اقتصادیپیشنهاد سردبیرمصاحبه

عزم راسخ شورای اسلامی و شهرداری املش در حرکت به سمت توسعه پایدار

سایت اطلاع‌رسانی آوای سبز آرام:
الویت‌های توسعه شهر سرسبز املش، اقدامات عمرانی انجام شده در این شهر و همچنین طرح و برنامه‌های آینده شورا و شهرداری املش در مصاحبه اعضای شورای اسلامی شهر با سایت اطلاع‌رسانی آوای سبز آرام اعلام شد.
ابتدا محمد ذکری رئیس شورای اسلامی شهر املش با اشاره به اینکه دوره اخیر شورا با سختی‌های فراوانی شروع شده گفت: به یاری خدا این سختی‌ها با تلاش اعضای محترم شورا و شهردار محترم اقای دکتر آریامنش به حداقل رسید و دور جدیدی از تحولات عمرانی در این شهر کلید خورد.
رئیس شورای اسلامی شهر املش پروژه استخر زربیجار، آسفالت کمربندی و کوچه‌ها و معابر املش را از الویت‌های برنامه‌ عمرانی بیان کرد و افزود: جذب سرمایه‌گذار برای پروژه پارک گلستان و استخر زربیجار در دستور کار قرار دارد که انشاءالله در آینده نزدیک محقق و اجرایی شود تا فضای مطلوبی برای شهر ایجاد گردد.


محمد ذکری با اشاره به برخی مشکلات و موانع اظهار کرد: بدون شک؛ نبود منابع درآمدی پایدار از مشکلات اکثر شهرداری‌ها به خصوص در شهرهای کوچک کشور محسوب می‌شود که املش نیز از این قاعده مستثنی نیست! تمهیداتی در این خصوص اندیشیده شده که با اجرای پروژه‌های عمرانی و رفاهی، صنعت گردشگری شهر ارتقا یافته و درآمد پایدار برای شهرداری محقق شود.


اصغرجانعلی‌پور از اعضای باسابقه شورا که پنج دوره در این تشکل مردمی حضور داشته؛ در تأیید صحبت‌های رئیس شورا، اضافه کرد: تعامل و همکاری شورا با شهرداری در سطح عالی و مثال زدنی است به طوری که اکثریت شورا به دکتر بهرام آریامنش رأی دادند که این اتفاق نظر نشانه تعامل سازنده بوده و میزان رضایت‌مندی مردم را هر چه بیشتر به دنبال داشته است.و به یاری خدا با شروع پروژه های عمرانی میزان امیدواری مردم نسبت به شهرداری و شورا بیشتر شده است.


مجید مالک عضو دیگر شورا نیز در پاسخ به سوال سایت اطلاع رسانی آوای سبز آرام که از معضل افزایش سگ‌های ولگرد در معابر املش جویا شد گفت: متأسفانه تعداد زیادی از سگ‌های ولگرد از دیگر مناطق املش انتقال و رهاسازی می‌شود که باعث نگرانی خانواده‌ها و شهروندان شده؛ در این راستا شهرداری املش با احساس مسئولیت و تعهد بالا موضوع را در دستور کار قرار داد و شهردار وسایل و ابزار بیهوشی و زنده‌گیری سگ‌های ولگرد را تهیه نموده که همکاری گسترده‌ای با مرکز بهداشت شکل گرفته است. البته مشکل مکان در این رابطه مطرح بوده که با تدابیر به عمل آمده این مشکل مرتفع شده و خانم دکتر صمدی در شناسایی و عقیم‌سازی سگهای ولگرد نقش مهمی داشته است.


فاضل رضوان‌نیا یکی دیگر از اعضای شورا نیز با تأکید بر تعامل و همکاری مثال‌زدنی شورا و شهرداری در تمامی امورمرتبط با مدیریت شهری؛ خاطرنشان کرد: مشارکت‌های مردمی با شهرداری در این دوره به میزان چشمگیری افزایش یافته که نشانه رضایت‌مندی و اعتماد شهروندان به مسئولان خدمتگزار به خصوص شهردار و اعضای شورای شهر است.
وی همچنین مبحث آسفالت خیابان‌ها و معابر املش را مورد اشاره قرار داد و ابراز امیدواری کرد: کمربندی املش نیز بزودی آسفالت می شود.


محمد قانع دیگر عضو شورا نیز در مصاحبه با سایت اطلاع رسانی آوای سبز آرام گفت: از ورودی املش به مساحت چهارهزار مترمربع پیاده‌روسازی صورت گرفته و در بحث آسفالت نیز خیابان بلوک و کوچه شهید زارع در دست اجرا است که پیمانکار مربوطه اکنون در کوچه مطهر حسینی مشغول به کار می‌باشد.
وی نیز ابراز امیدواری کرد: با آسفالت کمربندی و بازسازی مکان‌هایی از قبیل پارک گلستان صنعت گردشگری املش توسعه یابد که این امر در ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری افزایش درآمد خانواده‌ها و اشتغالزایی، نقش بسزایی خواهد داشت.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا