اجتماعیپیشنهاد سردبیر

با حضور استاندار گیلان، پست لیسار افتتاح و به بهره برداری رسید

به مناسبت هفته دولت

به گزارش پایگاه خبری آوای سبز آرام و به مناسبت هفته دولت در سال 1401

پست برق 63 کیلو ولت لیسار به بهره برداری رسید
آیین افتتاح و بهره برداری پست لیسار و همزمان 7 پروژه دیگر شرکت برق منطقه ای گیلان در شهرستان تالش برگزار شد.
دکتر عباسی استاندار گیلان گفت: خدمت کردن صادقانه به مردم شریف که هدف اصلی دولت است افتخاری برای ما خواهد بود.
وی افزود: نگاه ما باید به داشته هایمان باشد و باید با تکیه بر توان خود و با همت و تلاش خود به سوی رضایت و شادمانی مردم و رضای خداوند متعال گام برداریم.
استاندار گیلان گفت: باید با حضور در بین مردم به حل مشکلاتشان اقدام کنیم. باید در بین مردم و پای کار باشیم تا بتوانیم خدمتی کرده باشیم.
عباسی گفت: باید با برنامه ریزی و سیاست گذاری مناسب، به مردم خدمت کنیم و از گره زدن مشکلات مردم به غرب جدا خودداری کنیم.دیپلماسی و سیاست ما باید بر اساس مصلحت و عزت و تکیه بر توان
خودمان باشد.
وی افزود: استان گیلان از مزیت گردشگری بسیار بالایی برخوردار است و از حضور سرمایه گذاران و سرمایه گذاری آنها در این بخش قاطعانه حمایت خواهیم کرد.
عاشوری فرماندار شهرستان تالش گفت: با افتتاح پروژه پست لیسار، امروز روزی به یاد ماندنی و فراموش نشدنی برای مردم این منطقه خواهد بود.
وی افزود: پروژه پست لیسار، یکی از پروژه های بسیار مهم و ضروری بود که با همت مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان و همکارانشان در کوتاه ترین زمان ممکن احداث شد.
فرماندار تالش گفت: این پروژه مصداق مدیریت جهادی و انقلابی بود که طی مدت 4 ماه اجرایی شد.
عاشوری افزود: با بهره برداری از این پروژه، مشکلات برقی سردخانه های منطقه حل شد و مردم منطقه دعاگوی بانیان این پروژه هستند.
حجت الاسلام والمسلمین نورزاد امام جمعه تالش گفت: افتتاح این پروژه طی مدت کوتاه بیانگر این است که ما می توانیم از عهده بسیاری از کارهای بزرگ برآییم به شرطی که باور و ایمان داشته باشیم که ما می توانیم.
وی افزود: برقدار شدن پست لیسار کار بزرگ و ارزشمندی بود و مشکلات عدیده سردخانه ها و کارخانه های منطقه برطرف شد.
حجت الاسلام والمسلمین نورزاد گفت: خوشبختانه امسال برخلاف سال های دیگر تاریکی را تجربه نکردیم و این موفقیت نشان دهنده عزم و تلاش دولت برای ایجاد تحول است.
وی افزود: از رسانه ها انتظار داریم تا عملکرد و کارهای خوب را منعکس کنند تا مردم عزیز، توسعه و پیشرفت را حس نمایند.
بهمن داراب زاده مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: هدفگذاری شرکت برای عبور موفقیت آمیز از تابستان جاری با اجرای 8 پروژه بود که خوشبختانه به این مهم دست پیدا کردیم.
وی افزود: افتتاح این 8 پروژه در این برهه زمانی، نمود عملی کار جهادی و صرف فعل توانستن است. این پروژه ها با حداقل امکانات و تجهیزات و با تکیه بر دانش متخصصین بومی اجرایی شد که امید به آینده را در دل همه روشن نگه داشت.
داراب زاده گفت: راه و مسیری را که در پیش گرفته ایم با قدرت و سرعت ادامه می دهیم و انشاالله در هفته دولت سال آتی حدود 800 میلیارد تومان افتتاح پروژه را خواهیم داشت.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: خدمت به مردم عزیز و شریف و ایجاد شادی و امید، افتخاری بزرگ برای ما خواهد بود و بالاترین افتخار را خدمت به مردم می دانیم و برای تحقق این مهم به هیچ وجه تعلل نخواهیم کرد.
محمد یاری نماینده مردم شریف شهرستان تالش گفت: خوشبختانه امسال در این منطقه با بهره برداری از این پروژه قطعی برق نداشتیم و دغدغه و نگرانی مردم بزرگوار از این بابت رفع شد و این امر گامی به جلو و اقدامی مهم است.
وی افزود: شهرستان تالش از امتیازات و ظرفیت خوبی برخوردار است که باید محقق شوند. خوشبختانه با همنوایی، رفاقت و صمیمیتی که در بین مسئولان این شهرستان وجود دارد این امر در اسرع وقت امکان پذیر است.
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا