اجتماعیپیشنهاد سردبیرتبلیغاتچند رسانه ایفرهنگیمصاحبه

گفتگوي نه چندان داغ انتخاباتي با 4 كانديداي رشت

پايگاه اطلاع‌رسانی آوای سبز آرام:

گفتگوي داغ مطبوعاتي، عنوان نشستي بود كه با حضور چهار تن از كانديداهاي حوزه انتخابيه رشت ،خمام در مسجد موسی بن جعفر (ع) برگزار شد و در آن سئوالاتي از قبيل آيا با واردات خودرو موافق هستيد؟ آيا در زندگي خود فقر را تجربه كرده‌ايد؟ آيا با محدود شدن اختيارات نماينده در مجلس موافق هستيد؟ و نظاير آن، از شركت‌كنندگان پرسيده شد كه هر يك با بالا بردن دست خود موافقت خود را با برخي از اين سوالات، اعلام كردند. هر كانديدا 4 دقيقه براي معرفي خود و برنامه‌هايش فرصت داشتند.

يكي از شركت‌كنندگان علي سجودي كه مجري از علي سجودي درباره صنعت گردشگري سوال كرد وي در پاسخ مقايسه‌اي بين امكانات گردشگري گيلان و مازندران به عمل آورد و با بيان اينكه در استان مجاور تله‌كابين‌هاي زيادي براي گردشگران ايجاد شده، گفت: گيلان از اين حيث از استان مازندران عقب مانده است در حالي كه جاذبه‌هاي گردشگري گيلان كمتر از مازندران نبوده و مسئولان بايد زيرساخت‌هاي صنعت گردشگري را در گيلان تقويت كنند و ارتقاء بخشند كه يكي از مهم‌ترين اين امكانات تعبيه حداقل دو تله‌كابين در گيلان است.

سپس مجري از علي سجودي خواست خود را معرفي و به اختصار برنامه‌ انتخاباتي خود را اعلام كند؛ كه وي با بيان اينكه به حرفه وكالت دادگستري گیلان اشتغال دارد و کارشناس ارشد حقوق خصوصی و داوطلب مقطع دکترا در دانشگاه خوارزمی است گفت كه در زمان جنگ تحميلي احساس تكليف كردم كه در جبهه‌ها حضور يابم و اكنون احساس تكليف براي حضور در مجلس مي‌كنم چرا كه مجلس به افراد حقوق‌دان نياز دارد و وكلا بايد، علم حقوق تسلط كامل داشته باشند تا بتوانند قوانين سازگار با مقتضيات روز جامعه مصوب نمايند.

وي افزود: يكي از نقايص در گذشته اين بوده افرادي كه در حوزه‌اي تخصص نداشتند به آن حوزه ورود مي‌كردند.

وي ابراز اميدواري كرد در صورت عنايت خداوند و ورود به خانه ملت، از تخصص خود به نحو احسن در قانون‌گذاري استفاده كنم.

علي سجودي همچنين درباره معضل زباله، توليد زباله از سوي گردشگران، آمار بالاي طلاق در گيلان، فروش اراضي كشاورزي به غير بومي‌ها و تغيير كاربري اراضي كشاورزي و ويلاسازي در اين اراضي مطالبي بيان كرد.

در ادامه سه كانديداي ديگر نيز با معرفي خود؛ به اختصار برنامه‌هايشان را در صورت راه‌يابي به مجلس اعلام كردند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا