اجتماعیپیشنهاد سردبیرمصاحبه

آوای سبز با مهران رجبی “در کنار پروانه”

آوای سبز: مهران رجبی از معدود بازیگران محبوب سینما و تلویزیون ایران به شمار می‌رود که تاکنون درنقش کاراکترهای مختلف خوش درخشیده و توانمندی بازیگری خود را در جان بخشیدن به شخصیت های کمیک و جدی در بیش از ۵۰ فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی به نمایش گذاشته است.
سه در چهار- دردسرهای عظیم یک و دو- روزگار قریب -خوش نشین ها از جمله سریال های بسیار پرطرفدار ای محسوب می‌شوند که مهران رجبی ایفاگر یکی از نقش های اصلی در آنها بوده و همچنین پارادایس، مهریه- ماموریت غیر ممکن- و… از فیلم های سینمایی به شمار می رود که این بازیگر توانمند ایفاگر یکی از نقش های اصلی بوده است. در میان فیلم های سینمایی که مهران رجبی در آن ها خوش درخشیده و توان بالای بازیگری خود را در ژانرغیر طنز به نمایش گذاشته است. باید به فیلم خانه پدری ساخته کیانوش عیاری اشاره کنیم که به دلیل وجود برخی صحنه های بسیار خشن حدود ۱۰ سال اجازه نمایش نداشت. اما سرانجام در سال گذشته اجازه اکران عمومی یافت. با این وجود علی رغم استقبال گسترده تماشاگران خیلی زود از اکران پایین کشیده شد.
مهران رجبی در فیلم بحث برانگیز و قابل تامل خانه پدری در کنار بازیگران قدرتمند دیگری همچون شهاب حسینی ،مهدی هاشمی و نازنین فراهانی ایفای نقش نمود.
مهران رجبی اکنون برای بازی در یک سریال تلویزیونی با نام اولیه در کنار پروانه در شهر لاهیجان حضور دارد که در سفر به این شهر زیبای شرق استان گیلان فرصتی ایجاد شد و با این بازیگر محبوب گفتگویی دوستانه کوتاهی انجام دادیم.
مهران رجبی گیلان را استانی سرسبز و باصفا توصیف کرد و گفت: به نظر من هر شخصی در هر نقطه از کشور مایل است قطعه زمینی در این استان تهیه کند تا در مناسبت های مختلف از این جاذبه ها و آب و هوای دلپذیر بهره ببرد. وی افزود: شهرها و استان هایی که افراد غیر بومی جذب می کنند دارای ویژگی های جذابی هستند و شهر و دیاری که همه مردم آن بومی می باشند فاقد جاذبه است.
بازیگر فیلم سینمایی خانه پدری درهمین زمینه خاطره‌ای نقل کرد و گفت: در یکی از مناسبت های سال به یک شهر در استان گیلان دعوت شدم و قبل از اینکه من برای سخنرانی و روی سن بروم ابتدا شهردار ضمن خیرمقدم به حضار سخنانی بیان نمود و گفت: یکی از افتخارات شهر ما این است که هیچ فرد غیر بومی در این جا ساکن نیست.
مهران‌رجبی افزود: من به طورخصوصی به شهردار یادآوری کردم: شهری که هیچ فرد غیر بومی درآن ساکن نباشد، شهری است که حتماً جاذبه ای ندارد، بنابراین به عنوان مدیر شهر باید تلاش کنید چنین جاذبه هایی ایجاد کنید و سفر و سکونت افراد غیر بومی را از افتخارات شهر خود بدانید. شهردار این استدلال من را پذیرفت و تشکر کرد و من در صحبتهای خود روی سن از آن شهر تعریف و تمجید کردم.
از مهران رجبی درباره سوژه و ژانر سریال در کنار پروانه سوال کردیم که وی گفت؛ نمی تواند اطلاعاتی درباره سریال اعلام کند در موقعیت مناسب کارگردان یا تهیه‌ کننده اطلاعات این سریال از قبیل ژانر و بازیگران و غیره به افکار عمومی اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا