پیشنهاد سردبیرتابلوتبلیغاتمصاحبه

تالار آفتابگردان تنوع چشمگير در سرويس‌دهي و منوي غذايي

پايگاه اطلاع‌رسانی آوای سبز آرام:

تالار آفتابگردان در بخش سنگر رشت از معدود تالارهاي پذيرايي در سطح استان گيلان به شمار مي‌رود كه از مديريتي تحصيل‌كرده و مجرب برخوردار بوده و كيفيت خدمات غذايي و نوع سرويس‌دهي آن، رضايتمندي مشتريان را در مقياسي گسترده جلب كرده است.

بابك ابراهيمي موسس و مدير تالار آفتابگردان دانش‌آموخته رشته روان‌شناسي باليني است كه در مصاحبه اختصاصي با «پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام» گفت: اين تالار در تاريخ بيست و ششم دي ماه به صورت رسمي افتتاح و آغاز به كار كرد كه عمده فعاليت‌آن خدمات‌دهي و برگزاري مراسم مختلف اعم از جشن‌هاي عروسي سالگرد؛ تولد؛ همايش و سمينارهاي مختلف، كنسرت موسيقي و به طور كلي هر مراسمي كه مراجع قانوني ذيربط مجوز برگزاري آن را صادر كنند ، مي‌باشد.

وي با بيان اينكه؛ «به لحاظ جغرافيايي اين تالار در موقعيت ارتباطي مطلوبي قرار دارد» گفت: اين مجموعه با توجه به اينكه در بخش سنگر داير و راه‌اندازي شده؛ تا مركز استان (رشت) فقط ده كيلومتر و تا لنگرود، آستانه و همچنين بخش خمام و انزلي نيز فاصله كوتاهي دارد كه از هر نقطه گيلان هم‌استاني‌هاي عزيز مي‌توانند مراسم خود را به نحو شايسته‌اي در اين تالار برگزار نمايند.

بابك ابراهيمي در ادامه ظرفيت تالار تحت مديريت خود را 650 نفر اعلام كرد و افزود: در اين مجموعه 10 تا 15 نفر به صورت مستقيم مشغول به كار هستند اما به طور كلي هر مجموعه‌اي كه داير و راه‌اندازي مي‌شود؛ تعداد زيادي به صورت غيرمستقيم جذب كار مي‌شوند و يا اينكه كسب و كارشان رونق مي‌گيرد. در واقع هر سفره‌اي كه به لطف و عنايت خدا پهن مي‌شود شمار زيادي از طريق آن ارتزاق و امرار معاش مي‌كنند.

وي آنگاه در پاسخ به سوال ديگر پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام كه از تأمين اعتبار راه‌اندازي اين مجموعه جويا شد؛ اظهار داشت: تاكنون از تسهيلات بانكي استفاده نكرده‌ايم و هزينه‌هاي احداث، تجهيز و راه‌اندازي اين تالار از منابع سرمايه‌گذاري شخصي تأمين و پرداخت شده است.

بابك ابراهيمي در همين زمينه اضافه كرد: ما مي‌توانستيم اين حجم سرمايه‌گذاري را در شهر و استاني ديگر و يا حتي خارج از كشور؛ انجام دهيم اما ترجيح دادیم در استان و شهر خودمان براي همشهريان و هم‌استاني‌هاي عزيز خدمات‌دهي و اشتغالزايي داشته باشيم.

وي افزود: مردم گيلان؛ بسيار فهيم؛ غيور؛ فرهيخته و مهمان‌نواز هستند كه شايسته‌ي بهترين خدمات و امكانات مي‌باشند. ما سعي كرديم در حد توان و امكانات خود، گامي در خدمات‌رساني به مردم شريف استان خود برداريم و چنانچه مسوولان مربوطه با ما تعامل و همكاري بيشتري به عمل آورند، قطعاً براي تعداد بيشتري از نيروهاي مستعد جوياي كار مي‌توانيم فرصت اشتغالزايي ايجاد كنيم.

وي همچنين درخصوص منوي غذايي تالار توضيحاتي داد و گفت: منوي غذايي به يك تا 6 مورد تفكيك شده، كه باقلي‌پور با مرغ، زرشك‌پلو با مرغ، ژله، سالاد و نوشيدني و… را شامل مي‌شود اما كلاً غذاهايي كه در اين مجموعه پخت و سرو مي‌شود اعم از فسنجون، جوجه كباب ترش، مرغ بريان و…در صورت درخواست عزيزان به صورت سلف سرويس هم سرو مي‌شود.

بابك ابراهيمي آنگاه در پاسخ به سوال ديگر پايگاه اطلاع‌رساني آواي سبز آرام كه از مشكلات پيش روي اين مجموعه جويا شد؛ گفت: خوشبختانه در تالار با مشكل خاصي مواجه نيستيم اما مسأله دفع زباله، يكي از معضلات ما محسوب مي‌شود كه عليرغم پيگيري‌ها و اعلام آمادگي جهت تأمين هزينه؛ تاكنون شهرداري بخش سنگر در اين زمينه با ما همكاري نداشته و در پاسخ مراجعات و پيگيري‌هاي ما اظهار مي‌دارند كه نيروي انساني كافي جهت حمل زباله ندارند.

وي افزود: ما مي‌توانيم زباله را به صورت تفكيك شده در اختيار شهرداري قرار دهيم كه فقط هفته‌اي يك بار به جمع‌آوري و انتقال آن اقدام نمايند.

مدير تالار آفتابگردان در پايان از همكاري و تعامل ادارات مربوطه و به خصوص نيروهاي زحمتكش و ايثارگر پليس و ازجمله پرسنل خدوم اداره اماكن  و نيز گروه‌هاي فيلمبرداري و موزيك كه با اين مجموعه همكاري مي‌كنند تشكر و قدرداني كرد.

[[ تالار بزرگ آفتابگردان / اجراكننده مراسم عقد / عروسي / همايش / سمينار / تولد و… (كيفيت و نظم كار تيمي) ]]

(شبرنگ) 09118300983  –  (ابراهيمي) 09116056418

آدرس : گیلان / بخش سنگر/ بلوار ۱۵ خرداد/ کوچه علیزاده ۴

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا