اجتماعیپیشنهاد سردبیر

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری رشت : رانندگان ناوگان حمل و نقل تاکسیرانی ملزم به رعایت نرخ مصوب دریافت کرایه هستند

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

پایگاه اطلاع رسانی  سایت آوای سبز آرام:

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری رشت گفت: تمام رانندگان ناوگان حمل و نقل تاکسیرانی ملزم به رعایت نرخ مصوب جهت دریافت کرایه هستند.
علیرضا زارع با اشاره به دریافت نرخ مصوب تاکسی در سال جاری اظهار کرد: ابتدای امسال با اقدام کارشناسی صورت گرفته، افزایش نرخ کرایه تاکسی در شهر رشت با مصوبه شورای اسلامی شهر و فرمانداری شهرستان رشت به مرحله اجرا در آمد.

وی به در اختیار قرار گرفتن دریافت نرخ کرایه توسط رانندگان تاکسی اشاره کرد و افزود: نرخ دریافت کرایه تاکسی بر روی خودروها نصب شده است.
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری رشت با تاکید براینکه رانندگان تاکسی رشت ملزم به رعایت نرخ مصوب هستند و نباید بالاتر از نرخ مصوب از مسافران دریافت کنند، بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلف از طرف رانندگان تاکسی می توانند موضوع را به بازرسان در خطوط تاکسی و ناوگان حمل و نقل شهری اعلام کرده یا برای طرح شکایت و اعلام تخلف به سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری رشت مراجعه کنند.

زارع یادآور شد: در صورت وجود هر گونه شکایت از طرف مسافران و شهروندان از ناوگان تاکسیرانی شهر رشت با تشکیل کمیته انضباطی که به صورت هفتگی در سازمان تشکیل می شود، در نخستین جلسه به گزارش شهروندان رسیدگی شده و پس از بررسی های لازم با راننده مربوطه برخورد می شود.

حدود شش هزار تاکسی در رشت موجود است که از این تعداد حدود چهار هزار خودروی تاکسی فعالیت دارند.
رشت دارای حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت است که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا