پیشنهاد سردبیرتابلوتبلیغاتچند رسانه ایمصاحبهمطالب ویژه

مدير كارگاه توليدي فنس آستارا خواستار همكاري صمت در صدور پروانه براي اين واحد شد

پايگاه اطلاع‌رسانی آوای سبز آرام:
كارگاه توليدي فنس در شهرستان مرزي آستارا با توليد انواع فنس جهت فنس‌كشي باغات، زمين‌هاي ورزشي و… تاكنون خدمات ارزنده‌اي به صاحبان باغات و مديران و فعالان عرصه ورزش ارايه داده است.
حاج پرويز حيادخت كه به اتفاق مرتضي حيادخت اين واحد توليدي را اداره مي‌كند در مصاحبه‌اي اختصاصي با پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام اعلام كرد، از يك سال قبل اين واحد را براساس نياز منطقه ويرموني (از توابع شهرستان آستارا) داير و راه‌اندازي كرديم.


وي با بيان اينكه دستگاه‌ها و تجهيزات توليدي را عمدتاً از شهر تبريز خريداري كرده‌ايم؛ افزود: تاكنون از تسهيلات ويژه بانكي و حمايت ارگان‌هاي دولتي برخوردار نشده‌ايم و اين در حالي است كه براي توسعه خدمات و افزايش ظرفيت توليد به حمايت و مساعدت سيستم بانكي ارزان براي تزريق مالي به اين واحد در قالب تسهيلات ارزان قيمت بانكي با نرخ بهره پايين نياز داريم. همچنين تقاضا مي‌كنيم در صدور پروانه با ما مساعدت شود زیرا تاکید فرمایشات مقام معظم رهبری است که فرموند : تولید داخلی را ازکارگاه های کوچک شروع کنید .
حاج پرويز حيادخت همچنين با اعلام اينكه اداره امور اين واحد به صورت خانوادگي است؛ افزود: دو پسر من به همراه خواهرزاده‌ام در اين واحد به صورت مستقيم اشتغال دارند اما تعداد زيادي به صورت غيرمستقيم با اين مجموعه فعاليت و همكاري مي‌كنند.
مدير كارگاه توليدي فنس در ادامه با بيان اينكه مواد اوليه اين واحد عمدتاً سيم است كه از كارخانه خرمدشت قزوين تهيه و خريداري مي‌كنيم؛ گفت: محصولات توليدي اين واحد به فروشگاه‌ها عرضه مي‌شود ضمن اينكه افراد به صورت موردي نيز با مراجعه به مغازه از ما فنس خريد مي‌كنند.
وي گفت: با راه‌اندازي اين واحد؛ اهالي شريف ويرموني از رفتن به شهرهاي ديگر جهت فنس بي‌نياز شده‌اند چرا كه قبلاً چنين واحدي در سطح منطقه داير نشده بود و اين واحد اولين كارگاه توليدي فنس در منطقه محسوب مي‌شود.
حاج پرويز حيادخت آنگاه با بيان مشخصات فنس‌هاي توليدي گفت: فنس‌ها در ابعاد و اندازه‌هاي مختلف 20 تا 30 رول، با ارتفاع يك و نيم در 15، يك در 80، يك و هشتاد در 15 و دو متر در 15 توليد مي‌شود.
وي همچنين با اشاره به موانع توسعه اين واحد اظهار داشت: يكي از مشكلات و موانع اصلي پيش روي ما نداشتن پروانه است كه در مراجعه به اداره صنعت معدن تجارت به ما اعلام شد بايد در شهرك صنعتي مستقر شويم. در حالي كه هزينه خريد زمين و ساخت و ساز با نرخ تورم كنوني سرسام‌آور است و ما چنين سرمايه‌اي در اختيار نداريم.
لذا از مسوولان محترم اداره صمت تقاضا مي‌كنيم براي همين مكان كه زمين شخصي من است، پروانه صادر نمايند تا بتوانيم ظرفيت‌ها را در حوزه توليد و اشتغالزايي افزايش دهيم.


وي گفت: متأسفانه براي انجام هر كاري از جمله بيمه پرسنل، اخذ تسهيلات بانكي و نظاير آن، داشتن پروانه از شروط اصلي است كه به علت نداشتن آن از بسياري مزايا و تسهيلات و امكانات بي‌بهره مانده‌ايم.
وي با بيان اينكه در اين كارگاه از پتانسيل توليد پايه فنس نيز برخوردار هستيم، خاطرنشان كرد: چنانچه در صدور پروانه با ما همكاري و مساعدت شود، مي‌توانيم ايده‌هاي نو و ابتكاري در راستاي توليد اجرا كنيم.
حاج پرويز حيادخت همچنين با اشاره به وضعيت نامناسب راه دسترسي به كارگاه تحت مديريت خود، از مسوولان ذيربط بخشداري و دهياري خواست نسبت به ترميم و آسفالت اين راه اقدام كنند.
وي گفت: حدود 500 تا 600 متر از راه دسترسي آسفالت نشده اما كار شن‌ريزي را ما با هزينه شخصي انجام داده‌ايم.
گفتني است، در نمايشگاهي كه چندي قبل توسط يكي از ارگان‌ها برگزار شد، كارگاه توليدي فنس حاج پرويز حيادخت؛ توسط برخي شركت‌كنندگان مورد اشاره قرار گرفت و بر ضرورت حمايت از آن تأكيد شد.
نشاني:‌ گیلان _آستارا – ويرموني
حاج پرويز حيادخت
09111835317
۰۹۳۳۳۵۰۵۵۳۵۰
مرتضي حيادخت 09116141905

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا