اجتماعیمطالب ویژه

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:توهین به شخصیت پیامبر اعظم(ص) اقدامی ضدبشری است

آوای سبز: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توهین به شخصیت پیامبر اعظم(ص)،  آشکارا اصل احترام به یکدیگر را  نقض می‌کند، گفت: حمایت مستمر رئیس جمهور فرانسه به بهانه صیانت از آزادی بیان، حمایتی ضدبشری و ضد اخلاقی است و برای جلوگیری از ترویج دین مبین اسلام در دنیای غرب صورت می‌گیرد.

سیدعلی آقازاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به رفتار نابخردانه ی مکرون، رئیس جمهور فرانسه در اسلام‌ستیزی علنی او، اظهار کرد: مسلمانان و موحدان جهان در مقابل رفتار وقیحانه سردمداران نابخرد فرانسوی، سکوت نخواهند کرد چراکه دشمنی آنها صرفا دشمنی با اسلام نبوده و لجاجت آنها با تمام ادیان آسمانی مشهود و ملموس است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، رفتار وقیحانه‌ سردمداران نابخرد فرانسه در توهین به وجود مقدس پیامبر اعظم(ص) را محکوم کرد و افزود: اسلام‌ هراسی برنامه غرب برای شکست‌های مکرر خود در برابر جهان اسلام بوده و در پی شکست‌های مکرر مستکبرین، در مقابل تفکر مقاومت اسلامی صورت‌ می‌گیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این اقدام، آشکارا اصل احترام به یکدیگر را  نقض می‌کند، گفت: حمایت مستمر رئیس جمهور فرانسه به بهانه صیانت از آزادی بیان، حمایتی ضدبشری و ضد اخلاقی است و برای جلوگیری از ترویج دین مبین اسلام در دنیای غرب صورت می‌گیرد.

آقازاده با تاکید بر اینکه اقدامات تحریک برانگیز و نژاد پرستانه سردمداران کشورهای غربی مرموزانه و نابخردانه‌است، تصریح کرد: توهین به شخصیت پیامبر عظیم‌الشان اسلام(ص)، با هیچ عقل و منطقی سازگار نبوده و مغایر با آزادی بیان و احترام به یکدیگر ‌است.

انتهای پیام/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا