پیشنهاد سردبیرتابلوتبلیغاتچند رسانه ایمصاحبه

مركز تهيه غذاي بيرون‌بر گيل بانو در كيفيت و تنوع معدل بالايي دارد

پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام:
مركز تهيه غذاي بيرون‌بر گيل بانو در ضيابر به لحاظ تنوع و كيفيت بالاي غذايي ازجمله واحدهاي شاخص و معتبر به شمار مي‌رود كه موفق به جلب رضايت مشتريان در مقياسي گسترده شده است.
امين راشدي مؤسس و مدير اين واحد غذاخوري در مصاحبه اختصاصي با پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام با اشاره به سوابق خود در عرصه آشپزي خاطرنشان كرد: مدتي مسئوليت آشپزي چند باشگاه ورزشي در تهران و همچنين تيم ملي را به عهده داشتم كه با توجه به مشكلات خاصي زندگي در پايتخت تصميم گرفتم به زادگاه خود برگردم و به همشهريان عزيز و مسافران و گردشگراني كه به اين منطقه سفر مي‌كنند؛ خدمات‌دهي داشته باشم.
وي سپس با اشاره به اينكه در حال حاضر من همسرم مديريت اين مركز تهيه غذا را به عهده داريم؛ افزود: يك خانم هم در اين واحد پذيرايي با ما همكاري مي‌كند.
امين راشدي آنگاه منوي مركز تهيه غذاي بيرون‌بر گيل بانو را مورد اشاره قرار داده و گفت: منوي اين واحد شامل يكسري غذاهاي محلي و سنتي و همچنين غذا‌هاي رايج كشوري است كه باقلي خورشت، ميرزا قاسمي، شامي، قورمه‌سبزي، قيمه و… همچنين لوبيا پلو، زرشك‌پل، جوجه كباب، كوبيده و نظاير آن، ازجمله غذاهاي متنوع اين واحد است.
وي با بيان اين كه برنج مورد استفاده ما، از نوع محلي كشت شده در همين منطقه است؛ اضافه كرد: مشتريان ما را اكثراً اهالي بومي منطقه و همشهريان گرامي تشكيل مي‌دهند اما در تعطيلات مناسبتي سال؛ شمار زيادي از مسافران و گردشگران كه به منطقه سفر مي‌كنند؛ ازجمله مشتريان اين واحد به شمار مي‌روند.
مدير مركز غذاي بيرون‌بر گيل بانو در پاسخ به سوال پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام مبني بر اينكه آيا طرح و برنامه‌اي براي توسعه اين واحد در دستور كار داريد يا خير؛ گفت: قطعاً در صورت فراهم شدن بستر و شرايط مناسب؛ خدمات اين واحد را به لحاظ كمي و كيفي توسعه خواهيم داد.

وي در همين خصوص افزود: با توجه به اينكه نقدينگي از فاكتورهاي اصلي اجراي طرح توسعه به حساب مي‌آيد و ما از اين حيث با مشكلاتي مواجه هستيم. لذا چنانچه مسئولان ذيربط در تزريق نقدينگي به اين واحد، مساعدت نمايند؛ طرح توسعه را اجرائي خواهيم كرد.
وي در توضيح بيشتر اظهار كرد: تزريق نقدينگي در قالب تسهيلات بلندمدت با نرخ بهره پايين مي‌تواند شرايط را براي اجراي طرح توسعه و همچنين ايجاد فرصت‌هاي شغلي بيشتر فراهم سازد.
امين راشدي همچنين گفت: بخش قابل توجهي از مشتريان اين واحد را پيمانكاران و كارگراني تشكيل مي‌دهند كه براي اجراي پروژه‌هاي مختلف از شهرها و مناطق ديگر به ضيابر عزيمت مي‌كنند كه ميانگين 500 تا600 نفر را شامل مي‌شوند. البته بايد اين نكته را يادآوري كنم كه ضيابر؛ يكي از تأمين‌كنند‌گان اصلي چوب موردنياز كشور است كه بيش از 80 درصد چوب كشور را توليد مي‌كند.
گفتني است: مركز تهيه غذاي بيرون‌بر گيل‌بانو با استفاده از مواد اوليه مرغوب و درجه يك و به عمل آوري ماهرانه اين اقلام انواع غذاهاي محلي و ملي را با كيفيت بالا و طعم و مزه مورد پسند ذائقه‌هاي مختلف طبخ و عرصه مي‌كند.
اين واحد همچنين موازين و آيين‌نامه‌ها و دستورالعمل‌هاي بهداشت محيط و پرسنل را با حساسيت ويژه‌اي اعمال و اجرا مي‌كند كه از اين حيث معدل بالايي دارد.
نشاني: گیلان _ صومعه سرا _ ضيابر – سه راه شاندرمن – روبروي تعاوني كشاورزي راشدي 09119882603 سفارشات پذيرفته مي‌شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا