پیشنهاد سردبیرتابلوتبلیغاتچند رسانه ایفرهنگیمصاحبه

ديدگاههاي يك فعال اجتماعي فرهنگي درباره الويت‌هاي شهر مرزي آستارا

سايت اطلاع‌رساني آواي سبز آرام:
حاج فرزام ساسانيان از فعالان اجتماعي – فرهنگي شهرستان مرزي آستارا محسوب مي‌شود كه دانش‌آموخته‌ي رشته مديريت در مقطع كارشناسي ارشد است و تاكنون در فعاليت هاي عام‌المنفعه متعددي مشاركت داشته كه در اين راستا به مدت 10 سال به عنوان بازرس انجمن حمايت از زندانيان (1399_1389) خدمات ارزشمندي ارايه داد.
وي كه در زمينه‌هاي مختلف فرهنگي – اجتماعي، اقتصادي و… ديدگاه‌هاي قابل تأملي دارد. وي از ميانه دهه 70 تاكنون در زمينه امورگمركي با شركت‌ها و ارگان‌هاي مختلف ارتباط گسترده‌اي داشته و به خصوص در زمينه امورات گمرکی ترخيص اتومبيل‌ های سفارت ایران و خارجه و خدمات ویژه در زمان عید فطر و عید قربان سفر حج زائران داغستان و آذربایجان از گمرک آستارا به گمرکات مقصد منشأ خدمات مؤثري داشته است.
حاج فرزام ساسانيان در مصاحبه‌اي اختصاصي با پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام عشق و علاقه خود در خدمتگزاري به مردم را مورد تأكيد قرار داد و گفت: براي سربلندي نام آستارا و مردم عزيز، دفاع از حق و حقوق شهروندان گرامي، از نثار جان خود هم دريغ نخواهم كرد.
وي با اشاره به انتخابات دوازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي كه در اسفند ماه سالجاري برگزار خواهد شد، اظهار كرد: افرادي بايد داوطلب نمايندگي در خانه ملت شوند كه با درك عميق نيازهاي جامعه همه سعي و تلاش خود را معطوف خدمت به مردم و جامعه نمايند.
به گفته‌ي اين فعال اجتماعي – فرهنگي اشتغالزايي، خدمات پزشکی،بهداشت و درمان، مسايل مربوط به مرزنشينان از مهمترين مباحث و الويت‌هايي به شمار مي‌رود كه داوطلبان نمايندگي مجلس از شهرستان مرزي آستارا بايد روي آن تمركز داشته باشند.
وي افزود: آستارا دورترين شهر استان گيلان به مركز استان به شمار مي‌رود و به لحاظ امكانات بيمارستاني و درمانگاهي و تخصص‌هاي پزشكي با كمبودهايي مواجه است كه اعزام بيماران به رشت با توجه به مسافت طولاني، براي شهروندان مشكلاتي به همراه دارد. از اينرو توسعه امكانات بيمارستاني و خدمات بهداشتي درماني يكي از الويت‌هاي اصلي اين شهرستان مركزي محسوب مي‌شود.
حاج فرزام ساسانيان ابراز اميدواري كرد قشرهاي مختلف مردم غيور و فرهيخته ايران اسلامي و ازجمله شهرستان مرزي آستارا همچون گذشته در انتخابات پيش رو حضور و مشاركت گسترده داشته و با تحقيق و مطالعه برنامه‌هايي كه داوطلبان نمايندگي مجلس ارايه مي‌كنند، آراء خود را به صندوق بريزند.
وي همچنين از نامزدهاي نمايندگي مجلس خواست برنامه‌هاي خود را به صورت شفاف اطلاع‌رساني نموده و از طرح شعارهايي كه قابليت‌هاي اجرايي ندارد و نيز از تخريب رقبا جداً پرهيز نمايند.
حاج فرزام ساسانيان با استناد به آموزه‌هاي قرآن مجيد؛ همگان را به اخلاق حسنه، خوش‌رفتاري با ديگران و خدمت به خلق‌الله دعوت كرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا