اقتصادیپیشنهاد سردبیرتابلوتبلیغاتچند رسانه ایمصاحبه

دفتر مشاور املاک شایسته پلاس در ارایه مشاورههای تخصصی پیشتاز است

سایت اطلاع‌رسانی آوای سبز آرام:
دفتر مشاور املاک شایسته پلاس رودسر  به لحاظ برخورداری از چند ویژگی خاص دارای جایگاه معتبری در این صنف است.
نخستین ویژگی این دفتر مدیریت تحصیل‌کرده و مجرب و مشتری‌مدار آن و ویژگی خاص دیگر ارایه مشاوره‌های تخصصی به مراجعه‌کنندگان و ارباب رجوع درباره وضعیت ملک و زمین و واحد مسکونی و نحوه خرید و معامله و نظایر آن به صورت رایگان است.
مهندس مصطفی عابدزاده مؤسس و مدیر دفتر مشاوره املاک شایسته پلاس در مصاحبه اختصاصی با سایت اطلاع‌رسانی آوای سبز آرام با اشاره به اینکه فعالیت خود را در حوزه املاک به صورت اینترنتی از سال 99 آغاز کرده؛ افزود: در ابتدا با راه‌اندازی پیج اینستاگرام تحت عنوان املاک شایسته پلاس، خدمات‌دهی در حوزه املاک را شروع کردم که حدود 6 تا 7 ماه فقط به صورت فروش اینترنتی در پیج خود و نیز دیوار و شیپور فعالیت داشتم.
مصطفی عابدزاده که دانش‌آموخته رشته مکانیک در مقطع لیسانس است؛ آنگاه خاطرنشان کرد: در شهریور سال 1400 ؛ این دفتر را تأسیس و راه‌اندازی کردم. وی همچنین با اشاره به سوابق کاری خود، اضافه کرد؛ پیش از ورود به حوزه املاک، به عنوان مدیر فروش و تولید در کارخانجات لاستیک‌سازی مستقر در تهران مشغول به کار بوده‌ام و نکته‌ای که همواره برای من از اهمیت شایانی برخوردار بوده؛ مبحث آموزش است که در همان شرکت لاستیک سازی؛ به مدت یکسال کلاس‌های دیجیتال مارکت و کلاس‌های حقوقی را گذراندم.
مؤسس و مدیر دفتر مشاور املاک شایسته پلاس همچنین با اعلام اینکه در حال حاضر سه نفر به عنوان مشاور در این دفتر مشغول به کار هستند؛ تصریح کرد: علاوه‌بر خرید – فروش – اجاره و رهن که خدمات کلی و روتین این دفتر را تشکیل می‌دهد، در پیج اینستاگرام دفتر همه روزه به مدت یکساعت آموزش رایگان به علاقمندان می‌دهیم که حتی دوستان و اشخاصی که از ما خرید هم نمی‌کنند؛ می‌توانند از مشاوره‌های ما استفاده کنند. البته برای شهرهای دوردست مبلغ اندکی بابت مشاوره دریافت می‌کنیم.
مصطفی عابدزاده سپس با ارزیابی وضعیت کنونی مسکن؛ گفت: قیمت‌ها به طور تصاعدی افزایش یافته و در همین حال میزان یا درصد معامله‌ها در سالجاری نسبت به سال قبل، بیشتر شده، چرا که تهران و شهرهایی مانند اهواز، اصفهان و… با بحران کم‌آبی مواجه هستند و از این رو بسیاری از اشخاصی که دارای امکانات و تمکن مالی بود‌ه اند به استان گیلان عزیمت و اقدام به خرید ملک و زمین کرده‌اند.
وی در همین زمینه اضافه کرد: قیمت زمین در استان گیلان به مراتب ارزان‌تر از استان مجاور (مازندران) است و از این رو طی یکسال اخیر هموطنان ساکن در شهرها و استان‌های دیگر عمدتاً گیلان را برای خرید زمین و ساخت واحد مسکونی انتخاب کرده‌اند.
مهندس مصطفی عابدزاده در همین راستا وضعیت مناطق مختلف را مورد اشاره قرار داد و شخصاً از منطقه حسین‌آباد نام برد که به گفته‌ی وی طی یکسال اخیر حدوداً رشد 80 درصدی (به لحاظ معاملات مکلی) داشته است!
وی در پاسخ به سوال سایت اطلاع‌رسانی آوای سبز آرام مبنی بر اینکه چه توصیه‌ای به عنوان یک کارشناس برای متقاضیان خرید ملک در گیلان دارد، گفت:
اشخاصی که قصد خرید ملک و زمین در این استان دارد باید هنگام معامله از حیث سند مالکیت، نوع کاربری، احراز هویت مالک و… دقت ویژه‌ای داشته باشند و صرفاً به نوع کاربری که در اسناد ملک قید شده اکتفا نکنند. موارد متعددی بوده که شخص زمینی را خریداری کرده که بعداز مدتی پی برده کاربری آن فرضاً باغی است.
وی در پاسخ به این سوال که خریدار چگونه می‌تواند نسبت به اصالت سند و نوع کاربری و دیگر موارد اطمینان حاصل کند اظهار داشت: در رابطه با زمین‌های روستایی متقاضی خرید باید از بنیاد مسکن و در رابطه با زمین‌های شهری باید از شهرداری استعلام کند. در هر حال بهتر است اشخاصی که در صدد خرید زمین، ملک واحد مسکونی هستند؛ قبل از هر اقدامی ابتدا با مشاور حقوقی زبده و مورد وثوق مشورت نمایند. بدین‌ترتیب با هزینه‌ای اندک می‌توانند از احتمال ضرر و زیان کلان مالی در آینده پیشگیری کنند.
وی در همین زمینه با ذکر موردی ادامه داد: یکی از آشنایان دو سال قبل ملکی به قیمت سه میلیارد تومان خریداری کرده بود که به تازگی پی برده که زمین مزبور در حریم رودخانه و نهر آب است! این شخص اگر قبل از خرید با ما مشورت می‌کرد یقیناً چنین زیان مالی کلانی را متحمل نمی‌شد!
مصطفی عابدزاده آنگاه با بیان اینکه در پیج اینستاگرام خود حدود 40 متن آموزشی گذاشته؛ افزود: در این متن‌ها نوع کاربری‌ها، وضعیت سند و نوع سرمایه‌گذاری و نظایر آن در قالب‌های متنوع صوتی و ویدیویی در اختیار بازدیدکنندگان و علاقمندان قرار گرفته است.
نشانی: گیلان – شهر ساحلی رودسر – خیابان شهدا – نبش خیابان درود
09371901205 – 01342618094

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا