اقتصادیمصاحبه

کیفیت و ظرافت ارائه خدمات، از ویژگی های شاخص واحد تولیدی درب و پنجره دوجداره upvc کاظمی در شهر منجیل است

آوای سبز: واحد تولیدی درب و پنجره دوجداره upvc کاظمی در شهر منجیل از معدود واحدهای معتبر و خوشنام این صنعت به شمار می رود که کیفیت و ظرافت ارائه خدمات به نحو احسن، از ویژگی های شاخص آن محسوب می شود.
عرفان کاظمی مدیر جوان این واحد تولیدی در مصاحبه اختصاصی با رسانه و پایگاه  خبری آوای سبز اعلام کرد : تعویض پنجره های قدیمی بدون تخریب بنا، انواع توری، آکاردئونی، ثابت، پلیسه، تک حالته و دوحالته و کشویی زمینه اصلی فعّالیّت و خدمات این واحد را تشکیل می دهد.
وی با بیان این که از دوران نوجوانی فعّالیّت در بخش صنعت را نزد پدر و در کارگاه آلومینیوم سازی تحت مدیریت او، شروع کرد؛ افزود : کارگاه آلومینیوم سازی مدرن متعلق به پدر من بوده که از صنعتگران خوشنام منطقه محسوب می شود و من چند سال نزد ایشان، با فنون این رشته ی صنعتی آشنا و تجارب لازم را کسب کردم؛ امّا پس از این که ساخت و ساز دچار رکود شد، به تبع آن، تاثیراتش دامن کارگاه تحت مدیریت پدرم را نیز گرفت و از اینرو در صدد پیدا کردن کار به صورت مستقل برآمدم که متعاقباً مدت دوسال در یک فروشگاه عرضه زیتون متعلق به حاج آقا صفری مشغول به کار شدم.
مدیر واحد تولیدی درب و پنجره دوجداره upvc آنگاه با بیان این که پس از اندوختن سرمایه ای اندک، ابتدا در کارگاه متعلق به پدر و با همان دستگاه های تولیدی، کار را شروع کردم؛ افزود: طی یک سال اوّل آقای سیّد علی موسوی در تامین مواد اوّلیه به صورت شرایطی با ما کمک و مساعدت ارزشمندی بعمل آورد و ما نیز با جدیت سفارش های مشتریان را با کیفیت بالا انجام داده که بدین ترتیب پس از یکسال و نیم پروژه های واحدهای مسکونی مشتریان در رودبار، منجیل ، قزوین ، رشت و ….اجرا کردیم.
عرفان کاظمی با بیان اینکه کیفیت و ظرافت محصولات تولیدی این مجموعه، استقبال و رضایتمندی چشمگیر مشتریان را به دنبال داشته، خاطر نشان کرد: با توجه به حجم بالای سفارش مشتریان، فضای کارگاهی قبلی محدود بوده و از اینرو انتقال مجموعه به فضای کارگاهی وسیعتر در دستور کار ما قرار گرفت.
وی مساحت فضای کنونی را300 متر اعلام کرد و افزود: در حال حاضر 4 نفر به صورت مستقیم در این واحد تولیدی مشغول به کار هستند که البته تعداد خیلی بیشتری بصورت  غیر مستقیم با ما مرتبط و با این واحد همکاری می کنند و این واحد تولیدی از نعمت آب وگاز محروم است و ما که در عصر ارتباطات زندگی می کنیم، اینترنت هم نداریم؛ از مسئولان محترم انتظار داریم که رفع مشکل نمایند.
مدیر واحد تولیدی درب و پنجره دوجداره upvc کاظمی سپس با اشاره به اینکه برخی مشکلات خرید نقدی پروفیل و مواد اوّلیه، قدرت مانور ما را در فروش شرایطی محصولات و خدمات به مشتریان بسیار محدود نموده و این در حالیست که اکثر مشتریان این واحد را طبقه متوسط جامعه تشکیل می دهند که از درآمدثابت و نسبتاً پایینی برخوردار هستند، گفت: با توجه به این که سرمایه کافی در اختیار نداریم، ناچاراً هزینه بیشتری برای خرید متحمّل می شویم و تخفیفی هم از سوی فروشنده به ما تعلق نمی گیرد، درحالی که خرید نقدی با تخفیف همراه بوده و سود اضافه ای هم دربر ندارد.
وی همچنین با اشاره به تلاش های خود برای برخورداری از تسهیلات ارزان قیمت بانکی که به نتیجه ای منتهی نشده و بانک ها در قبال پرداخت تسهیلات سپرده ای معادل مبلغ تسهیلات مطالبه می کنند، عنوان کرد: در ضمن تسهیلات رایج و متعارف بانکی با سودهای هنگفتی همراه بوده که از 18 درصد تا بیش از 25 درصد را بالغ می شود.
عرفان کاظمی با تاکید بر این که در سال جهش تولید، انتظار حمایت و مساعدت از سوی دولت را داریم، گفت: تزریق نقدینگی به این واحد در قالب تسهیلات وام با اقساط بلند مدت و نرخ بهره پایین موثرترین و اصلی ترین نوع حمایت دولت تلقی می شود که امیدواریم در سال 99 که از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید نام گذاری شده ، از حمایت دولت در این زمینه برخوردار شویم .
این مدیر جوان و کارآزموده سپس اعلام کرد: با توجه به پتانسیل های بالای این واحد و کیفیت برتر تولیدات چنانچه از حمایت  دولت برخوردار شویم می توانیم با ادارات، ارگانها و موسسات عمومی و دولتی و شرکت های پیمانکاری، در زمینه تولید درب و پنجره های  upvc قرار داد منعقد نماییم.
عرفان کاظمی همچنین مدرن سازی و به روز رسانی دستگاه های تولیدی را از دیگر پیش شرط های توسعه و محقق نمودن پتانسیل های واحد تحت مدیریت خود برشمرد و گفت: دستگاه دو سربرش و دستگاه دو سر جوش از جمله نیاز های کنونی این مجموعه است که در داخل کشور ساخته می شود و با نصب و راه اندازی این دستگاه ها روند تولید پرشتاب تر  و نیروی کار بیشتری جذب این واحد خواهند شد.
وی تصریح کرد : از استاندار محترم جناب دکتر زارع و مسئولان سازمان صنعت و معدن و تجارت تقاضا می کنیم در سال جهش تولید، نگاه حمایتی به این مجموعه و دیگر واحدهای تولیدی داشته باشند تا بتوانیم نقش موثری در تحقق اهداف والای جهش تولید ایفا کنیم.
انتهای پیام/
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا