پیشنهاد سردبیرمصاحبه

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت: مرگ برآمریکا شعار تمامی آزادیخواهان جهان است

آوای سبز: محسن جعفری درگفتگو با آوای سبز آرام، ۱۳آبان را مظهر استکبارستیزی ملت ایران دانست و اظهارکرد: استکبارجهانی به سرعت رو به افول و زوال است و امروز ندای آزادی و آزادیخواهی از سراسر دنیا به گوش می رسد و شعار مرگ برآمریکا تنها، مختص مسلمانان ایران و جهان نیست بلکه مردمان آزادیخواه تمامی ادیان و مذاهب حتی در خود آمریکا این شعار را سر می دهند.

وی افزود: این اتفاق، بیداری اسلامی و آغازی بر پایان نظام سلطه و استکبار جهانی و رسیدن به تمدن اسلامی است.
جانشین سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه مرگ بر آمریکا به معنای مرگ بر کشور یا مردم آمریکا نیست، گفت: این شعار به معنی مرگ بر سیاست های سلطه جویانه و خباثت آلود مسئولان آمریکا، مرگ بر زیاده خواهی و سیاست مداخله جویانه آمریکا و مرگ بر استکبار است.
جعفری منشا ناامنی در منطقه و حتی دنیا را، استکبار جهانی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی عنوان و تصریح کرد: جبهه استکبار با ایجاد تنش در منطقه و سایر کشورها و بوجود آوردن و حمایت از تروریسم بین الملل و همچنین از طریق ایجاد جنگ های نیابتی و اختلافات قومی و قبیله ای و جنگ نرم و با استفاده از رسانه های اجاره ای و بنگاه های دروغ پراکنی، بدنبال ایجاد یاس و ناامیدی و رسیدن به اهداف پلید خود هستند.

وی گفت: اوج حقیقت طلبی و آزادیخواهی و بیداری اسلامی در دنیا نشانگر این است که استکبار جهانی، امروز در باتلاقی که خودش ایجاد کرده، گرفتار شده و هرچه دست و پا می زند، بیشتر فرو می رود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت تصریح کرد: آهنگ زنگ پایان عمر نظام سلطه به گوش می رسد، لذا آخرین تلاشهای خود برای زنده ماندن را انجام می دهد، اما دیگر فایده ای ندارد.

جعفری با اشاره به برگزاری مراسم ۱۳ آبان، گفت: برابر با ابلاغ شورای هماهنگی و تبلیغات کشور و بر اساس نظر ستاد ملی کرونا، تجمع سیزده آبان در رشت و سراسر کشور لغو شد.

وی تصریح کرد: در روز ملی مبارزه با استکبارجهانی و به جبران لغو مراسم ۱۳ آبان، جمعی از بسیجیان و مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهر رشت در تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب درخصوص عمل نمودن به نظرات ستادملی کرونا ، تجمع ۱۳ آبان را لغو و اقدام به برگزاری رژه موتوری با پرچم ایران نمود.
جانشین فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت افزود: در این برنامه بیش از ۱۰۰ موتورسوار بهمراه پرچم ایران و یک خودروی بلندگودار و با پخش شعار مرگ برآمریکا دور شهر حرکت و در نهایت موتورسواران با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در میدان شهدای ذهاب اقدام به آتش زدن پرچم آمریکا نمودند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا