پیشنهاد سردبیرحقوقی

در موسسه حقوقي حماسه‌آفرينان عدالت حق‌الوكاله به صورت توافقي و اقساطي دريافت مي‌شود

سایت اطلاع‌رسانی آوای سبز آرام:
موسسه حقوقي حماسه‌آفرينان عدالت رشت از معدود مراكز حقوقي به شمار مي‌رود كه مبناي فعاليت خود را به قشرهاي كم‌درآمد و آسيب‌پذير كه نياز به خدمات حقوقي دارند؛ متمركز نموده و در اين راستا حق‌الوكاله را به صورت توافقي و نقد و اقساط دريافت مي‌كند.
خانم زهرا عبدي ولمي مديرعامل موسسه حقوقي حماسه‌آفرينان عدالت در مصاحبه اختصاصي با پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام، گفت: اين مركز متشكل از فارغ‌التحصيلان دكتراي تخصصي حقوق و اعضاي هيأت علمي از بهترين دانشگاه‌هاي كشور است كه پرونده‌هاي دعاوي حقوقي، كيفري، خانواده، طلاق، مهريه و… را قبول نموده و نيز به صورت حضوري و تلفني مشاوره مي‌دهد.

 

مديرعامل موسسه حقوقي حماسه‌آفرينان عدالت تصريح كرد: اين مركز شرايط مشاوره و گرفتن وكيل را براي عموم مردم شريف و به خصوص قشرهاي كم‌درآمد جامعه، سهل و آسان نموده كه با گروه وكلاي متخصص و متعهد خود، حق و حقوق مشروع و قانوني موكلان خود را در محاكم استيفا مي‌كند.
خانم زهرا عبدي سپس با بيان اينكه در سال ۹۶ موفق به اخذ پروانه موسسه حقوقی شده؛ افزود: طي ۶ سال اخير زيرنظر اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي و اداره ثبت، مشغول فعاليت و ارايه خدمات حقوقي به مردم شريف هستيم.
وي افزود: هدف اصلي از تأسيس و راه‌اندازي اين موسسه حقوقي ارايه خدمات حقوقي به افرادي است كه به لحاظ قدرت مالي ضعيف بوده و توان پرداخت يكجاي هزينه‌هاي گرفتن وكيل را ندارند. از اينرو هزينه‌ها را به صورت توافقي و اقساطي از مراجعين و موكلان عزيز دريافت مي‌كنيم.
وي در پاسخ به سوال پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام كه پرسيد چرا بسياري از افراد ترجيح مي‌دهند بدون حضور وكيل طرح دعوي و شكايت نموده و پرونده خود را در محاكم شخصاً پيگيري كنند؛ اظهار داشت: متأسفانه اين يك امر رايج اما اشتباه است كه اكثر افراد شخصاً به طرح شكايت و دعوي و پيگيري پرونده خود در مراجع قضايي اقدام مي‌كنند كه غالباً وقتي به بن‌بست مي‌رسند سراغ وكيل مي‌روند. اما اين دسته از افراد بايد به اين نكته توجه داشته باشند كه وقتي در پرونده‌اي با شكست يا بن‌بست مواجه مي‌شوند، كاري از دست وكيل ساخته نيست و اساساً افراد براي هر موضوعي فقط يك بار حق شكايت يا طرح دعوي دارند!
وي خطاب به عموم مردم توصيه كرد: هيچگاه بدون مشورت با يك وكيل، حتي يك برگه را امضاء‌ نكنند.
خانم زهرا عبدي ولمي در پاسخ به سوال ديگر پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام مبني بر اينكه چرا برخي افراد نسبت به وكلا ذهنيت منفي دارند، گفت: متأسفانه برخي وكلا فقط به منافع شخصي و پول فكر مي‌كنند و توجه چنداني به حق و حقوق موكل خود ندارند كه البته تعداد چنين وكلايي اندك است و در هر صنف و حرفه ممكن است افراد خوب و بد باشند.
وي در همين زمينه اضافه كرد: معتقدم در انجام هر كاري بايد خدا را ناظر بر اعمال و كارهاي خود بدانيم و از ياد خدا غافل نشويم كه ضامن موفقيت افراد در زندگي و كار توكل بر خدا و داشتن صداقت است.
مديرعامل موسسه حقوقي حماسه‌آفرينان عدالت رشت همچنين با ابراز تأسف از اينكه برخي همكاران براي تثبيت جايگاه خود، ديگران را تخريب شخصيت مي‌كنند؛ افزود: اين عده از افراد بايد سعي كنند با كار و تلاش صادقانه، جايگاه مناسب و شايسته‌اي براي خود تعريف كنند. خدا روزي‌دهنده بندگان خود است و هرگز نمي‌توان با تخريب شخصيت ديگران به موفقيت رسيد.
وي همچنين با اشاره به اينكه نام، مشخصات و رزومه وكلا و نيز موسسات حقوقي با يك جستجوي ساده در گوگل به دست مي‌آيد؛ تصريح كرد: افرادي كه با مسايل و مشكلات حقوقي مواجه مي‌شوند پس از تحقيق به وكلاي مجرب و توان‌مند مراجعه كنند برخي افراد به اشتباه گمان مي‌كنند هزينه موسسات حقوقي نسبت به وكلا بيشتر است كه اين گمان اشتباهي مي‌باشد و از قضا در موسسات حقوقي شايد هزينه‌هاي كمتري متحمل شوند. ضمن اينكه قبلاً هم اشاره كردم در موسسه حقوقي حماسه‌آفرينان عدالت هزينه‌ها توافقي و اقساطي دريافت مي‌شود كه هر فرد با هر سطحي درآمد مي‌تواند از خدمات اين موسسه استفاده كند.
خانم زهرا عبدي ولمي با بيان اينكه برخي از بستگان نزديك وي در مجموعه قوه قضاييه مشغول خدمت هستند؛ گفت: فعالان موسسه حقوقي حماسه‌آفرينان عدالت خدا را ناظر بر اعمال خود مي‌دانند و از عموم مردم دعوت مي‌كنيم چنانچه با مسأله و مشكلي مواجه شوند كه بار حقوقي داشته باشد به اين موسسه مراجعه كنند كه به صورت اقساطي و با دريافت مبلغ اندكي از حق‌الوكاله پرونده عزيزان را در مراجع قضايي پيگيري مي‌كنيم.
نشاني: گیلان _ رشت – ميدان حشمت – روبه‌روي بانك تجارت – كوچه جيم – پلاك 137 _ شماره تماس : ۰۱۳۳۳۲۴۰۳۵۰/۰۹۱۱۳۴۰۳۵۷۲
https://instagram.com/hemaseafarinan?igshid=MzRlODBiNWFlZA

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا