پیشنهاد سردبیرفرهنگی

دبیر علمی بخش کتاب جشنواره ی”ولگ نیگا”:برگزاری اختتامیه ی برگزیدگان گیلانی کتاب شعرفارسی در لنگرود

به گزارش آوای سبز به نقل از نگاه شمال اختتامیه ی برگزیدگان گیلانی کتاب شعر فارسی از سراسر کشور ، یکم‌ تیرماه سال جاری در لنگرود برگزار می شود.

فرامرز محمدی پور؛دبیر علمی بخش کتاب فارسی جشنواره ی ادبی ولگ نیگا  در گفتگو با نگاه شمال با اعلام‌ این خبرگفت: برای نخستین بار کتاب های شعر فارسی شاعران گیلانی از سراسر کشور طی رقابتی به عنوان آثار برگزیده که از سال ۱۳۹۷ تاکنون منتشر شده اند معرفی خواهند شد.
محمدی پور با اشاره به اینکه جشنواره ی ادبی ولگ نیگا از برنامه های موسسه ی فرهنگی هنری خورشید گیل و دیلم است افزود:دبیرخانه ی انتخاب کتاب شعر فارسی شاعران گیلانی ساکن استان گیلان و آنهایی که خارج استان سکونت دارند در لنگرود است وشاعران علاقه مند می توانند در این جشنواره شرکت کنند که اختتامیه یکم تیرماه سال جاری در لنگرود برگزار می شود.
دبیر علمی بخش کتاب جشنواره ی ولگ نیگا تصریح کرد: در این دوره از جشنواره شاعران معاصر اکبر اکسیر،محسن بافکر لیالستانی و کریم رجب زاده به عنوان مشاوران ادبی حضور دارند و داوری نیز بر عهده ی دکتر بهرام علیزاده و دکتر اسماعیل محمدپور از شاعران نام آشنای گیلانی است.
فرامرز محمدی پور؛شاعر و روزنامه گیلانی در ادامه اظهار داشت: در جشنواره ی ادبی ولگ نیگا مربوط به معرفی کتاب‌ شعر فارسی ،۲۰ اثر به عنوان برگزیده معرفی می شوند و از دو ناشر فعال گیلانی نیز تقدیر خواهد شد.
شایان‌ ذکر است شاعران مولف می توانند تا ۱۶خرداد سال جاری یک اثر رابه نشانی لنگرود- صندوق پستی ۴۴۷۱۵۱۱۳۷ انتشارات آوای غزل ارسال دارند.

 

انتهای پیام/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا