اجتماعیپیشنهاد سردبیرمصاحبه

امانت‌داری، صداقت و مشتری مداری سرلوحه خدمات دفتر املاک اکازیون است

سایت اطلاع رسانی آوای سبز آرام ؛ دفتر مشاور املاک (بنگاه معاملاتی) اکازیون از جمله دفاتر شاخص و معتبر در بخش رانکوه شهرستان املش به شمار می‌رود که رویکرد خود را بر محور مشتری‌مداری پی‌ریزی نموده و مدیریت مجرب آن همه سعی و تلاش خود را در جهت راستای رضایت و جلب اعتماد و آرامش فکری مراجعه‌کنندگان و مشتریان به عمل می‌آورد.
یعقوب تان مدیر این دفتر معاملات ملکی با یک دهه سابقه فعالیت در این صنف از مدیران کارآمد صنف مشاورین املاک شناخته می‌شود که به واسطه صداقت کاری و شفافیت در انجام معاملات از فعالان خوش‌نام این عرصه است.
وی در مصاحبه‌ای اختصاصی با سایت اطلاع‌رسانی آوای سبز آرام؛ گفت: الویت اصلی ما در فعالیت؛ گشودن دریچه امید و اعتماد در راستای صاحب خانه شدن برای (تحقق) رویای کسانی است که خانه‌دار شدن را دور از ذهن خود می‌بینند.
مدیر بنگاه معاملاتی اکازیون سپس با اشاره به فعالیت و خدمات این دفتر اضافه کرد: این دفتر در زمینه خرید، فروش، اجاره و رهن واحدهای مسکونی و تجاری شهر رانکوه (اعم از ویلایی و آپارتمانی) در بهترین نقاط شهری با جذابیت‌های ویژه،‌ خدمات‌دهی می‌کند.
وی خطاب به همشهریان و مهمانان و مسافرانی که از دیگر استان‌ها  و مناطق کشور به این منطقه  سرسبز و خوش  آب و هوا  عزیمت می‌کنند پیشنهاد کرد: واحدهای اکازیون را به قیمت مناسب از این دفتر بخواهید.
وی در همین زمینه افزود: این دفتر با داشتن مشاورین مجرب و توان‌مند و ارایه خدمات رایگان در این خصوص متناسب با توان مالی و خواسته‌های مردم شریف بهترین گزینه را برای رسیدن به هدف متقاضیان عزیز پیشنهاد می‌کند.
یعقوب تان اعلام کرد: دفتر معاملات ملکی اکازیون بهترین فرصت را برای کلیه کسانی که قصد سرمایه‌گذاری در این منطقه گردش‌پذیر ، سیاحتی و توریستی را دارند؛ شرایط را برای ؛ خرید و فروش ویلا ،شالیزار ،باغات چای ،کیوی  خانه های سنتی و کاه گلی ، ساخت و ساز در امر خرید زمین و یا خریدهای مشارکتی و یا پیش فروش آپارتمان فراهم نموده و مشتریان را با ارایه مشاوره رایگان در مسیر تصمیم‌گیری درست کمک خواهد کرد.
وی افزود: این بنگاه با ورود مشتریان غیربومی آنها را با ارایه خدمات مشاوره رایگان درخصوص سایر خدمات بنگاه در امور خدمات مهندسی و قبول وکالت در امور اداری  از بدو خرید تا ساخت بنا شامل خدمات مهندسی در بخش نقشه‌برداری در انجام امور ثبت سیماک، تفکیک آپارتمان و ارزیابی اولیه از هزینه ساخت U.T.M مساحی، نقشه‌برداری ، شما را آگاه نموده تا با داشتن اطلاعات درست از منطقه و محل موردنظر با دارا بودن منابع مالی در دسترس بهترین تصمیم را بگیرند.
یعقوب تان همچنین با بیان اینکه “فلسفه فکری و اعتقادی این دفتر” ارایه مشاوره تخصصی کارشناسی برای تصمیم‌سازی درست مردم فهیم است‌؛ تصریح کرد: ما امانت‌دار ملت شریف و بزرگوار هستیم.
وی در ادامه، خدمات مهندسی این بنگاه و خدمات کارشناسی در بخش گرفتن مجوز را مورد اشاره قرار داد و افزود: قبل از ورود نهایی به انجام معامله تهیه اسناد و نقشه‌های مهندسی برای نظام مهندسی شهرستان تا تحصیل پروانه توسط این دفتر انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه آسایش و راحتی مشتریان عزیز را رضایتمندی و خشنودی خود می‌دانیم؛‌ ابراز امیدواری کرد با اعتماد مردم نجیب و بزرگوار منطقه، استان گیلان و کشور؛ گام‌های مهمی در جلب رضایت عزیزان برداریم.
یعقوب تان در ادامه به بیان برخی مشکلات پرداخت و گفت: برخی فعالان صنوف و مشاغل دیگر بدون داشتن مجوز در امور معاملات ملک دخالت می‌کنند به عنوان مثال بعضی سوپرمارکت‌ها با نصب نوشته‌ای روی شیشه مغازه خود؛ زمین و ملک و واحد مسکونی را به فروش، رهن و یا اجاره می‌گذارند. با توجه به اینکه این امر تخلف صنف محسوب می‌شود و سردرگمی و بعضاً بدبینی مردم را به دنبال دارد؛ لذا شایسته است مسوولان نهادهای ذیربط از جمله اتحادیه صنف مشاورین املاک در این زمینه نظارت و کنترل لازم را اعمال نموده و با صاحبان مشاغل دیگر که در امر معاملات ملک دخالت می‌کنند و همچنین دفاتری که بدون داشتن مجوز، خدمات مشاورین ملکی ارایه می‌نمایند؛ اعمال قانون کنند.
مدیر بنگاه معاملاتی اکازیون سپس خطاب به مسوولان؛ خواستار روان‌سازی مقررات و تشریفات اداری در زمینه صدور پروانه و همچنین کاهش تعرفه‌های سنگین صدور مجوزها شد.
یعقوب تان همچنین به عموم مردم توصیه کرد: تا حدامکان از فروش زمین‌های خود خودداری نموده و نیز زمین‌هایی که دارای کاربری مسکونی است به مشتریان معرفی و ارایه شود.

وی در پاسخ به سوال سایت اطلاع‌رسانی آوای سبز مبنی بر وضعیت فروش اراضی در استان‌ مازندران و مقایسه آن با وضعیت مشابه در گیلان؛ گفت: استان گیلان و به خصوص این منطقه ( بخش رانکوه) برای خرید زمین و سرمایه‌گذاری در بخش ملک به راستی بی‌نظیر قلمداد می‌شود چرا که به لحاظ جاذبه‌های سرسبز و دل‌انگیز و سحرآمیز طبیعی مستعد سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف به خصوص بخش گردشگری است که در این راستا می‌توانیم تله‌کابین، کافی‌شاپ و نظایر آن را نام ببریم. در عین حال به
لحاظ قیمت‌ها نیز اراضی این منطقه در قیاس با دیگر مناطق بسیار مناسب‌تر و ارزان‌تر است. در واقع همه فاکتورها و بسترها برای سرمایه‌گذاری در بخش رانکوه مهیا می‌باشد.
یعقوب تان در پایان با تاکید بر اینکه «امانت‌داری»، «صداقت حرفه‌‌ای» و «مشتری‌مداری» رمز موفقیت این دفتر مشاور املاک است؛ گفت: به شکر خدا، دوستان خوبی در زمینه مشاوره‌‌های رایگان به مشتریان به ما کمک می‌کنند. همچنین دوستانی در دفاتر مهندسی در حوزه تخصصی خود این دفتر را در تحقق اهداف یاری می‌رسانند.وی مشخصاً از آقایان فاضل قدیم‌پور و برخی دوستان و همکاران دیگر نام برد و از زحمات و تلاش این عزیزان قدردانی کرد.

نشانی:‌استان گیلان – شهرستان املش – شهر رانکوه – میدان شورا – بلوار غدیر – بریدگی اول
(پرسنل) ۰۹۱۱۴۲۹۷۷۵۱

(مدیریت) 09119469176

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا