرد: رعايت اصول و موازين و دستورالعمل‌هاي بهداشت محيط و پرسنل در اين مجموعه با حساسيت ويژه‌اي صورت مي‌گيرد و از توصيه‌ها و رهنمودهاي بهداشتي مسوولان مربوطه در راستاي ارتقاي هر چه بيشتر سطح بهداشت مجموعه بهره مي‌گيريم.
دکتر بهرام علیزاده از مشتريان مجموعه شيريني تبريز هم به پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام گفت: حاج سيد حسن حيدرزاده فردي بااخلاق، مشتري‌مدار و كارآفرين است كه محصولات باكيفيت را با بهترين خدمات به متقاضيان و مشتريان ارايه مي‌كند.
وي افزود: تكريم ارباب رجوع در اين مجموعه به عينه قابل مشاهده است و مشتريان در بدو ورود به داخل فروشگاه با استقبال و خوش‌رويي مديريت و پرسنل رو به رو شده و به همين ترتيب نيز بدرقه مي‌شوند.
اين شهروند گفت: مسوولان بايد از كارآفرينان و افرادي كه سرمايه خود را در مسير خدمات‌گذاري به مردم به كار گرفته‌اند و براي چندين نفر فرصت شغلي ايجاد كرده‌اند حمايت و پشتيباني كنند.
نشاني: گیلان ،آستانه اشرفیه ،میدان جمهوری ( فلکه بندر کیاشهر ) 42133440-013

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا