پیشنهاد سردبیرتبلیغاتمصاحبه

نام رستوران شاطر عباس مرکزی در شمال به رستوران ناصری تغییریافت

به  گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آوای سبز آرام: اولین و قدیمی ترین  رستوران شاطر عباس  شمال در همان مکان همیشگی که از معتبرترین واحدهای پذیرایی با منویی متنوع شامل غذاهای مختلف محلی و ملی شناخته می‌شود؛ به دلیل استفاده برخی واحدهای مشابه در قالب نام شرکت تعاونی شاطر عباس گیلان  از برند خود؛ به رستوران ناصری تغییر نام داد.

محمدجنید ناصری موسس و بنیانگذار رستوران شاطرعباس شمال (رستوران ناصری) از فعالان پیش‌کسوت و خوشنام در عرصه‌ی رستوران‌داری به شمار می‌رود که طی بیش از دو دهه خدمات شایان و چشمگیری به همشهریان و هموطنان مسافر و گردشگران ارایه داده است.

تنوع چشمگیر و طعم و مزه دلچسب و طبخ حرفه‌ای انواع غذاها؛ از ویژگی‌های شاخص رستوران ناصری محسوب می‌شود که به آن جایگاهی خاص و ممتاز در صنف رستوران و مراکز پذیرایی داده است.

محمد جنید ناصری در مصاحبه اختصاصی با «پایگاه اطلاع‌رسانی آوای سبز آرام» به بیان خدمات و فعالیت‌های خود پرداخت و اظهار داشت: از حدود دو دهه قبل با تأسیس و راه‌اندازی رستوران تحت عنوان شاطر عباس شمال سعی کردم خدمات به نحو احسن به همشهریان عزیز و مهمانانی که از اقصی‌نقاط میهن اسلامی به این منطقه عزیمت یا سفر می‌کنند؛ ارایه دهم.

وی افزود: با توجه به استقبال چشمگیر شهروندان و مسافران و گردشگران از منوی غذایی و خدمات این رستوران و تبلیغات گسترده چندین ساله  عنوان شاطر عباس به عنوان یک برند معتبر در شمال شهرت یافت  و ناگفته نماند  اصل برند شاطر عباس در پارک وی تهران به نام رهبری می باشد که این امر سبب شد برخی واحدهای مشابه به منظور جذب مشتری؛ بدون اجازه و رضایت ما، از عنوان شاطر عباس برای رستوران‌ در قالب شرکت تعاونی شاطر عباس گیلان استفاده کنند . و این امر باعث سردرگمی و بعضاً نارضایتی همشهریان و مهمانان را به دنبال داشت تصمیم گرفته شد این پیشکسوت  عنوان رستوران را از شاطر عباس  شمال به رستوران ناصری تغییر نام دهد.

وی افزود: اکنون نیز فرصت را مغتنم شمرده و از این تریبون رسانه‌ای خدمت همشهریان عزیز و مسافران و گردشگران محترم اعلام می‌کنم که هیچ رستورانی تحت عنوان شاطرعباس  ارتباطی با رستوران ناصری که قبلاً با عنوان شاطرعباس شمال  سرویس‌دهی می‌کرد نداشته و ندارد و نخواهد داشت .

مدیر رستوران ناصری آنگاه با بیان اینکه علاوه بر سرویس‌دهی داخل رستوران؛ آماده پذیرایی از جشن‌ها، مجالس و مهمان‌ها نیز می‌باشیم؛ خاطرنشان کرد:

در حال حاضر 10 تا 15 نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند که جملگی سرپرست خانوار می‌باشند و از سفره‌ای که با عنایت الهی و با تلاش و سرمایه‌گذاری ما گسترانده شده ارتزاق و امرار معاش می‌کنند.

محمد جنید ناصری  که قریب سه دوره  در شورای بخش پره سر و شهرستان رضوانشهر مسئولیت های سیاسی و مسئولیت های مختلف داشته و دارد ، در ادامه با تبریک ایام وحدت و نیز هفته نیروی انتظامی؛ تصریح کرد: از ابتدا همه سعی و تلاش ما معطوف آن بوده که در حد امکانات خود؛ برای همشهریان و مسافران و گردشگران، تسهیلات رفاهی در قالب رستوران و غذاهای متنوع و با کیفیت ایجاد کنیم و خدا را شکرگذاریم که استقبال چشمگیر هموطنان عزیز از خدمات رستوران؛ نشان دهنده موفقیت ما در جلب رضایت و اعتماد مشتریان گرامی است واین  کار نیک ما بوده و هست و سعی بر این داریم که این ارزش را حفظ نماییم .

وی در پاسخ به سوال پایگاه اطلاع‌رسانی آوای سبز آرام که از نوع برنج مورد استفاده در این رستوران جویا شد؛ گفت: شخصاً معتقدم نوع برنج نقش اصلی را در کیفیت غذایی و به تبع آن جلب رضایت و اعتماد مشتریان ایفا می‌کند که در این راستا؛ از بهترین و مرغوب‌ترین انواع برنج خالص که هاشمی و دم‌سیاه استفاده می‌کنیم.

محمد جنید ناصری در همین زمینه  که از نعمات و برند استان گیلان و دنیا می باشد اضافه کرد: برنج را به طور مستقیم از یک مزرعه خودم  به صورت تک محصول و کیفیت برنج و همچنین نحوه پخت آن به قدری عالی است که بسیاری از مشتریان پس از میل کردن غذا، هنگام خروج از رستوران، از ما تقاضای برنج می‌کنند که البته در پاسخ به عزیزان یادآور می‌شویم ما فروشنده برنج نیستیم و این عزیزان می‌توانند هر زمان که تمایل داشته باشند جهت میل کردن غذا به این رستوران مراجعه نمایند و به بهترین نحو پذیرایی شوند.

مدیر رستوران ناصری در ادامه صداقت کاری را مهم‌ترین فاکتور موفقیت در هر کسب و کار و رشته شغلی عنوان کرد و افزود: به جز برنج؛ مواد اولیه موردنیاز برای طبخ انواع غذاها از بهترین و مرغوب‌ترین انواع تهیه و خریداری می‌کنیم و اساساً رمز موفقیت رستوران ناصری صداقت کاری و طبخ انواع غذاهای متنوع محلی و ملی با کیفیت بالا و طعم و مزه عالی و سرویس دهی به نحو احسن می‌باشد.

این فعّال پیش‌کسوت با کارنامه  درخشان در کارهای اجرایی در بخش پره سر  و در سطح شهرستان دارد و در عرصه رستوران داری همچنین با تاکید بر پتانسیل‌های گردشگری منطقه اظهار کرد: رضوانشهر و تالش از جاذبه‌های بی‌نظیر گردشگری همچون جلگه ساحل کوهپایه آبشار جنگل و مرتع برخوردار است که نعمات و مواهب خدادادی محسوب می‌شود و در کمتر نقطه‌ای در کشور و حتی از جهان، چنین جاذبه‌هایی در کنار هم و در یک منطقه، وجود دارد. با این حال از این جاذبه‌ها به نحو احسن در راستای توسعه‌ی صنعت گردشگری بهره‌برداری نمی‌شود و زیرساخت‌های صنعت توریسم در استان ما تکمیل نشده است که جا دارد مسوولان دولت آقای رییسی در این زمینه اهتمام نموده و با ایجاد و تکمیل زیرساخت‌های صنعت گردشگری موجبات رونق اقتصادی و اشتغالزایی را در این استان سرسبز فراهم سازند.

محمد جنید ناصری در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای دولت آقای رییسی؛ ابراز امیدواری کرد رستوران تحت مدیریت وی گام‌های بلندتری در خدمات‌دهی به همشهریان و مسافران و گردشگران عزیز بردارد.

آدرس: گیلان /پره سر / روبروی پمپ بنزین / شماره های تماس : 01344604211-تلفاکس :0134460-4311-09111811313-09335881313

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا