اقتصادیپیشنهاد سردبیر

مدیر تولید مواد غذایی: وام های کم بهره به کارآفرینان، رشد اشتغالزایی را به همراه دارد

به گزارش آوای سبز، اشتغالزایی در عرصه های مختلف یکی از اساسی ترین ارکان اجتماع است چرا که بیکاری مشکل اساسی خیلی از معضلات جامعه می باشد.
حمیرا کوچکی ، مدیر تولید مواد غذایی محلی سبزینه از روستای بالا محله نرکه واقع در شهرستان املش به زعم خود توانست با اشتغالزایی تا حدی بر مشکلات مالی فائق آید و البته با مشکلاتی هم در پیش برد کار خود روبروست و درخصوص چگونگی آغاز به کار خود و محصولات تولیدیشان در گفتگو با پایگاه خبری آوای سبز اظهار کرد: سه سال است که شروع به کار کردم و دو نفر هم همراه من به اشتغال مشغول هستند. من اهل ییلاقات هستم و نان محلی مثل نان کماج را می توانم درست کنم و مشتریان خوبی هم دارم، همچنین انواع شیرینی،انواع سبزی، ترشیجات، انواع رب انار و گوجه و آب نارنج و غیره را عرضه می کنم. همچنین پرورش گل در مقیاس کم را هم انجام می دهم و فروش گل هم داریم.
وی با بیان اينکه باغی اجاره کردم و سبزیکاری میکنم و از چینش سبزی های ارگانیک خودم به مشتریان عرضه می کنیم گفت: مشتریان ما از املش و رحیم آباد ، رودسر و حتی از کرج جهت خرید محصولات مراجعه می کنند و حتی ارسال محصول هم داریم.
مدیر تولید مواد غذایی محلی سبزینه با اشاره به اینکه جهت بهبود و پیشرفت در کار، کارگاهش نیاز به تعمیرات دارد ادامه داد: در راستای شروع کار فقط توانستم یک ‌وام پنجاه میلیونی با بهره ۴درصد از کمیته امداد بگیرم تا یک یخچال و یک سبزی خوردکن و یکسری وسایل جزئی را بخرم و ماهی ۷۰۰هزار تومن بازپرداخت وامم است. اما برای تعمیرات توانش را به لحاظ مالی ندارم که امیدوارم از سوی مسئولین کمکی جهت برطرف کردن این مشکلات صورت گیرد، چرا که ما خودمان اشتغالزایی می کنیم اگر حمایتی همچون وام بلاعوض یا وام با بهره ۴درصد هم صورت گیرد می توانیم تعمیرات انجام داده و یا داخل شهر بتوانم مغازه ای را اجاره کنم و هرچه بهتر امورات را بگذرانیم و حتی افراد بیشتری را جذب کار کنیم.


_________________________________________________
مواد غذایی محلی سبزینه
عرضه کننده : نان محلی، انواع سبزیجات، قورمه سبزی،  ترش واش، رب گوجه، ترشی جات و …
آدرس: املش، سه راه نارنج داربن، بالا محله نرکه، کوچه سعادت ۱۱
مدیریت : خانم کوچکی
۰۹۱۱۷۰۸۵۵۷۳

انتهای پیام

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا