اجتماعیپیشنهاد سردبیر

افتتاح ۸ پروژه ملی و زیربنایی برق گیلان

برنامه های افتتاحیه هفته دولت

به گزارش پایگاه خبری آوای سبز آرام 

در ادامه برنامه های افتتاحیه هفته دولت، عصر دیروز (شنبه 5 شهریور) در سفر دکتر اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در استان به شهرستان تالش با همراهی  رییس برق منطقه ای گیلان، ۸ پروژه ملی و زیربنایی برق منطقه ای گیلان به ارزش بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان به صورت همزمان مورد بهره برداری قرار گرفت.

این پروژه ها شامل پست برق رشت شمالی، بانک خازنی پست هشتپر، پست برق لیسار، جابجایی ترانس پست برق فومن، بانک خازنی پست جنوب، پست برق سیاهکل، احداث خط کابلی جنوب رشت و نیز خط و پست شهید سیادتی رشت می باشد.

 

به گفته استاندار گیلان، در بخش برق و آب، یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان از ۱۳ هزار میلیارد کل کشور به گیلان تعلق گرفته که بخش زیادی برای تالش در نظر گرفته شده است.

اسدالله عباسی در آئین بهره‌برداری همزمان پروژه‌های ملی و زیربنایی برق گیلان در لیسار تالش با اشاره به اینکه ما دولت را در زمان حاد کرونا تحویل گرفتیم، به طوری‌که که کشور در شرایط ویژه‌ای قرار داشت، دولت موفق شد کرونا را به خوبی مدیریت کند.

وی با بیان اینکه عملکرد دولت و نظام باید برای مردم بازگو شود تا به این باور برسند که ما بر اساس اسناد بالادستی و سند چشم‌انداز و برنامه‌های توسعه گام برداشته و آنچه که حق مردم است ادا می‌کنیم، گفت: مدیریت جهادی ریشه در اخلاق اسلامی دارد و باید از همه ظرفیت‌ها برای توسعه کشور استفاده کنیم.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم به جای گره زدن سرنوشت مردم به مذاکرات بیهوده، به داشته‌ها و توان داخلی تکیه کرد، افزود: امروز نیز در حوزه مذاکرات و دیپلماسی خارجی اقدامات اثربخشی شکل گرفته است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا