اقتصادیپیشنهاد سردبیرتبلیغات

سوپر گوشت شمال پيشتاز در عرضه انواع گوشت قرمز و سفيد با كيفيت بالا و قيمت‌هاي عادلانه

پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام:
واحد سوپرگوشت شمال در شيخ محله صومعه‌سرا ازجمله واحدهاي شاخص و معتبر در عرضه‌ي انواع گوشت‌هاي قرمز و سفيد به شمار مي‌رود كه مشتريان آن را علاوه براهالي بومي منطقه از ديگر محلات و مناطق شهر و حومه نيز تشكيل مي‌دهند.
رضا رضاپرست مدير اين واحد سوپر گوشت در مصاحبه اختصاصي با پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام؛ گفت:
تهيه و توزيع گوشت و شغل قصابي؛ حرفه خانواد‌گي ما محسوب مي‌شود به طوري كه از چند سال قبل خاندان رضاپرست به فعاليت و خدمات‌دهي در همين رسته شغلي اشتغال داشته‌اند.
وي در همين زمينه از شادروان رحمت‌الله رضاپرست پدربزرگ خود و نيز احمدعلي رضاپرست پدر خودم نام برد كه در همين حرفه خدمات شاياني به مردم شريف ارايه داده‌اند.
وي گفت: سابقه فعاليت در اين رشته شغلي در خاندان رضاپرست به بيش از 80 سال مي‌رسد كه اكنون من؛ راه پدري و آبا اجدادي خود را در خدمت به مردم شريف و بزرگوار ادامه مي‌دهم كه در اين راستا حدود 10 سال قبل فضاي واحد صنفي را بزرگتر و يخچال‌ها و ديگر تجهيزات كاري را توسعه داده و به روزرساني كردم.
مدير واحد سوپر گوشت شمال سپس با اعلام اينكه: «انواع گوشت‌هاي قرمز و سفيد در اين واحد به مراجعه‌كنندگان و مشتريان عزيز ارايه مي‌شود، گفت: انواع گوشت گوساله – گوسفند – مرغ – بوقلمون را با كيفيت و سالم به قيمت‌هاي مصوب و مناسب در اختيار متقاضي گرامي قرار مي‌دهيم. وي همچنين اظهار كرد كه گوشت‌هاي قرمز و سفيد را از صومعه‌سرا بخش تولمات و نيز شركت ناب خزر تهيه مي‌كنيم كه ذبح شرعي و بهداشتي در كشتارگاه صنعتي رشت انجام مي‌شود.

رضا رضاپرست آنگاه با اشاره به اين كه واحد سوپر گوشت شمال را طيف گسترده‌اي از اهالي بومي و مردم شريف منطقه استان و حتي برخي شهرهاي كشور تشكيل مي‌دهند؛ تصريح كرد: سلامت ، تازگي و كيفيت بالاي گوشتهاي اين واحد، موجب شده مشتريان از طريق زباني و چهره به چهره؛ تبليغ‌كننده براي اين واحد باشند كه بدين‌ترتيب زنجيره مشتريان عزيز در سطح شهر و استان و كشور گسترده‌تر شده است.
اين فعال خوشنام در كسب و كار و بيزينس گوشت همچنين اظهار داشت: هر روز صبح با ياد و نام خداوند درب مغازه را مي‌گشاييم و بعداز خدا چشم ما به قدوم مشتريان گرامي است كه بزرگ‌ترين و اصلي‌ترين سرمايه و كاسب مشتريان هستند.
وي افزود: ما با عرضه بهترين انواع گوشت به مشتريان عزيز؛ و ارايه خدمات صادقانه سعي در جلب رضايت و اعتماد هر چه بيشتر مردم شريف و بزرگوار داريم. كما اينكه عملكرد و خدمات خاندان رضاپرست طي حدود يك قرن در اين عرصه بيانگر ارايه خدمات به نحو احسن و مشتري‌مداري و تكريم ارباب رجوع بوده كه هرگز مشتري با نارضايتي مكان واحد صنفي را ترك كند!
رضا رضاپرست با بيان اينكه از 13 سالگي وارد بازار كار شده و شغل آبا اجدادي خاندان خود را ادامه داده؛ گفت: اكنون 32 سال از روزي كه به حوزه كسب و كار و اين رسته شغلي ورود كردم؛ سپري شده و خدا را شكر مي‌كنم كه طي اين مدت؛ توانسته‌ام رضايت همشهريان و هموطنان عزيز را با عرضه گوشت سالم و با كيفيت و خدمات صادقانه، جلب نمايم. همچنين خدا را شكرگذاريم كه به من توفيق عطا فرموده راه آبا اجداي را ادامه داده و چراغي را كه پدر و پدربزرگ من در خدمت به مردم برافروخته بودند را همچنان روشن و نوراني نگه دارم و مسير مستقيم خدمتگزاري به مردم را با نور فروزان اين چراغ طي كنم.
گفتني است: مشتريان واحد سوپر گوشت شمال، جملگي از اخلاق و برخورد محترمانه و خوشرويانه رضا رضاپرست و گوشت سالم و با كيفيتي كه عرضه مي‌كند؛ رضايتمندي كامل دارند. در اين زمينه احمدعلي طالبيان فرهنگي بازنشسته كه جهت خريد گوشت به واحد صنفي رضاپرست مراجعه كرده بود به پايگاه اطلاع‌‌رساني آواي سبز گفت: تعداد زيادي مغازه قصابي در مسير منزل من تا اين مغازه داير و فعال است كه آنها هم همشهري عزيز ما هستند اما صداقت و اخلاق حسنه آقاي رضاپرست همچون آهنربا، مشتريان را به سمت اين واحد صنفي جذب مي‌كند.
وي افزود: سال‌هاي طولاني گوشت خود را از اين واحد خريداري مي‌كنم كه همواره گوشت سالم با كيفيت و تاريخ روز و به نرخ‌هاي عادلانه به مشتريان عرضه مي‌كند.

آدرس: گیلان ـ رشت ـ جاده پیربازار به ضیابرـ شخ محله ـ جنب پلو کبابی فریدون

شمار تلفن: 44379488ـ013

شماره همراه:09111833813

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا