پیشنهاد سردبیرتابلوتبلیغاتچند رسانه ایمصاحبهمطالب ویژه

دفتر بيمه ايران نمايندگي برتون پيشتاز در ارايه خدمات بيمه‌اي در املش

پايگاه اطلاع‌رسانی آوای سبز آرام:
دفتر بيمه ايران نمايندگي برتون در املش با مديريت مجرب و كارآمد خانم حوري برتون؛ ارايه‌دهنده خدمات بيمه‌اي به نحو احسن است.
خانم برتون با حدود دو دهه سابقه در صنعت بيمه از فعالان كارآزموده و صاحب ايده در اين صنعت شناخته مي‌شود كه در مصاحبه با پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام اظهار داشت؛ در ابتداي ورود به صنعت بيمه در دفتر نمايندگي يكي از دوستان خود مشغول به كار شدم و بعداً حدود 10 سال در شهر كرج فعاليت خود را ادامه دادم. ضمن اينكه چهار سال هم در دفتر بيمه ايران مشغول به كار بودم و نهايتاً در بازگشت به زادگاه خود املش دفتر نمايندگي بيمه ايران را داير و راه‌اندازي نموده و خدمات خود را در سطحي گسترده‌تر ادامه دادم.
خانم حوري برتون كه دانش‌آموخته‌ي رشته جغرافياي انساني در مقطع ليسانس است؛ همچنين در مقطعي به عنوان نفر دوم فروش بيمه عمر در استان البرز انتخاب و معرفي شد.
وي گفت: بيمه‌ها به طور كلي به دو دسته در سطح كشور تقسيم مي‌شود كه بيمه تأمين اجتماعي و بيمه‌هاي بازرگاني است.
وي با بيان اينكه بيمه‌هاي بازرگاني هم بيمه‌هاي اشخاص و هم بيمه‌هاي اموال را شامل مي‌شود؛ خاطرنشان كرد: بيمه هزينه به حساب نمي‌آيد بلكه پيش‌بيني آينده به منظور جلوگيري از حوادث مختلف و پيشگيري از ضرر و زيان جسمي و مالي است. كما اينكه از عنوان بيمه مستفاد مي‌شود، ناظر بر بيم و واهمه است به عبارت ديگر افراد از بيم حوادث و از دست دادن اموال مانند خانه مسكوني و ماشين و همچنين سلامتي خود؛ با مبالغي اندك تحت پوشش خدمات بيمه‌اي قرار مي‌گيرند.
وي با بيان اينكه امروزه انواع بيمه‌ها به خصوص بيمه عمر در شهرهاي بزرگ كشور با استقبال چشمگير مردم مواجه شده، افزود: بيمه شخص ثالث از جمله بيمه‌هاي اجباري محسوب مي‌شود كه چنانچه مالك خودرو نسبت به بيمه كردن اتومبيل خود اقدام نكند، پليس راهنمايي طبق قانون خودرو را توقيف و به پاركينگ انتقال مي‌دهد.
وي همچنين بيمه بدنه ماشين را همچون انواع ديگر بيمه مانند بيمه‌هاي آتش‌سوزي؛ بلاياي طبيعي؛ حوادث عمر و زندگي و… اختياري عنوان كرد و گفت: بيمه بدنه هم از مدتي قبل مورد استقبال صاحبان خودرو قرار گرفته كه اين استقبال عمدتاً ناشي از افزايش تصاعدي قيمت خودرو به خصوص لوازم و قطعات يدكي است، ضمن اينكه بيمه بدنه، سرقت اتومبيل را هم پوشش مي‌دهد.
خانم حوري برتون افزود: در بيمه سرقت؛ 80 درصد خسارت (قيمت خودرو) به مالباخته پرداخت مي‌شود و 20 درصد به عنوان فرانشيز كسر مي‌گردد كه عمدتاً به دليل قصور صاحب اتومبيل در محافظت از آن است. چنانچه اين فرانشيز كسر نشود، چه بسا صاحب خودرو كمترين نكات حفاظتي و ايمني پيشگيرانه از سرقت خودروي خود را رعايت نكند! به عبارت ديگر اين فرانشيز به معناي ترغيب يا به نوعي الزام مالك خودرو به انجام اقدامات حفاظتي بيشتر در برابر سرقت اتومبيل كسر مي‌شود.
وي سپس با بيان اينكه چند سال قبل در يكي از استان‌هاي كشور سيل مهيبي جاري شد كه بر اثر آن تعداد زيادي اتومبيل خسارت‌هاي كلي ديد و يا اينكه كاملاً از بين رفت. با توجه به ابعاد گسترده خسارات سيل، مديركل بيمه شخصاً به منطقه آسيب‌ديده عزيمت كرد تا وضعيت خودروهاي خسارت‌ديده را از حيث داشتن بيمه بدنه ارزيابي كند. متأسفانه حتي يك دستگاه خودرو هم بيمه بدنه نداشت! در اين رابطه مديركل بيمه از نمايندگان شركت در منطقه انتقاد كرد كه به دليل عدم اطلاع‌رساني كافي درخصوص مزاياي بيمه بدنه، خودروهاي خسارت‌ديده؛ فاقد آن بوده‌اند. بنابراين به مصداق ضرب‌المثل مشهور علاج واقعه قبل از وقوع بايد كرد؛ توصيه مي‌كنيم مالكان محترم خودرو در اسرع وقت نسبت به بيمه بدنه اتومبيل خود اقدام كنند و با پرداخت مبلغ اندكي از بروز چنين خسارت‌هايي براي اتومبيل خود آسوده‌خاطر باشند.
بانو حوري برتون آنگاه با اشاره به برخي مشكلات صدور بيمه‌نامه‌ها به صورت آنلاين را عنوان كرد و توضيح داد: بيمه آنلاين با توجه به رشد تكنولوژي و اينترنت و فضاي مجازي، لازم و ضروري است اما هنوز فرهنگ آن به درستي جا نيفتاده به طوري كه متصديان صدور بيمه‌هاي آنلاين با قيمت‌هاي پايين‌تري انواع بيمه‌ها را به فروش مي‌رسانند كه بدين ترتيب ما نمايندگان هم متضرر مي‌شويم و هم زير سوال قرار مي‌گيريم.
وي افزود: نمايندگان شركت كه چندين سال زحمت و تلاش متحمل شده و هزينه كرده‌اند و بعضاً براي چند نفر فرصت اشتغال فراهم ساخته‌اند؛ با پديده صدور بيمه‌نامه به صورت آنلاين، با ركود كاري مواجه شده‌اند. اين در حالي است كه به علت عدم جا افتادن اين نوع بيمه‌نامه‌ها، گاهاً مواردي اتفاق مي‌افتد كه پول به حساب شركت واريز نمي‌شود و مشتري ادعا مي‌كند كه پول را پرداخت كرده و متأسفانه مكانيزم سهل و شفافي هم براي پيگيري تعبيه نشده.

لذا توصيه ما به عموم مردم شريف اينست

براي استفاده از خدمات بيمه‌اي و خريد هر نوع بيمه‌اي به نزديك‌ترين دفتر نمايندگي بيمه به محل سكونت خود مراجعه كنند كه در صورت بروز هر مشكلي دفتر نمايندگي پاسخگو خواهد بود.
نشاني: گیلان _املش – سه راه باب الحوائج – روبه‌روي سوپر گوشت برتون
09192723065 – 09391490323 – 01341722713

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا