پیشنهاد سردبیرتبلیغات

مدير رستوران ويستان شهر بره سر خواستار همكاري شهرداري در صدور مجوز شد

سايت اطلاع‌رساني آواي سبز آرام:
رستوران ويستان در شهر بره‌سر بخش خورگام شهرستان رودبار منويي متنوع و جذاب شامل انواع غذاهاي محلي سنتي گيلان و غذاهاي رايج ملي؛ موفق به جلب رضايت و اعتماد اهالي بومي، مسافران و گردشگران در مقياسي وسيع شده است.
علي حسين زارعي مؤسس و مدير رستوران ويستان در مصاحبه‌اي اختصاصي با پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام اعلام كرد:
اين رستوران براساس نياز مبرم منطقه تأسيس و راه‌اندازي شده به طوري كه بيش از اين مسافران و گردشگران و حتي اهالي بومي منطقه از اين حيث با كمبود مواجه مي‌شدند و رستوراني جهت پذيرايي و سرويس‌دهي به مردم احداث شده است. وي سپس با اعلام اينكه منوي غذايي اين رستوران شامل انواع كته كباب و انواع غذاهاي محلي است؛ خاطرنشان كرد: باقلي خورشت، اناربيج، قورمه‌سبزي، مرغ ترش، كباب ترش و… همچنين پلوكباب مشهور گيلان (كه همراه با اشبیل – باقالي مازندراني – مغزگردو و… است) را شامل مي‌شود. در کنار این رستوران زمینی به متراژ ۱۰۰۰ متر مربع تبدیل به آلاچیق و فضای دلنشین کرده ایم که ؛ چای ،قهوه اسپرسو و ….به مهمانان و گردشگران ارایه می شود .

وي در پاسخ به سوال پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام مبني بر اينكه آيا در تأسيس و راه‌اندازي اين رستوران از تسهيلات بانكي استفاده كرده‌ايد يا خير ؟ گفت: هزينه‌هاي احداث تجهيز و راه‌اندازي اين رستوران از منابع سرمايه‌گذاري شخصي تأمين و پرداخت شده و اين در حالي است كه شهردار بره سر ، اعضاي محترم شوراي اسلامي و گروهي از دوستان و نزديكان مشوق اصلي ما در راه‌اندازي اين رستوران بوده‌اند كه كار احداث و راه‌اندازي حدود 9 ماه به طول انجاميد. متأسفانه پس از راه‌اندازي و آغاز به كار رستوران دوستان و مسئولاني كه حامي و مشوق من بوده‌اند؛ هيچ حمايتي از ما به عمل نياوردند. به طوري كه تاكنون موفق به اخذ پروانه نشده‌ايم.
وي با بيان اينكه شهرداري يكي از مشوقين اصلي مد در احداث و راه‌اندازي رستوران بوده؛ افزود: در حالي که تمامي مدارك موردنياز جهت صدور پروانه را ارايه داده‌ايم اما به دلايلي كه بر ما پوشيده است؛ پروانه اين واحد صادر نشده؛ و نكته قابل تأمل اينكه تمامي تشريفات و مراحل اداري مرتبط با صدور پروانه انجام شده و اكنون فقط نياز به امضاء شهردار دارد. اميدواريم با طرح موضوع از تريبون این رسانه شهردار محترم كه از مشوقين ما تا قبل از افتتاح رستوران بوده، پروانه اين رستوران را امضا و صادر فرمایند .
مؤسس و مدير رستوران ويستان آنگاه با اعلام اينكه در حال حاضر 4 نفر بصورت مستقيم در اين رستوران مشغول به كار هستند، گفت: 4 تا 5 نفر هم به صورت غيرمستقيم در بخش‌‌هاي مختلف مرتبط با رستوران ازجمله در غذاي بيرون‌بر؛ حمل انتقال و جابه‌جايي مواد اوليه و… با ما ارتباط كاري دارند.
وي سپس با اشاره به برخي مشكلات؛ خاكي بودن جاده‌هاي دسترسي به دریاچه ویستان را عنوان كرد و افزود: سه راه دسترسي هر كدام به طول يك كيلومتر در گذشته تعبيه شده كه خاكي و نامناسب است به خصوص جاده استخر – ويستان كه راه دسترسي اصلي مسافران گردشگران محسوب مي‌شود؛ وضعيت بسيار نامطلوبي دارد كه انتظار داريم مسئولان مربوطه به منظور رفاه حال مسافران و گردشگران عزيزي كه به اين منطقه سفر مي‌كنند در اسرع وقت نسبت به آسفالت اين راه‌ها اقدام نمايند.
وي اضافه كرد: در شرايط كنوني تعدادي از مسافران با خودروهاي شخصي خود به اين رستوران مي‌آيند و برخي هم با راهنمايي و هدايت همكاران و دوستان و با اتومبيل‌هاي مجهز به دنده كمكي؛ به رستوران مراجعه مي‌كنند و مدیر رستوران ویستان با خودروی شخصی کمک دار مسافران را به دریاچه ویستان می برد . علي حسين زارعي همچنين با تأكيد بر ظرفيت‌هاي گردشگري منطقه از پاراگلايدر نام برد كه يك سايت جهاني محسوب مي‌شود و گفت كه تقريباً از تمامي نقاط كشور جهت پرواز با استفاده از پاراگلايدر به اين منطقه سفر مي‌كنند.
مؤسس و مدير رستوران ويستان تصريح كرد: اين منطقه به لحاظ برخورداري از مواهب طبيعي و نعمات الهي و واقع شدن در ارتفاع و داشتن شرايط آب و هوايي پاك و معتدل در سطح كشور كم‌نظير است و به خصوص روزهاي پاياني هفته پذيراي جمعيت زيادي است كه از مركز استان گیلان و ديگر شهرها و مناطق كشور به اين منطقه عزيمت مي‌كنند.
گفتني است علي حسين زارعي علاوه‌بر مديريت رستوران از پيمانكاران فعال و خوشنام محسوب مي‌شود كه پيمانكاري يكي از كارخانجات بزرگ سيمان استان را به عهده دارد.
وي همچنين رييس هيأت مديره تانكرداران استان گيلان است.
آدرس ؛ گیلان ، بخش خورگام ،شهر بره سر ،خیابان امام ،جنب کوچه شهید امامی ،شماره های تلفن : ۰۹۹۳۶۲۰۶۸۷۹_ ۰۹۱۱۳۳۶۳۲۹۳

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا