پیشنهاد سردبیر

آشپزخانه و رستوران سنتي تالشان با طيف متنوعي از غذاهاي محلي و ايراني بهترين خدمات را به هموطنان ارايه مي‌كند

پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام:
آشپزخانه و رستوران سنتي تالشان با قدمتي در حدود سه دهه، بدون شك از واحدهاي شاخص و معتبر پذيرايي در منطقه تالش به شمار مي‌رود كه با سه شعبه در نقاط مختلف به اهالي شريف شهرستان تالش و مسافران و گردشگراني كه به گيلان سفر مي‌كنند، خدمات غذايي به نحو احسن ارايه مي‌نمايد.
فريبرز جلال‌نيا ناوی مدير شعبه اسالم در مصاحبه اختصاصي با پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام اعلام كرد: اين رستوران با طيف متنوعي از بهترين غذاهاي اصيل محلي، كشوري و رستوراني در سه شعبه به مردم شريف شهرستان، استان و كشور سرويس‌دهي مي‌كند.
وي افزود: شعبه اول در تالش،اسالم –نرسیده به سراهی خلخال
مدير آشپزخانه و رستوران سنتي تالش در ادامه خاطرنشان كرد: اين رستوران به صورت خانوادگي اداره مي‌شود كه همسرم و پسر و دختر و داماد و يكي ديگر از بستگان نزديك در اداره اموررستوران با من همكاري مي‌كنند.
وي سپس با اشاره به تنوع غذايي رستوران تحت مديريت خود اظهار داشت: در اين رستوران انواع غذاهاي محلي، اصيل ايراني و رستوراني به مردم شريف عرضه مي‌شود و سعي كرده‌ايم سليقه و ذائقه‌هاي مختلف غذايي را در طبخ انواع غذاها مدنظر قرار دهيم.
فريبرز جلال‌نياناوی افزود: برخي از غذاهاي معروف و پرطرفدار محلي اين رستوران را ترش‌تره (كه در اصطلاح محلي به پته شهرت دارد)، ميرزاقاسمي، باقالی قاتوق،کته کباب محلی،جوجه محلی شکم و… تشكيل مي‌دهد و براساس سفارش مشتريان عزيز، كشك بادمجان، اردک شكم پر، ماهي شكم پر نظاير آن نيز طبخ و عرضه مي‌شود.
مدير آشپزخانه و رستوران سنتي تالشان همچنين اعلام كرد: در اين مجموعه غذا هم دررستوران و هم به صورت بيرون‌بر سرو و خدمات‌دهي مي‌شود در واقع سرويس‌دهي رستوران هم به صورت حضوري و هم بيرون‌بر است.
فريبرز جلال نيا ناوی در همين حال خاطرنشان كرد: در آشپزخانه و رستوران سنتي تالشان سه وعده اصلي صبحانه، نهار و شام سرو مي‌شود.
وي آنگاه با بيان اينكه: رستوران به سرآشپز ماهر و كار آزموده و كادر مجرب مجهز است. تصريح كرد: كيفيت و طعم و مزه غذاي اين رستوران بنا بر اذهان مشتريان زبانزد مي‌باشد و همه سعي و تلاش اينست كه غذا با كيفيت سالم به مردم شريف عرضه كنيم.
وي در همين زمينه اعلام كرد: از بهترين انواع مواد اوليه براي پخت و پز غذاها استفاده مي‌كنيم و برنج مصرفي رستوران از نوع محلي درجه يك و محصول توليدي مزرعه شخصي خودم است چنانچه در مواردي به برنج بيشتري نياز داشته باشيم از كارخانجات معتبر برنجكوبي؛ برنج اعلا و درجه يك تهيه مي‌كنيم.
فريبرز جلال‌نيا ناوی در پاسخ به سوال پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام كه پرسيد براي تجهيز و راه‌اندازي اين مجموعه از تسهيلات بانكي استفاده كرده‌ايد يا خير، گفت: تقاضاي دريافت تسهيلات براساس كاركرد حساب شخصي كه با نرخ بهره 23 درصدي همراه است را مدتي قبل به بانك ارايه داده‌ايم؛ معذالك با گذشت 6 ماه هنوز موفق به اخذ تسهيلات نشده‌ايم. انتظار داريم مسئولان محترم بانك عامل در پرداخت تسهيلات با ما همكاري لازم را به عمل آورند.
فريبرز جلال نيا ناوی مدير آشپزخانه و رستوران سنتي تالشان در پايان خطاب به عموم مردم شهرستان، استان و كشور گفت: از هموطنان عزيز دعوت مي‌كنيم براي يكبار هم كه شده غذاي اين رستوران را ميل نمايند كه در اين صورت به مشتري دائمي ما تبديل خواهند شد. چرا كه غذاهاي اين رستوران با كيفيت و مطابق با سليقه و ذائقه‌هاي مختلف طبخ و عرضه مي‌شود.
نشاني: گیلان _ تالش – اسالم – نرسيده به سه راه خلخال
09113825646
43259137 – 013

اینستاگرام : restoran.taleshan

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا