پیشنهاد سردبیرتبلیغاتمصاحبه

ليست متنوعي از خدمات حقوقي، مشاوره‌اي، عمراني وكالتي و… در يك شركت نوپا _ شهرستان نوشهر

پايگاه اطلاع‌رسانی آوای سبز آرام:

شركت حقوقي مشاوره‌اي عمران معماري در نوشهر_ چالوس (استان مازندران) ازجمله مراكزي به شمار مي‌رود كه ارايه‌دهنده خدمات متنوعي به شهروندان و اهالي اين شهر زيبا و گردشگري استان مازندران است.

مهندس محمد نوري شيرازي موسس و مدير شركت در مصاحبه اختصاصي با پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام به تشريح خدمات اين مجموعه پرداخت و به سوالات خبرنگار ما پاسخ داد.

وي ابتدا با بيان اينكه شركت ما يك مجموعه نوپا به حساب مي‌آيد، گفت: اما سابقه كاري و خدمات ما در اين بخش‌ها به چندين سال قبل مي‌رسد.

وي در خصوص نوع فعاليت‌ها و خدماتي كه شركت حقوقي مشاوره‌اي …. ارايه مي‌دهد؛ اظهار كرد: در واقع خدمات اين مجموعه از تنوع چشمگيري برخوردار است كه از انجام امور ثبتي و كارشناسي منابع طبيعي تا خدمات بيمه‌اي و حتي وكالت دادگستري را نيز شامل مي‌شود.

محمد نوري شيرازي با بيان اينكه فعلاً محل شركت ما در ميدان همافران رو به روي پارك نويد استيجاري مستقر است؛ خاطرنشان كرد: شماري از وكلاي زبده دادگستري، كارشناسان رسمي منابع طبيعي، ثبت و همچنين دادگستري با اين شركت همكاري و خدمات موردنياز را به همشهريان و مراجعه‌كنندگان عزيز ارايه مي‌دهند.

وي در پاسخ به سوال پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام كه از مشكلات و چالش‌هاي پيش روي اين مجموعه جويا شد، گفت: مشكلات اين شركت، همان مشكلات عامي است كه تقريباً تمامي تشكل‌هاي خدماتي با آن مواجه هستند از اين حيث خوشبختانه با مشكل و مانع خاصي مواجه نيستيم.

وي در همين حال اظهار داشت: مشكلي كه به طور كلي شهروندان نوشهري با آن دست به گريبان هستند به مبلمان شهري ارتباط پيدا مي‌كند. نوشهر از ديرباز به عنوان يك شهر توريستي شناخته مي‌شود كه تعطيلات مناسبتي سال؛ پذيراي شمار زيادي گردشگران و مسافر از داخل و حتي خارج از كشور به مازندران و ازجمله نوشهر سفر مي‌كنند. متأسفانه زيرساخت‌هاي صنعت گردشگري در اين شهر هنوز به نقطه ايده‌آل نرسيده و مبلمان شهري نيازمند بازنگري، مدرن‌سازي و به روزرساني است. بنابراين از شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر تقاضا مي‌كنيم در اين خصوص توجه و مناسبت ويژه‌اي مبذول دارند و در راستاي ايجاد و توسعه زيرساخت‌هاي گردشگري و تسهيلات رفاهي براي شهروندان و نيز مسافران و مهماناني كه به اين شهر سفر مي‌كنند؛ اقدامات مساعد را به عمل آورند تا مهمانان گرانقدر اين شهر را با خاطره‌اي خوش ترك كنند.

گفتني است؛ آقاي محمد نوري شيرازي در شرايطي با پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام به گفتگو نشست كه سوگوار درگذشت جانگداز و نابهنگام خواهرزاده عزيز خود بود.

مهندس اميرحسين نوراله پور پسر خواهر مهندس محمد نوري شیرازی با 25 سال سن از مهندسان بسيار جوان، بااخلاق و متواضع بود كه در مسير بازگشت از محل كار به منزل با خودروي سمند دچار سانحه رانندگي شد و متأسفانه به علت شدت جراحات وارده به رحمت ایزدی پیوست.

پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام مصيبت جانگداز را به آقاي محمد نوري شیرازی ، پدر و مادر مهندس جوان و ديگر بستگان و آشنايان تسليت گفته غفران الهي براي عزيز از دست رفته و صبر جميل براي بازماندگان را از درگاه خداوند متعال مسألت داريم.

آدرس : مازندران شهرستان نوشهر / میدان همافران /روبروی پارک نوید/ جنب پلیس +۱۰ / دفتر حقوقی معماری. هدیش/

تلفن تماس : 09398466046

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا