پیشنهاد سردبیر

دفتر فني و تأسيسات سبحاني خمام پيشتاز در اجراي پروژه‌هاي عمراني

سايت اطلاع‌رساني آواي سبز آرام:
دفتر فني و تأسيسات سبحاني كه در اموري همچون پيمانكاري، طراحي، اجرا و نظارت تحت مديريتي تحصيل‌كرده و صاحب ايده خدمات‌دهي مي‌كند از دفاتر شاخص و ممتاز در شهرستان خمام به شمار مي‌رود كه تاكنون منشأ خدمات ارزشمندي در حوزه‌هاي عمراني و ساخت و ساز بوده و نيز به لحاظ ايجاد فرصت‌هاي شغلي معدل بالايي را به خود اختصاص داده است.
مهندس علي سبحاني مؤسس و مدير اين دفتر در مصاحبه اختصاصي با سايت اطلاع‌رساني آواي سبز اعلام كرد اين دفتر ابتدا كار خود را با امكانات بسيار محدودي آغاز كرد كه به مرور زمان به لطف خدا و حمايت مردم شريف شهرستان و نيز تلاش و پشتكار خودمان توانستيم سطح خدمات‌دهي آن را ارتقاء دهيم.
وي در ادامه اعلام كرد: انجام كارهاي ساختماني از پي تا بام، نوسازي واحدهاي قديمي و مقاوم‌سازي، طراحي و اجراي دكوراسيون داخلي، بازسازي و تعميرات ساختماني و گرمايشي و سرمايشي تأسيسات برقي، ازجمله خدماتي است كه اين دفتر به نحو احسن به مشتريان عزيز ارايه مي‌كند.
وي سپس با اعلام اينكه به تناسب حجم و ابعاد پروژه‌ها؛ ميزان اشتغالزايي در اين مجموعه متغير است خاطرنشان كرد: به طور ميانگين در هر پروژه بين 80 تا 90 استادكار با ما همكاري مي‌كنند كه هر يك از آنها تعدادي كارگر و نيروي خدماتي به عنوان زيرمجموعه خود دارند.
مهندس علي سبحاني همچنين اضافه كرد: دامنه‌ي خدمات‌دهي اين مجموعه، علاوه‌بر شهرستان خمام و حومه، مناطق حاشيه و روستاهاي منطقه آزاد انزلي را در بر مي‌گيرد.
مدير دفتر فني و تأسيسات سبحاني آنگاه با ابراز تأسف از اينكه عنوان پيمانكار در برخي اذهان بار منفي تداعي مي كند گفت: پيمانكار، همانگونه كه از عنوانش پيداست در قبال تعهد و يا قرارداد مشخصي؛ كار يا پروژه مشخصي را انجام مي‌دهد و يا به مورد اجرا مي‌گذارد. در واقع پيمانكار با اجراي پروژه‌‌ها و تحويل آن به مالك نقش تسهيل‌كننده ايفا مي‌كند و مالك را از دغدغه‌هاي چگونگي انجام كار آسوده‌خاطر مي‌سازد؛ حال اگر ايراد و نقص احتمالي در پروژه ديده شود؛ قطعاً پيمانكار جوابگو خواهد بود.
وي افزود: در تبليغات خود و بنرهايي كه تدارك مي‌بينيم عمده تلاش ما معطوف شفاف‌سازي نقش سازنده و مؤثر پيمانكار است در واقع روي اين عبارت (پيمانكار) زوم مي‌كنيم.
مهندس علي سبحاني در ادامه با ابراز خشنودي از اينكه تاكنون پروژه‌هاي ارجاعي را با كيفيت بالا و عاري از هر عيب و نقص تحويل داده؛ تصريح كرد:
برخي مشتريان ما را ارگان‌ها و نهادهاي دولتي و مؤسسات عمومي و عام‌المنفعه و… تشكيل مي‌دهند كه شكر خدا جملگي از كيفيت پروژه‌هايي كه اجرا كرده‌ايم؛ رضايتمندي كاملي داشته‌اند. در اين راستا پروژه ساختمان يكي از مراكز را كه به طور كامل به ما ارجاع شده بود و از درب ورودي تا اتاق‌ها، دفاتر و اجراي دكوراسيون داخلي و… را شامل مي‌شود. با كيفيت بالا اجرا و تحويل داده‌ايم كه خشنودي و رضايتمندي ارگان مربوطه را به دنبال داشت.
وي در پاسخ به سوالي مبني بر سطح همكاري و تعامل دفتر فني و تأسيسات سبحاني و ادارات و نهادها و ارگان‌هاي دولتي؛ اظهار كرد: خوشبختانه مناسبات فيمابين اين دفتر و شهرداري‌ها و ارگان‌هاي دولتي در سطحي بسيار مطلوب و رضايت‌بخش است كه اميدواريم اين همكاري و تعامل متقابل هر چه بيشتر ارتقا يابد.
وي خاطرنشان كرد: با توجه به نرخ بالاي تورم و افزايش و نوسانات شديد بازار – كه از نابساماني وضعيت اقتصادي – ناشي مي‌شود، مشكلات عديده‌اي ايجاد شده كه نه فقط اين دفتر، بلكه تمامي فعالان اين عرصه و صاحبان ديگر مشاغل و صنوف و حتي ارگان‌هاي دولتي با اين مشكلات دست و پنجه نرم مي‌كنند.
مهندس علي سبحاني با بيان اينكه تاكنون از تسهيلات بانكي و امكانات دولتي استفاده نكرده‌ايم؛ افزود: قدرت نقدينگي مردم طي دو سال اخير به شدت كاهش پيدا كرده و از اينرو كسب و كار ما هم رونق گذشته خود را از دست داده است چرا كه در شرايط كنوني اگر فردي بخواهد فقط يك اتاق در واحد مسكوني خود اضافه كند؛ بايد متحمل هزينه كلاني شود كه شايد حقوق يكسال او هم كفايت نكند.
وي در پايان ابراز اميدواري كرد با همت مسئولان ارشد دولتي؛ بازار از ثبات نسبي برخوردار و روند تصاعدي و افسارگسيخته افزايش قيمت‌ها مهار و كنترل شد.
نشاني : گیلان – خمام – خيابان امام (ره)– پشت بازار روز – شماره تماس : 09119359010

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا