پیشنهاد سردبیرتابلوتبلیغاتمصاحبه

آشپزخانه ته‌چین سری غذایی متنوع و موافق طبع و ذائقه غذایی همگان

پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام:

واحد آشپزخانه ته‌چین در نوشهر مازندران با منویی بسیار متنوع از انواع کباب‌ها و خورشت‌ها یکی از مراکز شاخص و معتبر در این صنف محسوب می‌شود.

خانم محمدی موسس و مدیر آشپزخانه (مرکز غذایی بیرون بر) ته‌چین در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی آوای سبز آرام – ضمن اشاره به اینکه این واحد آشپزخانه از 7 سال قبل تاسیس و راه‌اندازی شد.

خاطرنشان کرد: منوی این واحد غذایی بیرون بر، طیف متنوعی از انواع کباب‌ها و غذاهای اصیل و سنتی محلی و منوی غذاهای رایج ملی را شامل می‌شود که مطابق با سلیقه و طبع و ذائقه‌های مختلف همشهریان و هموطنان عزیز تهیه و تدارک شده، وی در همین زمینه از غذاهایی مانند: لوبیا پلو- عدس‌پلو – ته‌چین (با گوشت یا مرغ) خورشت‌ها و … بیشترین غذاهای رایج در سطح کشور و استان نام برد که در منوی آشپزخانه دیده می‌شود.

وی در پاسخ به سوال پایگاه اطلاع رسانی آوای سبز آرام که از نحوه سرویس‌دهی این واحد آشپزخانه جویا شد اظهار کردند؛ این واحد عمدتاً به عنوان مرکز تهیه غذای بیرون بر ،سرویس‌دهی می‌کند اما در سطحی بسیار محدود که کارگران شاغل در حوالی این واحد مشغول کار هستند و می‌توانند داخل آشپزخانه پذیرای شوند.

خانم محمدی در ادامه اعلام کرد: مشتریان این واحد در سطح جغرافیایی نسبتاً گسترده‌ای پراکننده هستند به طوری که از میدان دهخدا شهرستان نوشهر تا پل ماشلک و از این سو تا هسلستان و حتی شهرستان رامسر هم سرویس‌دهی داشته است.

وی افزود: برای مسیرهای نزدیک و داخل شهرک هزینه‌ای بابت ارسال غذا دریافت نمی‌کنیم. اما چنانچه مسیر مشتری سفارش دهنده غذا دور باشد هزینه را خود مشتری متحمل می‌شود یا اینکه به طور مشترک (توسط این واحد و مشتری) هزینه ارسال غذا را تامین می‌کنیم.

مدیر آشپزخانه ته‌چین در ادامه تصریح کرد؛ طعم و مزه و بهداشت و سلامت غذایی از ویژه شعارهای اصلی این واحد به شمار می‌رود که از عوامل اصلی استقبال و جذب مشتریان به حساب می‌آید.

وی گفت: علیرغم گرانی روزافزون اقلام مصرفی از بهترین و مرغوب‌ترین انواع مواد اولیه در طبخ غذاها استفاده می‌کنیم. مرغ و گوشت و سبزیجات به صورت گرم و تازه خریداری می‌شود و به هیچ عنوان از گوشت و مرغ منجمد (فریز شده) استفاده نمی‌کنیم.

گفتنی است: واحد آشپزخانه ته‌چین با انواع کباب‌ها و غذاهایی که باب طبع و ذائقه‌های مختلف همشهریان و هموطنان است فقط در وعده ناهار سرویس‌دهی می‌کند که ساعت کاری آن از 9 صبح تا سه و نیم عصر می‌باشد.

نشانی: مازندران _ نوشهر /میدان دهخدا/ شماره های تلفن :

01152126272

01152126276

09336326062

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا